eks kærester !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.368 visninger
35 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Anonym trådstarter

Hmm  sidder her og er ret så trist og samtidlig også ved at få nok . har en dejlig kæreste og vi har de sidste mange måneder haft det så dejligt og skønt sammen.. men hans eks fatter ikk en brik hun bliver ved med at kontakte ham osv osv.. jeg kan virkelig ikke have det og hver gang hun har skrevet bliver jeg underligt, trækker mig væk fra kæresten og bliver nærmest spilttet indeni. for føler aldrig at det ville stoppe, selvom han har forklaret hende at han ikke kommer tilbage og at han har fundet hans plads i livet.. hvorfor bliver hun så ved ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

CiSo

Jeg forstår godt du bliver fustræret over at hun bliver ved med at skrive!! Min kæreste er også af og til i byen alene, hvor jeg ved at han støder på nogle af hans ekskærester.. Til og starte med var jeg heller ikke meget for det, men du må bare stole på din kæreste til modsatte er bevidst! 

Det er træls hun bliver ved med at skrive ja, men så længe din kæreste afviser og viser dig at du kan stole på ham så kan du være rolig! Som du selv skriver, skriver han jo til hende at han har fundet hans plads i livet! 

lættere sagt en gjort, det der med ikke at blive jaloux.. Men gør et forsøg.

Kæmpe kram, jeg kender godt til alle følelserne. 

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

sophieamalia skriver:

Jeg forstår godt du bliver fustræret over at hun bliver ved med at skrive!! Min kæreste er også af og til i byen alene, hvor jeg ved at han støder på nogle af hans ekskærester.. Til og starte med var jeg heller ikke meget for det, men du må bare stole på din kæreste til modsatte er bevidst! 

Det er træls hun bliver ved med at skrive ja, men så længe din kæreste afviser og viser dig at du kan stole på ham så kan du være rolig! Som du selv skriver, skriver han jo til hende at han har fundet hans plads i livet! 

lættere sagt en gjort, det der med ikke at blive jaloux.. Men gør et forsøg.

Kæmpe kram, jeg kender godt til alle følelserne. 

Mage tak for din besked..

Jeg er ikke som sådan jaloux, føler jeg ikke.. jeg bliver mere sur og irritertet og tænker om jeg gider at blive ved.. for føler jo at det aldrig ville stoppe, andet jeg selv må tag fat i hende.. hun tror ikke på at han er der hvor han ville være osv .. hvis hun møder hans bedste ven i byen, plager hun ham med, om han ikke ville snakke med min kæreste om , om de ikke kan mødes og snakke osv osv.. jeg føler man har en form for en kamp med hende..

Anmeld

7. marts 2011

CiSo

Anonym skriver:

Mage tak for din besked..

Jeg er ikke som sådan jaloux, føler jeg ikke.. jeg bliver mere sur og irritertet og tænker om jeg gider at blive ved.. for føler jo at det aldrig ville stoppe, andet jeg selv må tag fat i hende.. hun tror ikke på at han er der hvor han ville være osv .. hvis hun møder hans bedste ven i byen, plager hun ham med, om han ikke ville snakke med min kæreste om , om de ikke kan mødes og snakke osv osv.. jeg føler man har en form for en kamp med hende..

Ja, det kan jeg godt se det er rigtig rigtig træls.. Og selvfølgelig skal i ikke have en kamp! Tror faktisk ikke i kan gøre så meget andet så end, at din kæreste evt må skifte nummer og så håbe på at i ikke hører mere fra hende?? Hvis det altså er på telefonen det foregår..

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

sophieamalia skriver:

Ja, det kan jeg godt se det er rigtig rigtig træls.. Og selvfølgelig skal i ikke have en kamp! Tror faktisk ikke i kan gøre så meget andet så end, at din kæreste evt må skifte nummer og så håbe på at i ikke hører mere fra hende?? Hvis det altså er på telefonen det foregår..

det er det , det er via sms.. og ligemeget hvad han skriver , så bliver hun ved ..

og kan ikke finde ud af om jeg ville virke lav, hvis hun bliver ved, at jeg så tager kontakt til hende..

Anmeld

7. marts 2011

CiSo

Anonym skriver:

det er det , det er via sms.. og ligemeget hvad han skriver , så bliver hun ved ..

og kan ikke finde ud af om jeg ville virke lav, hvis hun bliver ved, at jeg så tager kontakt til hende..

Jeg syntes ikke du skal tage kontakt til hende.. Det ville ikke gøre det meget bedre.. Syntes derimod at din kæreste skulle skifte nummer? 

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

sophieamalia skriver:

Jeg syntes ikke du skal tage kontakt til hende.. Det ville ikke gøre det meget bedre.. Syntes derimod at din kæreste skulle skifte nummer? 

det har jeg os forslået.. men det regeret han ikke rigtig på

Anmeld

7. marts 2011

CiSo

Anonym skriver:

det har jeg os forslået.. men det regeret han ikke rigtig på

Så må du tage en snak med ham, og fortælle ham om ikke godt han vil skifte nummer.. fortæl ham at det nager dig hun bliver ved med at skrive o.s.v.. Så tror jeg helt sikkert at han gerne vil skifte nummer..

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

sophieamalia skriver:

Så må du tage en snak med ham, og fortælle ham om ikke godt han vil skifte nummer.. fortæl ham at det nager dig hun bliver ved med at skrive o.s.v.. Så tror jeg helt sikkert at han gerne vil skifte nummer..

Han er ikke i tvivl om at det nager mig.. men hvorfor kan han ikke selv komme med forslaget? .. går det ikke ham på at hun bliver ved? ..

Anmeld

7. marts 2011

Karo

Jeg kan godt forstå du bliver irrirteret over at hun bliver ved med at kontakte din kæreste. Hvis det var mig ville jeg også blive irrirteret.

Jeg ville også bede min kæreste om at skifte nummer, da det i min verden er en god løsning. Jeg mener bestemt ikke at du skal tage kontakt til hende. Det må være ham der skal gøre noget ved det og ikke dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.