anetteb skriver:
har haft en gammel aftale med en veninde, om at vi skulle i byen i århus næste weekend. - men nu hvor jeg har fundet ud af at jeg er gravid ( 4+4 ) så har jeg det ikke så godt med at tage afsted. problemet er at hun siger jeg har brændt hende af og at hun ikke forstår mig når jeg ikke er længere henne. jeg ved at jeg alligevel bare vil stå og glo over i et hjørne, fordi jeg ikke vil danse og skabe mig. og så ved jeg også at fulde mennesker kan være voldsomme, og eftersom at det var hardstyle vi skulle til, så er det lettere at blive væltet omkuld eller blive ramt af mærkelige bevægelser.
hvad skal jeg gøre? 
Først vil jeg sige hjertelig tillykke med graviditeten!
Altså, nu synes jeg jo at hvis man ved ens veninde er blevet gravid, så burde man da have forståelse for dette! Kan sagtens forstå hvis byture ikke lige er det første i dine tanker.
Selfølgelig skal du da tage afsted hvis du føler for det. Men nok ikke så smart at drikke alkohol, men man kan jo også sagtens hygge sig uden
Gør det som du har det bedst med!
Selfølgelig kan hun da blive skuffet! Men så synes jeg også du er mere en LOVLIG undskyldt!! Håber hun bliver god igen!
Isåfald så synes jeg da din veninde burde have fuld forståelse for nu er du altså gravid og ønsker at gøre det bedste for dit barn og dig selv! Det er ihvertfald sådan jeg synes en veninde "burde" være!
Anmeld