er bare så ked af det.....
fatter bare ingenting.. hvorfor... jeg er åbenbart ikke lækker nok.....
ikke tiltalende nok.. ikke det han lige vil ha?? Alle de breve til de kvinder... mig ville han ikke have sex med.. men dem ville ha godt
Det gør så ondt..
min selvtillid er fuldstændig knækket.......
Ved slet ikke hvordan jeg skal komme ovenpå igen.. føler mig så svigtet.......

Jeg forstår slet ikke, at du vender det imod dig selv? Det er da HAM, der har et problem - og hvis jeres forhold har været baseret på udseende - hvordan havde I så tænkt jer at blive pensionister sammen?
Jeg vil være ærlig at sige, at da du oprettede indlægget med en mand, der ikke vil have sex, der lyste alle mine advarselslamper - selvom man har en mand, der ikke finder gravide kvinder tiltrækkende, så har han (og du) stadig et behov, der skal dækkes, og så må man som par finde andre løsninger på dét, men han fandt dem så helt alene - bare de helt forkerte løsninger.
Lige en tanke, som ikke direkte er møntet på dig: Jeg synes stadig, at man skal have kendt hinanden længere tid, før man tænker baby, så vil man nå at opdage alle disse fejl og mangler, inden man roder sig ud en en situation, som gør, at man er bundet til manden for evigt - for det er du, og dit barn skal leve med en far, som måske/måske ikke har et problem, der bør tages hånd om, sexafhængighed (som i sygdom) kan være lige så slem som alkoholisme, det er svært at vide, hvor manden har en brist, men han bør nok søge vurdering, hvis det er så slemt, som det fremgik af det, du så på computeren (som måske ikke er helt så slemt for en single mand, men han var altså i et forhold).
Håber, du kommer godt igennem det her...