Han er mig utro !!:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

twinny

sikke en ASS, han er...  han fortjener dig ovehovedet ikk.......

Jeg føler med dig.....

Du får lige en en kæmpe kæmpe  herfra.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Saram

Ej hvor er han da bare en kæmpe nar !!

Ved godt der ikke er særlig mange ting der kan virke opmundrende lige nu, så vælger ikke at spille klog og komme med gode råd, men i stedet for får du altså lige en KÆÆÆMPE stor herfra.

Masser af  varme tanker herfra.

// Sara Alrø.

Anmeld

6. marts 2011

Baby2010/2013

Godt du smed ham ud, det dumme s...!!!! Du fortjener bedre!

Er rystet over det du fortæller, ingen fortjener sådan en behandling!

KÆMPE  til dig og varme tanker herfra

Anmeld

6. marts 2011

anna-jonas

Hold da kæft.................sikke en idiot af en mand...............

Sender dig en masse tanker og kræfter.

Anmeld

6. marts 2011

Camillee

Trinemusen skriver:

Sidder bare og er i chok...

Har bare grædt og grædt... Hvordan kan han gøre det imod mig

Jeg er gravid i uge 20.. min kæreste og jeg bor sammen i hans lejlighed, og har indtil videre været ret lykkelige.. selvfølgelig har der været op og nedture.. men i bund og grund har alt været godt.

Idag glemmer han at logge ud af sin e-mail.. som står piv åben..

her står der : dit nye login og brugernavn til Scor.dk er ..

Jeg sidder bare som forstenet..

Tager kodeordet og prøver det af på denne her side scor..

Jeg kommer ind i en profil, med hans billede ???????

Går ind i indbakken... her finder jeg tonsvis af breve fra kvinder..

går i udbakken.. finder en masse sleske beskeder fra ham.. uforpligtende sex.. han skulle bare komme og ordne dem og så ville det være det.. osv 

"Tak for sidst" breve....

Jeg rystede.. og sidder stadig og ryster.. jeg konfronterede idioten, som flipper ud. han går helt i panik..

Benægter at det er noget han har noget med at gøre..

for nååeee ja, der er da nogen der bruger din e-mail ik??

Så bad jeg ham om at skride..

og han er smuttet..

på tirsdag er det min fødselsdag.. vi skulle have hygget os, og min familie kom. Jeg sidder bare og holder mig om maven og græder..

HVORDAN KUNNE HAN GØRE DET HER.....

Skulle bare ud med det.. nu skal jeg finde mig et nyt sted at bo.. Jeg er så såret.. jeg har det hårdt psykisk pga graviditeten og alle de hormoner.. og nu får jeg den her lige i hovedet?

ÅH NEJ DOG! 
sikke en fjols! Jeg føler virkelig med dig, har selv aft en kæreste som var mig utro og man sikker bare med så mange tænker og føelser! m

men ingen ord eller kloge sætninger kan hjælpe på smerten og trykken for brystet.
men skriv endelig en PB,

men sender dig en masse kærlige tanker og knus

Anmeld

6. marts 2011

kiwifrugten

Sådan et fjols altså.

Uanset hvad så syntes jeg ikke at du skal give ham en chance.

For du kan umuligt stole på ham igen,.

Jeg står alene med min baby i maven og det kan du også sagtens. Hvor bor du henne i landet? Jeg står og skal besøge min familie på torsdag i den kommende uge så kan du evt låne min lejlighed mens jeg er væk??

Føler virkelig med dig

Anmeld

6. marts 2011

Maalene

Åhh, hvor gør det ondt at læse

Er virkelig ked af at høre, at han har været sådan et svin - der er virkelig ingen der fortjener sådan en behandling...

Hvor gør det bare ondt, at nogle mennesker kan finde på, at behandle andre sådan - håber virkelig snart du kommer ovenpå igen, og dig og din lille guldklump kommer til at få en skøn tilværelse

Sender dig masser af varme tanker og tænker rigtig meget på dig

Anmeld

6. marts 2011

Anitta Kristiansen

sikke en idiot! synes det er så typisk mænd. har selv oplevet det efter jeg blev gravid. 

har læst et tidliger indlæg du er kommet med og tænker bare endnu mere et svin. jeg håber virkelig du kommer videre. dengang det skete for mig fik jeg også selv voldsom smerte, men da jeg kunne ligge han til side og sige jeg fortjener bedre forsvandt smerten.

og du fortjener meget bedre! og du vil sagtens kunne klare dig!  hvis du har lyst til at snakke ligge jeg gerne et øre til! 

Anmeld

6. marts 2011

Aprilmor11

Trinemusen skriver:

Sidder bare og er i chok...

Har bare grædt og grædt... Hvordan kan han gøre det imod mig

Jeg er gravid i uge 20.. min kæreste og jeg bor sammen i hans lejlighed, og har indtil videre været ret lykkelige.. selvfølgelig har der været op og nedture.. men i bund og grund har alt været godt.

Idag glemmer han at logge ud af sin e-mail.. som står piv åben..

her står der : dit nye login og brugernavn til Scor.dk er ..

Jeg sidder bare som forstenet..

Tager kodeordet og prøver det af på denne her side scor..

Jeg kommer ind i en profil, med hans billede ???????

Går ind i indbakken... her finder jeg tonsvis af breve fra kvinder..

går i udbakken.. finder en masse sleske beskeder fra ham.. uforpligtende sex.. han skulle bare komme og ordne dem og så ville det være det.. osv 

"Tak for sidst" breve....

Jeg rystede.. og sidder stadig og ryster.. jeg konfronterede idioten, som flipper ud. han går helt i panik..

Benægter at det er noget han har noget med at gøre..

for nååeee ja, der er da nogen der bruger din e-mail ik??

Så bad jeg ham om at skride..

og han er smuttet..

på tirsdag er det min fødselsdag.. vi skulle have hygget os, og min familie kom. Jeg sidder bare og holder mig om maven og græder..

HVORDAN KUNNE HAN GØRE DET HER.....

Skulle bare ud med det.. nu skal jeg finde mig et nyt sted at bo.. Jeg er så såret.. jeg har det hårdt psykisk pga graviditeten og alle de hormoner.. og nu får jeg den her lige i hovedet?

Sikke en skid

Har selv prøvet det samme, og syns bestemt ikke at du skal tilgive ham .. Men ville også sige følg dit hjerte, men tænkt stadig på, hvad der er bedst for dig og dit barn ..

Jeg står også alene med min ufødte søn, så er sikker på at du nok skal klare det, selvom at det ser helt uoverskueligt ud det hele lige nu ..

Du får lige et KÆÆÆÆÆMPE herfra ..

Anmeld

6. marts 2011

pussepige

Sådan en idiot..

til dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.