Trinemusen skriver:
Sidder bare og er i chok...
Har bare grædt og grædt... Hvordan kan han gøre det imod mig
Jeg er gravid i uge 20.. min kæreste og jeg bor sammen i hans lejlighed, og har indtil videre været ret lykkelige.. selvfølgelig har der været op og nedture.. men i bund og grund har alt været godt.
Idag glemmer han at logge ud af sin e-mail.. som står piv åben..
her står der : dit nye login og brugernavn til Scor.dk er ..
Jeg sidder bare som forstenet..
Tager kodeordet og prøver det af på denne her side scor..
Jeg kommer ind i en profil, med hans billede ???????
Går ind i indbakken... her finder jeg tonsvis af breve fra kvinder..
går i udbakken.. finder en masse sleske beskeder fra ham.. uforpligtende sex.. han skulle bare komme og ordne dem og så ville det være det.. osv
"Tak for sidst" breve....
Jeg rystede.. og sidder stadig og ryster.. jeg konfronterede idioten, som flipper ud. han går helt i panik..
Benægter at det er noget han har noget med at gøre..
for nååeee ja, der er da nogen der bruger din e-mail ik??
Så bad jeg ham om at skride..
og han er smuttet..
på tirsdag er det min fødselsdag.. vi skulle have hygget os, og min familie kom. Jeg sidder bare og holder mig om maven og græder..
HVORDAN KUNNE HAN GØRE DET HER.....
Skulle bare ud med det.. nu skal jeg finde mig et nyt sted at bo.. Jeg er så såret.. jeg har det hårdt psykisk pga graviditeten og alle de hormoner.. og nu får jeg den her lige i hovedet?
Sikke et dumt svin! Jeg forstår bare ikke hvordan man kommer derud -hvorfor fanden kan mænd aldrig finde ud af at snakke om tingene?
Du fortjener da så meget bedre - det siger jeg helt objektivt! Jeg ved jo selvfølgelig godt at du har følelser i klemme!