eks kærester !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Fam. Madsen skriver:

Jeg kender godt din følser.

min mands eks. kontakter ham stadig og vi har været samme i år nu er gift og venter nummer to barn sammen men det får hende ikk til og stoppe.

jeg bliver sur og ked af det og tænker er det, virkelig det vær. 

men hvis du virkelig elsker ham og ved at det skkal være jer to i fremtiden så kæmp for det og sig til kærsten som jeg sagde til min. la vær med at svar på hendes beskeder så stopper hun til sidst.

vi venter også vores første barn sammen, og i håb om at det budskab ville få hende til at stoppe, sagde han igen på en sød pæn måde, at han altså sku være far nu .. og han altså aldrig kom tilbage til hende.. for at håbe på at det ville få hende til at ligge 2 og 2 sammen om at okey løbet er kørt, han er sq ved en pige han vil leve livet med .. Men gu F***** nej, hun begyndte at skrive en masse pis om hvor synd det var for hans familie at der kom en lille ny osv osv..

altså der er jo egentlig ikk noget man kan gøre, for hun ville bare ikke indse det åbenbart.. ARG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Sophie26 skriver:

Sikke en taber hun er !

Jeg har engang selv kontaktet min x men var en aften jeg sad og kedede mig og så fik jeg den ide at jeg da lige ville høre hvordan det gik - nok ikke så smart da jeg ikke lige hvade tænkt på at han jo også har en ny dame.. men det respekterer jeg da fuldt ud og har ikke kontaktet ham siden

Jeg er lykkelig sammen med min kæreste og har ikke behov for at rode i fortiden

Det er da ufatteligt at hun ikke fatter en hentydning når han ligesom har lagt kortene på bordet og han ik gider hendes grimme fjæs mere

Altså jeg har ikke noget imod han er venner med hans "gode" ekser, der ligesom ham er kommet viedere i livet, og de bare ser hinanden som venner.. (forstå mig ret) ..

men hende her, hun ville bare ikke indse at det er slut ..

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Min mands eks kæreste gjorde det samme og det endte med han fik nyt nr.... Hun ku finde på at skrive alt mulig med at hun savnede ham og at hun havde troet han var den hun sku have børn med, og bla bla bla....

Han blev så træt af det til sidst at han fik nyt nr.

Hun kan stadig, trods hun ved vi er blevet gift finde på at kontakte min mands kusine for at høre til hvordan det går mellem ham og mig.

Hader eks kærester....

seriøst , det lige præcis sådan det er her, og kan virkelig ikke forstå hun bliver ved, for det må da  os være en kæmpe nederlag for hende, at hun jo ikke får de svar tilbage som hun gerne vil høre ..

og hun ved nu at vi skal have barn sammen, tror du det får hende til at fatte at det er slut mellem dem, men nej nej, hun smser stadig i baner om hvor meget hun troede de havde sammen og sku have sammen osv osv

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Øv ja det kan jeg godt se - hun skal da virkelig viftes om ørerne for det siver ind

Så synes jeg bare han skal lade tlf være tlf og simpelthen ikke tage den når hun ringer eller sms´e hende tilbage når hun har skrevet.. Simpelthen lade hendes telefon forblive tavs og derved vise hende at hun ikke længere kan tilkomme sig hans opmærksomhed for hans plads er ved dig nu og derfor koncentrere han sig 100% om dig og jeres fællesliv fremover

det tror jeg ren faktisk også at det er den eneste løsning at gøre .. når alt andet ikke virker..

Anmeld

7. marts 2011

Fam. Madsen

Anonym skriver:

vi venter også vores første barn sammen, og i håb om at det budskab ville få hende til at stoppe, sagde han igen på en sød pæn måde, at han altså sku være far nu .. og han altså aldrig kom tilbage til hende.. for at håbe på at det ville få hende til at ligge 2 og 2 sammen om at okey løbet er kørt, han er sq ved en pige han vil leve livet med .. Men gu F***** nej, hun begyndte at skrive en masse pis om hvor synd det var for hans familie at der kom en lille ny osv osv..

altså der er jo egentlig ikk noget man kan gøre, for hun ville bare ikke indse det åbenbart.. ARG

uhhh det er bare træls på godt jysk når en eks. ikk fatter budskabet men prøv og la være med og svar hende i laaaaaang tid tror det vil hjælp... det eneste råd jeg har.. ville ønske jeg kun gøre mere 

du får lige et 

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Fam. Madsen skriver:

uhhh det er bare træls på godt jysk når en eks. ikk fatter budskabet men prøv og la være med og svar hende i laaaaaang tid tror det vil hjælp... det eneste råd jeg har.. ville ønske jeg kun gøre mere 

du får lige et 

mange tak for alle dine gode indlæg

Anmeld

7. marts 2011

Fru Nielsen

Anonym skriver:

seriøst , det lige præcis sådan det er her, og kan virkelig ikke forstå hun bliver ved, for det må da  os være en kæmpe nederlag for hende, at hun jo ikke får de svar tilbage som hun gerne vil høre ..

og hun ved nu at vi skal have barn sammen, tror du det får hende til at fatte at det er slut mellem dem, men nej nej, hun smser stadig i baner om hvor meget hun troede de havde sammen og sku have sammen osv osv

Fuldstændig som min mands eks.... Hun skrev efter han var flyttet op til mig, en nat kl næsten 3. Hejsa skat (hov undskyld jeg kalder dig skat) men det ligger bare så naturligt for mig.... Jeg ligger og kan ikke sove, for mine tanker flyver rundt, så vil lige hvad hvad de der naturlæge middel sove pille du engang tog, hedder???

