Han er mig utro !!:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Rockertand

er bare så ked af det..... fatter bare ingenting.. hvorfor... jeg er åbenbart ikke lækker nok.....

ikke tiltalende nok.. ikke det han lige vil ha?? Alle de breve til de kvinder... mig ville han ikke have sex med.. men dem ville ha  godt Det gør så ondt..

min selvtillid er fuldstændig knækket.......

Ved slet ikke hvordan jeg skal komme ovenpå igen.. føler mig så svigtet.......

Jeg forstår slet ikke, at du vender det imod dig selv? Det er da HAM, der har et problem - og hvis jeres forhold har været baseret på udseende - hvordan havde I så tænkt jer at blive pensionister sammen?

Jeg vil være ærlig at sige, at da du oprettede indlægget med en mand, der ikke vil have sex, der lyste alle mine advarselslamper - selvom man har en mand, der ikke finder gravide kvinder tiltrækkende, så har han (og du) stadig et behov, der skal dækkes, og så må man som par finde andre løsninger på dét, men han fandt dem så helt alene - bare de helt forkerte løsninger.

Lige en tanke, som ikke direkte er møntet på dig: Jeg synes stadig, at man skal have kendt hinanden længere tid, før man tænker baby, så vil man nå at opdage alle disse fejl og mangler, inden man roder sig ud en en situation, som gør, at man er bundet til manden for evigt - for det er du, og dit barn skal leve med en far, som måske/måske ikke har et problem, der bør tages hånd om, sexafhængighed (som i sygdom) kan være lige så slem som alkoholisme, det er svært at vide, hvor manden har en brist, men han bør nok søge vurdering, hvis det er så slemt, som det fremgik af det, du så på computeren (som måske ikke er helt så slemt for en single mand, men han var altså i et forhold).

Håber, du kommer godt igennem det her...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Frøken Sørensen

Først vil jeg starte med at give dig en kæmpe krammer  Ingen fortjener det som du gennemgår nu!

Hvor i landet bor du? Og hvor sørger du lejligheder henne af? Kan jo være man kan give en hjælpende hånd!

Er helt sikker på at du og dine bebs nok skal klare det, selvom det sikkert virker helt uoverskueligt lige nu!

Sender en masse og ....

Anmeld

8. marts 2011

Zafir

Det er godtnok et hårdt slag. Det er virkelig en stor mundfuld - når det ovenikøbet er så omfattende som det er.

Jeg tror du skal passe på nu, for en typisk reaktion, vil nk være at han kommer og tigger dig tilbage. Men jeg tror virkelig du skal overveje det meget meget nøje, for når han først én gang har været der, så tror jeg at der er næsten 100% risiko for at han gør det igen.

Hvor er det bare uendelig træls, trist og frygteligt.

På den lyse side (hvis der er en lys side) er det bedre at finde ud af det NU, end efter baby har lært sin far godt at kende og at baby er vant til at far er der. Men det er selvfølgelig bare ikke lige noget man har brug for at bruge energi på, midt i graviditeten.

Prøv evt. at få en psykolog at snakke med, til at bearbejde chocket!

Anmeld

8. marts 2011

Pige2009

Hvor må det være hårdt, men jeg synes, du har gjort det rette

Anmeld

10. marts 2011

Trinemusen

Tusind tak for alt jeres opbakning og støtte

Og tusind tak til jer der osse har banket mig kærligt i hovedet.

Gu fanden har det da ikke noget med mig at gøre nej, men det var simpelthen bare et knæk jeg fik den dag jeg skrev det. Er jeg ikke god nok-pæn nok- osv osv.

Gu er jeg da det. Jeg har været blind i forhold til ham!

I har givet mig en dejlig start på dagen med alle jeres indlæg!!

Ved godt at man kan sidde og tænke.. ej nu lukker hun snart, nu gider vi ikke høre på hendes sure opstød over hendes egen elendighed længere videre i teksten

men det var rart at få det skrevet ned, velvidende at nogle derude sidder og følger med. 

Tak til jer. Jeg pakker mine ting og flytter hjem i nærheden af min mor som er der 110 procent. det føles helt rigtigt i mit hjerte

knus fra Trine

Anmeld

10. marts 2011

sarahb

Trinemusen skriver:

Gu fanden har det da ikke noget med mig at gøre nej, men det var simpelthen bare et knæk jeg fik den dag jeg skrev det. Er jeg ikke god nok-pæn nok- osv osv.

Ved godt at man kan sidde og tænke.. ej nu lukker hun snart, nu gider vi ikke høre på hendes sure opstød over hendes egen elendighed længere videre i teksten

men det var rart at få det skrevet ned, velvidende at nogle derude sidder og følger med. 

Tak til jer. Jeg pakker mine ting og flytter hjem i nærheden af min mor som er der 110 procent. det føles helt rigtigt i mit hjerte

knus fra Trine

hvor er det dejlgt du er kommet lidt ovenpå igen.. Sikke da et svin han er... Har han ikke sagt noget efter eller vist tegn på noget anger eller noget.. ?
Du skal bare væk og være i et miljø der er skønt og harmonisk for dit barn.. Du er stærk og det skal du vide..

Anmeld

10. marts 2011

Mka

Trinemusen skriver:

knus fra Trine

Hvor er det dejligt at høre at du er kommet lidt op igen. Hvordan har han reageret med at du flytter?.

Godt du har en mor der støtter dig 100 %, det har man brug for, både under og efter graviditeten.

Anmeld

10. marts 2011

MigSS

en gang utro - altid utro .. du skal nok klare dig, det jeg sikker på.. er du stærk nok til at gå fra ham, og aldrig gå tilbage til ham - så du stærk nok til alt!! du skal ikke finde dig i noget, det går kun ud over barnet.. så kom væk så hurtigt du kan, andet kan jeg ikke sige!

Men super strengt og respektløst af ham, men han viser bare, at han ikke fortjener jer,

Anmeld

10. marts 2011

Bondepigen

Trinemusen skriver:

knus fra Trine

Lyder godt, at du ikke bebrejder dig selv. For som min mand siger, han er jo ikke "kun" utro, fordi han er blevet lun på en eller anden (hvilket overhovedet heller ikke er acceptabelt), men han er jo et svin med sit lem...

Ham skal du under ingen omstændigheder tage tilbage, er mit bedste råd til dig. Han fortjener dig IKKE!!!

Pøj pøj fremover!!!

Anmeld

10. marts 2011

Hasselnødden

Til TS: Du skal ikke tage dig af andet end dig selv og dit barn, så har du brug for at skrive/snakke/taste dig ud af dine tanker, så gør dét! Det lyder som om I går en god tid i møde, fornuftige beslutninger - hårde men nødvendige i den situation han kreerede. Ingen burde opleve hvad du går og skal igennem uanset køn! Kæmpe  en mørk og blæsende nat, med ønsket om varme, glæde og lys i dit liv fremover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.