sur veninde pga mistet bytur pga blybber - what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Jeg var UDEN TVIVL, BLEVET HJEMME ! Så må veninden bare forstå det eller lade værd !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Wish upon a star

Jeg forstår dig godt. Din veninde burde være mere forstående. Har hun ikke nogle andre hun kan invitere med i stedet for at du skal føle dig tvunget til det?

Det kan godt være at baby godt kan holde til larm, dansen og skubben. Men der er jo heller ikke meget ved at tage med til en fest og så bare stå og kigge, når man nu selv ved at man ikke kan komme i stemning til at danse og have det skide sjovt. Så bliver aftenen og natten da godt nok lang. Vi er jo så forskellige allesammen.

Jeg danser og render altså heller ikke rundt hvis jeg ikke er fuld, det virker helt forkert for mig. Jeg kan godt hygge mig, hvis jeg er afsted med nogen veninder og det er stille og roligt, men hvis de alle er fulde og jeg sidder der pinlig ædru.. Nej tak så hellere hygge mig derhjemme Og jeg er altså slet ikke gravid endnu.. desværre.

Anmeld

7. marts 2011

Anette&Sophia

Lou87 skriver:

Det er jo helt op til dig selv..
Så hvis du mener det kan blive vildt og voldsomt, og du ingen mulighed har for at "stå" i fred til sådan en fest.
Så bliv hjemme..

Som skrevet - en sand veninde vil jo ku forstå sådan noget..
Så hvis ikk hun kan det, så det hendes problem

det har du ret i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.