Serisøt, pigebarnet er så dum.... For det første ku hun ikke få fat på de piller så sent og natten alligevel, og for det andet hvorfor var det nødvendig at spørge min mand, hun ku da spørge næste dag på apoteket?? Men hun havde vel håbet jeg sov, så hun ku få et svar fra ham.. Meeeen now way, han var SÅ træt af hende! Hun er den dag i dag blokeret af os begge på facebook også fordi hun simpelthen blev VED!

Sidste jul havde min mand blokeret hende. Tror du så ikke hun sendte mig et brev derinde at jeg måtte hilse min mand og hans familie og ønske dem glædelig jul... Øhh ja hvad tror du selv, fjoooools....

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Fuldstændig som min mands eks.... Hun skrev efter han var flyttet op til mig, en nat kl næsten 3. Hejsa skat (hov undskyld jeg kalder dig skat) men det ligger bare så naturligt for mig.... Jeg ligger og kan ikke sove, for mine tanker flyver rundt, så vil lige hvad hvad de der naturlæge middel sove pille du engang tog, hedder???

Serisøt, pigebarnet er så dum.... For det første ku hun ikke få fat på de piller så sent og natten alligevel, og for det andet hvorfor var det nødvendig at spørge min mand, hun ku da spørge næste dag på apoteket?? Men hun havde vel håbet jeg sov, så hun ku få et svar fra ham.. Meeeen now way, han var SÅ træt af hende! Hun er den dag i dag blokeret af os begge på facebook også fordi hun simpelthen blev VED!

Sidste jul havde min mand blokeret hende. Tror du så ikke hun sendte mig et brev derinde at jeg måtte hilse min mand og hans familie og ønske dem glædelig jul... Øhh ja hvad tror du selv, fjoooools....

Nej nej nej hvor langt kan man synke..

ja, det er os min første tanke, at hun vel havde håbet på du sov.. hans eks her, skriver os på de tidspunkter hvor man tror de er på  job, hvilket han selvf er, men hun er åbenbart så lam at hun ikke regner med at han fortæller mig at hun skriver, men der gør han altså ..

hun kan os finde på at få hendes veninder til at sende mails eller møde op der hvor han er..

Anmeld

7. marts 2011

MigSS

Det er rigtig træls, det samme gjorde min kæreste i starten af vores forhold med sin eks, han skrev til tider også selv til hende.. men da han indså jeg ikke gad det, nu hvor han havde taget et nyt valg, så stoppede han, men hun blev ved.. Jeg skrev dog selv til hende til sidst fra hans mobil, (han sad og så alt jeg skrev) var faktisk ret grov, kort og kontant, for jeg gad det ikke.

Hun fik hele smørren, alt jeg tænkte om det - at hun skulle komme videre, indse det ikke nyttede noget - og hvis hun skulle bare have den mindste chance for at han hilste hvis han mødte hende, så skulle hun respektere vores valg og stoppe på stedet. Det gjorde hun så.. Meen, lad være at svar, andet kan jeg ikke sige - altså hvis du ikke skal indblandes, han skal stoppe med at svar helt og lade som ingenting, så stopper hun automatisk på et tidspunkt

Håber i finder ud af det

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Det er rigtig træls, det samme gjorde min kæreste i starten af vores forhold med sin eks, han skrev til tider også selv til hende.. men da han indså jeg ikke gad det, nu hvor han havde taget et nyt valg, så stoppede han, men hun blev ved.. Jeg skrev dog selv til hende til sidst fra hans mobil, (han sad og så alt jeg skrev) var faktisk ret grov, kort og kontant, for jeg gad det ikke.

Hun fik hele smørren, alt jeg tænkte om det - at hun skulle komme videre, indse det ikke nyttede noget - og hvis hun skulle bare have den mindste chance for at han hilste hvis han mødte hende, så skulle hun respektere vores valg og stoppe på stedet. Det gjorde hun så.. Meen, lad være at svar, andet kan jeg ikke sige - altså hvis du ikke skal indblandes, han skal stoppe med at svar helt og lade som ingenting, så stopper hun automatisk på et tidspunkt

Håber i finder ud af det

Det skide træls sådan noget, det fair man har det skidt de første 2-3 mdr efter et brud, men nu er det altså over et år siden de gik fra hinanden, eller han gik fra hende..

hvis han lader hver med at svare, så skriver hun en uge efter eller 3mdr efter .. men måske bare helt lade hver med at svare hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.