sur veninde pga mistet bytur pga blybber - what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Enayia

anetteb skriver:

har haft en gammel aftale med en veninde, om at vi skulle i byen i århus næste weekend. - men nu hvor jeg har fundet ud af at jeg er gravid ( 4+4 ) så har jeg det ikke så godt med at tage afsted. problemet er at hun siger jeg har brændt hende af og at hun ikke forstår mig når jeg ikke er længere henne. jeg ved at jeg alligevel bare vil stå og glo over i et hjørne, fordi jeg ikke vil danse og skabe mig. og så ved jeg også at fulde mennesker kan være voldsomme, og eftersom at det var hardstyle vi skulle til, så er det lettere at blive væltet omkuld eller blive ramt af mærkelige bevægelser.

hvad skal jeg gøre?

Først vil jeg sige hjertelig tillykke med graviditeten!

Altså, nu synes jeg jo at hvis man ved ens veninde er blevet gravid, så burde man da have forståelse for dette! Kan sagtens forstå hvis byture ikke lige er det første i dine tanker.

Selfølgelig skal du da tage afsted hvis du føler for det. Men nok ikke så smart at drikke alkohol, men man kan jo også sagtens hygge sig uden Gør det som du har det bedst med!

Selfølgelig kan hun da blive skuffet! Men så synes jeg også du er mere en LOVLIG undskyldt!! Håber hun bliver god igen!

Isåfald så synes jeg da din veninde burde have fuld forståelse for nu er du altså gravid og ønsker at gøre det bedste for dit barn og dig selv! Det er ihvertfald sådan jeg synes en veninde "burde" være!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

tazz

Jeg var også blevet skuffet som veninde, for jeg forstår heller ikke dit valg. Og slet ikke i 4+4.

Anmeld

7. marts 2011

Anette&Sophia

tazz skriver:

Jeg var også blevet skuffet som veninde, for jeg forstår heller ikke dit valg. Og slet ikke i 4+4.

jamen hvorfor? - jeg har det bare sådan, at hvis man er gravid så tager man ikke i byen, specielt ikke der hvor der er risiko for at blive ramt af en masse voldsomme bevægelser. - for så passer man jo ikke på sig selv og den lille spire.

Anmeld

7. marts 2011

Alberts/

klaphat af en veninde sorry, jeg var heller ikk taget afsted,

syntes du skal gøre det du har det bedst med(:

og mangé gange tillykke med gravidteten

Anmeld

7. marts 2011

Alberts/

tazz skriver:

hvorfor skal det være anderledes om man er 4+4 end 25+4?(:

Anmeld

7. marts 2011

Ansemusen

Jeg synes ikke at det er din venindes sag at vurdere! Det er DIN beslutning

Når det så er sagt, så skal du huske, at du må MEGET mere end du tror når du er gravid! Jeg var til julefrokost i byen, da jeg var 4-5 måneder henne. Det var super hyggeligt og jeg spurgte bare efter alkoholfri drinks - for jeg ville da også have en paraply *griner*

Husk nu at nyde din graviditet og giv dig selv lov til at være menneske og have det sjovt - det store ansvar venter lige om hjørnet

Anmeld

7. marts 2011

tazz

anetteb skriver:

jamen hvorfor? - jeg har det bare sådan, at hvis man er gravid så tager man ikke i byen, specielt ikke der hvor der er risiko for at blive ramt af en masse voldsomme bevægelser. - for så passer man jo ikke på sig selv og den lille spire.

Jeg ser ikke de risici  At folk danser betyder jo ikke, at du får en gedigen mavepuster - det gør man i hvert tilfælde normalt ikke på et dansegulv, det er vist mest albuer i ryggen og almindelig puffen. Hvis man ikke kan det, så kan man vist heller ikke tage med bussen i myldretid, eller i Fakta på en søndag.

For mig er det altså en tand for hysterisk.

Anmeld

7. marts 2011

tazz

Alberts/ skriver:

hvorfor skal det være anderledes om man er 4+4 end 25+4?(:

Fordi maven på det tidspunkt er større og mere i vejen. Så det vil nok være mere umageligt end 4+4. Men jeg kender godt nok mange, der har været på disk helt op til en uges tid før fødslen. Havde nok også selv været afsted, hvis mit bækken ikke havde crashet i uge 20.

Anmeld

7. marts 2011

Anette&Sophia

Ansemusen skriver:

Jeg synes ikke at det er din venindes sag at vurdere! Det er DIN beslutning

Når det så er sagt, så skal du huske, at du må MEGET mere end du tror når du er gravid! Jeg var til julefrokost i byen, da jeg var 4-5 måneder henne. Det var super hyggeligt og jeg spurgte bare efter alkoholfri drinks - for jeg ville da også have en paraply *griner*

Husk nu at nyde din graviditet og giv dig selv lov til at være menneske og have det sjovt - det store ansvar venter lige om hjørnet

mange tak
- ville også sagtens kunne sidde med min kæreste når han er nede og "spare" på den lokale. ( opsparing for medlemmer ) - der er det stille og roligt og så har de cocio til blybber :p

men vild og stor disko med techno og stofpåvirkede - det kan jeg alligevel ikke få mig selv til.

men ja, der er sikkert mange ting man godt må, nu hvor sol, smøger, alkohol osv er blevet taget fra mig

Anmeld

7. marts 2011

Anette&Sophia

tazz skriver:

Jeg ser ikke de risici  At folk danser betyder jo ikke, at du får en gedigen mavepuster - det gør man i hvert tilfælde normalt ikke på et dansegulv, det er vist mest albuer i ryggen og almindelig puffen. Hvis man ikke kan det, så kan man vist heller ikke tage med bussen i myldretid, eller i Fakta på en søndag.

For mig er det altså en tand for hysterisk.

så er jeg hysterisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.