Prisana skriver:
Hej med dig.. Synes ikke at du skal gøre så meget.. Hvis din eller såkaldte veninde ikke forstår dette, er hun da lidt mærkelig. Jeg kan sagtens følge dig og ville heller ikke gøre det hvis det var mig! Det kan godt være du ikke er så langt henne, men nu hvor du ved at du en lille bebs i mavsen, kan jeg godt forstå du ikke vil ud og feste. Jeg var nemlig ude og feste indtil jeg var 6 uger henne, men det var så fordi jeg ikke vidste at jeg var gravid, men da jeg fandt ud af det, stoppede jeg også med byturene, eller i hvert falde alkoholdet! Og mine veninder var ret forståeligt med dette selvom jeg havde lavet aftaler med dem inden jeg vidste jeg var gravid! Så din veninde burde at acceptere dit valg uden at overhovedet bliver sur eller skuffet. Så jeg synes bare at du skal lade hende være, hun skal nok blive god igen, hvis hun virkelig er din veninde! Så
herfra.. Og sov godt! 
jeg vil ikke afsted, og det har jeg besluttet mig for.
men kan bare ikke ha at hun skal flippe sådan ud. hun skrev at hun ville havde fuld forståelse og respekt hvis jeg var længere henne, men det havde hun ikke nu, hvor jeg kun er 4 uger henne. amen altså 
de skønne graviditets homoner styrker rundt i kroppen på mig lige nu, og så kom der endda også en lille tåre i mit øje før. ( er normalt ikke en der tuder over tøse problemer - kun dumme drenge
)
Anmeld