Han er mig utro !!:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

mika.F

Trinemusen skriver:

heldigvis er ikke alle mænd idioter

jeg er bare uheldig at blive gravid med een af dem der er!

i know, har bare dårlig erfaring med at jeg ender med dem der er værst.. dumme mig..  

ville så skide gerne kunne sige noget trøstende, men ærligt, så har jeg ingen idé om hva jeg skulle sige for jeg har aldrig selv været i en situation som din, men jeg vil hvertfald sende en til sjat krammere din vej..

og hvis du kan bruge det til noget, så skal du være velkommen til at skrive til mig, ved ikke hvor meget jeg kan hjælpe med lige præcis emnet, men har erfaring med at det hjælper at få tankerne over på noget andet efter et brud..  ^^

ellers vil jeg bare for dig og ønske dig held og lykke med det hele!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Bondepigen

Nøøj en nar!!!!!! Føler SÅ MEGET med dig. Håber snart du finder et andet sted at bo, du flytter vel over til din familie, ikke?

Anmeld

6. marts 2011

Trinemusen

mika.F skriver:

i know, har bare dårlig erfaring med at jeg ender med dem der er værst.. dumme mig..  

ville så skide gerne kunne sige noget trøstende, men ærligt, så har jeg ingen idé om hva jeg skulle sige for jeg har aldrig selv været i en situation som din, men jeg vil hvertfald sende en til sjat krammere din vej..

og hvis du kan bruge det til noget, så skal du være velkommen til at skrive til mig, ved ikke hvor meget jeg kan hjælpe med lige præcis emnet, men har erfaring med at det hjælper at få tankerne over på noget andet efter et brud..  ^^

ellers vil jeg bare for dig og ønske dig held og lykke med det hele!

Tak skal du have søde:-)

Nej jeg håber nu at din kæreste er sød og god som mange mænd også er!

For helved...

sådan noget møg.

tak for krammer de varmede

Anmeld

6. marts 2011

kiwifrugten

Trinemusen skriver:

Tusind tak for dit svar søde..

Jeg kan sagtens forstå din beslutning med at beholde bebse..

Og stort af ham at han ligesom accepterede og sagde han godt kunne forstå dig (trods det jo er dig der bestemmer over din graviditet uanset hans mening)

Men nu er du alene...

Og..

hvis du kan klare det, så kan jeg også.

Min familie er også i jylland.. alle sammen..

Har INGEN I kbh...

Jo hans mor som er sød og hjælpsom, og som er sat ind i det hele..

men føler mig så lille bitte alene.. flyttede jo herover til idioten fordi vi var forelskede og fordi det skulle være os 2...

Nu er alt bare ødelagt..

jeg står og skal igang med uddannelse efter endt barsel osv..

tænker bare økonomisk... osv osv.. et lille spædbarn - ALENE!?

Hvad med bekendtskaber.. social netværk... Fuck jeg er ked...

Det var ikke det jeg havde ønsket

Ja det er selvfølgelig stort af ham at acceptere det og han hjælper mig med at passe min kat når jeg besøger min familie i Jylland :-D Han er faktisk min nabo hehe.

Du kan sagtens klare det alene, der findes mange enlige og vi kan alle klare det. Nogle er selvfølgelig mere stærke end andre. Men jeg hjælper dig gerne igennem det all the way.

Ej hvor skægt du kommer fra Jylland også, hvor i Jylland er du fra og hvor længe har du boet her?

Jeg kender en del herovre efterhånden men ikke rigtig nogen som jeg kan stole 110% på.

Jeg har fået samlet en lille gruppe piger som alle er gravide med deres første barn. Mig og en anden har termin i April og de to andre har termin i Juli vi ville da være glade for at have dig med i gruppen:-)

Vi svømmer sammen og går i bio sammen og på cafe og shopping ture osv :-D

Hvor længe havde dig og kæresten været sammen?

Det blir selvfølgelig ikke nemt økonomisk men hvis din familie er der for dig og du kan få fat i brugte ting så er det en kæmpe hjælp.

Og faren kommer jo til at betale plus du får rigtig god støtte som enlig mor fra det offentlige så du skal nok kunne klare den det skal du ikke være nervøs for.

Men det sociale netværk kender det alt for godt, men det har virkelig hjulpet mig nu hvor jeg snakker med de andre gravide. Og du er mere end velkommen.

Anmeld

6. marts 2011

mika.F

Trinemusen skriver:

Tak skal du have søde:-)

Nej jeg håber nu at din kæreste er sød og god som mange mænd også er!

For helved...

sådan noget møg.

tak for krammer de varmede

så lidt da!!

hehe, det har han bare at være, ellers blir det værst for ham selv! hehehe

som sagt, du skriver bare!

