Han er mig utro !!:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

mika.F

hold kæft en idiot!  meget mere kan jeg vist ikk sige som ikke allerede er blevet sagt af andre herinde!!

men jeez, nu kan jeg ikke lade være med at tænke på hva min egen kæreste går og laver!

sender en kæææææææææææmpe krammer din vej!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Trinemusen

kiwifrugten skriver:

Sådan et fjols altså.

Uanset hvad så syntes jeg ikke at du skal give ham en chance.

For du kan umuligt stole på ham igen,.

Jeg står alene med min baby i maven og det kan du også sagtens. Hvor bor du henne i landet? Jeg står og skal besøge min familie på torsdag i den kommende uge så kan du evt låne min lejlighed mens jeg er væk??

Føler virkelig med dig

Hvor er du sød, og sikke betænksomt af dig. Han er flyttet ud af lejligheden.. jeg søger alt jeg kan nu, så jeg får en bolig hurtigst muligt..

fuck det er bare løgn at sidde med et knust hjerte og så være gravid. Det var jo vores ønskebarn.. hvad tænker han på!

Må jeg spørge.. hvorfor du er alene? Ved godt jeg ikke bør snage men... har bare brug for at høre hvordan jeg skal forholde mig, klare den.. erfaringer osv?

Nej jeg kan ikke tilgive det.. bestemt ikke..

Anmeld

6. marts 2011

Trinemusen

Nogen der har stået i lignende situation?

Jeg kan næsten ikke bære det..

Anmeld

6. marts 2011

Anitta Kristiansen

har ikke oplevet helt det samme, min eks flirtede bare med alle sine veninder. hver gang jeg ikke var god nok tog han veninderne og skred efter jeg blev gravid. og oplevede samme tid også smerterne på roppen. vi boede sammen men står nu alene i lejeligheden. og har det rigtigt godt med det  

Anmeld

6. marts 2011

kiwifrugten

Trinemusen skriver:

Hvor er du sød, og sikke betænksomt af dig. Han er flyttet ud af lejligheden.. jeg søger alt jeg kan nu, så jeg får en bolig hurtigst muligt..

fuck det er bare løgn at sidde med et knust hjerte og så være gravid. Det var jo vores ønskebarn.. hvad tænker han på!

Må jeg spørge.. hvorfor du er alene? Ved godt jeg ikke bør snage men... har bare brug for at høre hvordan jeg skal forholde mig, klare den.. erfaringer osv?

Nej jeg kan ikke tilgive det.. bestemt ikke..

Jamen selvfølgelig du kan jo ikke stå der og ikke have noget sted at bo. Mend ejligt at han er flyttet. Har du så nogen til at være hos dig, for det gør det altså ikke nemmere med at man har hormoner.

Men ja det er da bestemt hårdt at sidde alene tilbage når man troede det var noget man havde sammen og nu står man pludselig alene.

Min situation er lidt anderledes. Har altid fået at vide at jeg ikke kunne få børn. Havde datet en i ca 6 mdr og bum så var jeg gravid i uge 7 til trods for jeg tog p-piller. Jeg blev vildt ked af det men samtidig glad for så kan jeg jo godt blive mor. Men samtidig var jeg bange for at sige det til ham.

Han blev syg og dårlig da jeg fortalte det og han sagde han ikke kunne have noget med barnet at gøre men at han sagtens kunne forstå jeg ville beholde det.

Jeg har frygtet mange gange om jeg ku klare det og nu er jeg kommet så langt her og jeg klare det perfekt til trods for jeg bor i Kbh og min familie i Jylland :-) Og spørg endelig hvis der er noget du har brug for at vide eller om du har nogle tanker osv.

Lover at være her for dig hele vejen, jeg kender jo din situation 

Anmeld

6. marts 2011

Trinemusen

kiwifrugten skriver:

Jamen selvfølgelig du kan jo ikke stå der og ikke have noget sted at bo. Mend ejligt at han er flyttet. Har du så nogen til at være hos dig, for det gør det altså ikke nemmere med at man har hormoner.

Men ja det er da bestemt hårdt at sidde alene tilbage når man troede det var noget man havde sammen og nu står man pludselig alene.

Min situation er lidt anderledes. Har altid fået at vide at jeg ikke kunne få børn. Havde datet en i ca 6 mdr og bum så var jeg gravid i uge 7 til trods for jeg tog p-piller. Jeg blev vildt ked af det men samtidig glad for så kan jeg jo godt blive mor. Men samtidig var jeg bange for at sige det til ham.

Han blev syg og dårlig da jeg fortalte det og han sagde han ikke kunne have noget med barnet at gøre men at han sagtens kunne forstå jeg ville beholde det.

Jeg har frygtet mange gange om jeg ku klare det og nu er jeg kommet så langt her og jeg klare det perfekt til trods for jeg bor i Kbh og min familie i Jylland :-) Og spørg endelig hvis der er noget du har brug for at vide eller om du har nogle tanker osv.

Lover at være her for dig hele vejen, jeg kender jo din situation 

Tusind tak for dit svar søde..

Jeg kan sagtens forstå din beslutning med at beholde bebse..

Og stort af ham at han ligesom accepterede og sagde han godt kunne forstå dig (trods det jo er dig der bestemmer over din graviditet uanset hans mening)

Men nu er du alene...

Og..

hvis du kan klare det, så kan jeg også.

Min familie er også i jylland.. alle sammen..

Har INGEN I kbh...

Jo hans mor som er sød og hjælpsom, og som er sat ind i det hele..

men føler mig så lille bitte alene.. flyttede jo herover til idioten fordi vi var forelskede og fordi det skulle være os 2...

Nu er alt bare ødelagt..

jeg står og skal igang med uddannelse efter endt barsel osv..

tænker bare økonomisk... osv osv.. et lille spædbarn - ALENE!?

Hvad med bekendtskaber.. social netværk... Fuck jeg er ked...

Det var ikke det jeg havde ønsket

Anmeld

6. marts 2011

Trinemusen

mika.F skriver:

hold kæft en idiot!  meget mere kan jeg vist ikk sige som ikke allerede er blevet sagt af andre herinde!!

men jeez, nu kan jeg ikke lade være med at tænke på hva min egen kæreste går og laver!

sender en kæææææææææææmpe krammer din vej!!!

heldigvis er ikke alle mænd idioter

jeg er bare uheldig at blive gravid med een af dem der er!

Anmeld

6. marts 2011

CiSo

Er jeg ked af at hører.. Kæmpe nar og KÆMPE kram til dig. 

Anmeld

6. marts 2011

lollandpigen

Hold da op en spade....

Jeg føler med dig og sender dig lige et kæmpe >:<

Har selv stået i sammen situation som dig med min ex og kan kun sige en gang utro altid utro og du vil altid være i tvilv om han lyver for dig igen...

Håber virkelig du hurtigt kommer over ham han er ikke værd at samle på og du skal bare være glad for du er sluppet af med ham...

Mange knus Dorthe

Anmeld

6. marts 2011

Ryberg

jeg er så røv ked af at læse dit indlæg og det du gennemgår lige  nu Tak for lort altså... det må absolut ikke være sjovt at sidde og være 20 uger henne og lige troet man var igang med sit drømme liv, for at finde ud af at kæresten bare er verdens største idiot!!

Uanset de valg du træffer skal du have et stort knus herfra!

Og vil råde dig til at flytte hen til der hvor du har din familie og evt. nære venner, for det er rart at have sådan et netværk hos sig, når man står alene!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.