jer der bor til leje...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Halbschön

Bor i Kolding.. Sydbyen.. 76kvm, 3v.. 6000kr... Derudover vask og el...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Fru'Rugaard

Vi bor i 7860 Spøttrup i et hus på 160 kmv.
Vi giver 3500,- inkl. varme og vand.
Vi betaler ikke for varme, da vi har træfyr, vand er med i huslejen, da vi bor til leje hos en landmand, der har egen vandboring.
Efter min mening kan man ikke bo billigere end det
Rikke - Mor til Maja på 11 mdr

Anmeld

6. marts 2011

dorthemus

Runa og jeg bor til leje i en 89 kvm stor lejlighed på Frederiksberg. Den giver jeg ca. 6200 kr. for incl. varme. Mens jeg er på dagpenge får jeg 2300 kr i boligsikring og jeg regner også med, at jeg får lidt når jeg vender tilbage på jo om et par måneder da jeg går ned i tid.

Jeg var svineheldig da jeg fik lejligheden for jeg stod som nr. 23 til den

Anmeld

6. marts 2011

Low

Jeg bor til leje i et hus med have. Der er 3 værelser, 75kvm. Jeg synes ikke at det er dyrt

Anmeld

6. marts 2011

Mira0911

Vi giver 6322,- med varme og vand.. Det er på 105 kvm... Meget billigere end det vi boede i før... 

Anmeld

6. marts 2011

Sofia

Vi giver 7800 plus forbrug og bor på 81 kvm i Århus C - latinerkvartaret - meget centralt. Det er lidt dyrt, men vi elsker at bo så centralt!

Anmeld

6. marts 2011

Pige2009

Valkyrien skriver:

Hold da op! Hvor er det lige henne i Odense?

Kigger jo selv på lejebolig/lejlighed i øjeblikket, fordi jeg ikke kan flytte ind på det kollegium, jeg helst ville, før jeg fylder 18.

Og der har jeg så fået en lejlighed i Odense C på 39m² til 2600 kr. om måneden plus 600 kr. i A/C forbrug.

Jeg bor i Odense SØ på Bregnevej. Det er via Fyns Almennyttige Boligforening. Meld dig ind! Du får hurtigt tilbudt lejlighed og min ligger tæt på Rosengårdscenteret, Uni og 20 min på cykel til centrum

Desuden behøver du ikke flytte, når du ikke længere srer

Anmeld

6. marts 2011

Heidisbebs

Jeg bor til leje i et rækkehus på 102 kvm, jeg betaler 6940 kr om måneden og betaler vand varme el og renovation oveni og jeg syntes at det er alt for dyrt.............

Anmeld

6. marts 2011

Sof

LauraLW skriver:

Hvor meget betaler I i husleje?

Spørger da vi skal fra andel over i lejebolig her indenfor den nærmeste fremtid, og det er lige gået op for mig at jeg faktisk ikke aner hvad der er dyrt og billigt når vi snakker lejebolig.

Så:

Hvad giver I?
Er det dyrt/billigt ifølge jer selv?
Er det inkl alt?
Hvor?
Hvor stor er boligen?

Håber I vil hjælpe :-)

Hvad giver I?  Vi giver 8900

Er det dyrt/billigt ifølge jer selv? Det er prisen for at bo i centrum af København 

Er det inkl alt? Ja, og med kabeltv også 

Hvor? Østerbro i København

Hvor stor er boligen? 102-106 kvm og på 3 værelser 

Anmeld

6. marts 2011

Tina&Laura

LauraLW skriver:

Hvor meget betaler I i husleje?

Spørger da vi skal fra andel over i lejebolig her indenfor den nærmeste fremtid, og det er lige gået op for mig at jeg faktisk ikke aner hvad der er dyrt og billigt når vi snakker lejebolig.

Så:

Hvad giver I?
Er det dyrt/billigt ifølge jer selv?
Er det inkl alt?
Hvor?
Hvor stor er boligen?

Håber I vil hjælpe :-)

Hvad giver I? 6200,-
Er det dyrt/billigt ifølge jer selv? Jeg synes det er billigt. Det er en dejligt lejlighed med lidt have til.
Er det inkl alt? Det er incl. vand (give cirka aconto 400,- for varme om måneden)
Hvor? Kolding
Hvor stor er boligen? 83kvm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.