Anmeld

6. marts 2011

Lunae

Trinemusen skriver:

Sidder bare og er i chok...

Har bare grædt og grædt... Hvordan kan han gøre det imod mig

Jeg er gravid i uge 20.. min kæreste og jeg bor sammen i hans lejlighed, og har indtil videre været ret lykkelige.. selvfølgelig har der været op og nedture.. men i bund og grund har alt været godt.

Idag glemmer han at logge ud af sin e-mail.. som står piv åben..

her står der : dit nye login og brugernavn til Scor.dk er ..

Jeg sidder bare som forstenet..

Tager kodeordet og prøver det af på denne her side scor..

Jeg kommer ind i en profil, med hans billede ???????

Går ind i indbakken... her finder jeg tonsvis af breve fra kvinder..

går i udbakken.. finder en masse sleske beskeder fra ham.. uforpligtende sex.. han skulle bare komme og ordne dem og så ville det være det.. osv 

"Tak for sidst" breve....

Jeg rystede.. og sidder stadig og ryster.. jeg konfronterede idioten, som flipper ud. han går helt i panik..

Benægter at det er noget han har noget med at gøre..

for nååeee ja, der er da nogen der bruger din e-mail ik??

Så bad jeg ham om at skride..

og han er smuttet..

på tirsdag er det min fødselsdag.. vi skulle have hygget os, og min familie kom. Jeg sidder bare og holder mig om maven og græder..

HVORDAN KUNNE HAN GØRE DET HER.....

Skulle bare ud med det.. nu skal jeg finde mig et nyt sted at bo.. Jeg er så såret.. jeg har det hårdt psykisk pga graviditeten og alle de hormoner.. og nu får jeg den her lige i hovedet?

Sikke et dumt svin! Jeg forstår bare ikke hvordan man kommer derud -hvorfor fanden kan mænd aldrig finde ud af at snakke om tingene?

Du får lige et ordentlig fra mig!!

Du fortjener da så meget bedre - det siger jeg helt objektivt! Jeg ved jo selvfølgelig godt at du har følelser i klemme!

Jeg håber du klarer dig ellers skriv!

Anmeld

6. marts 2011

Anaglad

Trinemusen skriver:

Jeg er gravid i uge 20.. min kæreste og jeg bor sammen i hans lejlighed, og har indtil videre været ret lykkelige.. selvfølgelig har der været op og nedture.. men i bund og grund har alt været godt.

går i udbakken.. finder en masse sleske beskeder fra ham.. uforpligtende sex.. han skulle bare komme og ordne dem og så ville det være det.. osv 

Jeg rystede.. og sidder stadig og ryster.. jeg konfronterede idioten, som flipper ud. han går helt i panik..

og han er smuttet..

på tirsdag er det min fødselsdag.. vi skulle have hygget os, og min familie kom. Jeg sidder bare og holder mig om maven og græder..

Skulle bare ud med det.. nu skal jeg finde mig et nyt sted at bo.. Jeg er så såret.. jeg har det hårdt psykisk pga graviditeten og alle de hormoner.. og nu får jeg den her lige i hovedet?

Hej med dig..

Øv for en idiot! Jeg er rigtig ked af det på dine vegne... men er glad for, at du er stærk og siger fra! Han fortjener dig overhovedet ikke.. det er selvfølgelig surt, at du så står alene med et knust hjerte og en bette i maven.. men du skal nok klare det! Jeg tror meget på den amerikanske ordsprog: "What doesn't kill you makes you stronger!".

Det skal nok gå! Husk det! Håber du får talt det igennem med familien og finder et sted at bo.

Alt muligt held og lykke til dig!

Anmeld

6. marts 2011

Sof

Jeg forstår det ikke og har aldrig forstået hvordan man kan være sin kæreste utro! Synes simpelthen det er noget svineri og det er lige meget hvorfor det bliver gjort!

Sådan et fjols, du fortjener uden tvivl bedre og det skal du også nok få!

Kæmpe stort kram og mange varme tanker herfra

Anmeld

6. marts 2011

LotteGabriella

Trinemusen skriver:

og han er smuttet..

puuuha sikke en grim oplevelse, han er da den største KLAPHAT. Han skulle ha' det største spark lige i nosserne, så han sang det høje C

Men godt at du opdagede det, for du er bedre tjent uden ham, også selvom det betyder at være enlig mor

Held og lykke og kæmpe krammer herfra

Anmeld

6. marts 2011

DLM

ved ikke hvad jeg skal sige jeg er mundlam...

jeg er virkelig ked af det på dine vegne... hold da op det var noget at få smidt i hovedet... stakkels dig.

kæmpe her fra, håber du har en veninde eller noget familie du kan tage op til eller kan komme til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.