jer der bor til leje...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.699 visninger
39 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

LauraLW

Hvor meget betaler I i husleje?

Spørger da vi skal fra andel over i lejebolig her indenfor den nærmeste fremtid, og det er lige gået op for mig at jeg faktisk ikke aner hvad der er dyrt og billigt når vi snakker lejebolig.

Så:

Hvad giver I?
Er det dyrt/billigt ifølge jer selv?
Er det inkl alt?
Hvor?
Hvor stor er boligen?

Håber I vil hjælpe :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Stéphanie

LauraLW skriver:

Spørger da vi skal fra andel over i lejebolig her indenfor den nærmeste fremtid, og det er lige gået op for mig at jeg faktisk ikke aner hvad der er dyrt og billigt når vi snakker lejebolig.

Så:

Hvad giver I?
Er det inkl alt?
Hvor?
Hvor stor er boligen?

Hejsa

Vi bor i lejlighed og vil da gerne lige svare dig 

Vi giver 5300.- om måneden

Nu har jeg boet på landet de sidste 6 år så synes det er dyrt, ved dog at i forhold til mange andre lejligheder at det er en billig en vi har.

5300.- er inkl. alt ellers er selve lejen på 4200.-

Vi bor i Frederikshavn, så tæt på midtbyen vi kan komme uden helt at være der

Vores lejlighed er på 100kvm

Anmeld

5. marts 2011

Bellinda89

LauraLW skriver:

Så:

Hvad giver I?
Er det inkl alt?
Hvor?
Hvor stor er boligen?

Jeg synes vi har en HØJ husleje..

Vi giver 7900 med aconto vand&varme..

Vi har en 3 værelses på 72m2 i Frederikssund

Anmeld

5. marts 2011

Loa

Vi bor til leje i hus 30 min syd fra KBH. 

Vi giver 15.000  Inkl a conto vand og varme. Vores hus er så et sprit nyt Lind&Risør hus på 133 kvm. Men jeg syntes stadig huslejen er ALT for høj... 

(Dumme bank der ikke vil lade os købe hus, blot fordi vi også ejer en lejlighed)

Anmeld

5. marts 2011

Aves.

Alt efter hvor du vil bo, så koster det jo mere eller mindre.

Jeg bor til leje i et hus....det er 165 m2, det er så med beboelig kælder....jeg giver 5500kr i leje, tror det ligger lidt under hvad det koster hernede, men ikke meget...jeg bor i Vordingborg...forbrug er udover.

Anmeld

5. marts 2011

9510

LauraLW skriver:

Så:

Hvad giver I?
Er det inkl alt?
Hvor?
Hvor stor er boligen?

Vi bor i en lille landaby i Himmerland

Har et hus på 150 kva

4620 i husleje incl vand¨

2050 i fjernvarme 10 mdr om året

1800 i strøm pr 3 mdr,

syns det er billigt nok,, dete r et rigtigt dejligt hus, med en skøn udlejer, der bare laver tingene næsten inden de går i stykker

Anmeld

5. marts 2011

Kofoed.

Vi bor i en dyre lejlighed i Kolding til 4825 i husleje og er 74 kvm, kan man godt finde billigere, men elskede bydelen.

Vi flytter forhånbenligt til maj, hvor vi flytter i hus på 156 kvm til 6995 i Lunderskov (nær Kolding). Det synes jeg godt nok er billigt, for så meget plads og i en by med meget god off trans, så man ikke føler sig cuttet fra omverden, selvom man er på barsel.

Anmeld

5. marts 2011

AnneBJ

Vi bor til leje i Kolding. Ikke i centrum, men i gåafstand til både banegård, gågade osv.

Vi giver 5400 for 85 kvm. Derudover kommer vand og varme, a' conto 700, hvilket som regel går op! Der er delehave (3 andre beboere) og egen altan på 25 kvm.

Anmeld

5. marts 2011

SussieThyssen

LauraLW skriver:

Så:

Hvad giver I?
Er det inkl alt?
Hvor?
Hvor stor er boligen?

Der er jo stor forskel på hvor i landet man bor, og om det er i en mindre by, en storby eller på landet.

Da vi boede i Slagelse indtil for snart 3 år siden, havde vi en lejlighed på 110 m2.
4 værelses med det hele.
Der gav vi 7000 kr rent om måneden og så kom forbrug oven i.

Nu bor vi lidt uden for Nyborg i et dejligt hus med have.
Det er i 2 plan og 150 m2.
Og vi giver 4500 kr rent.
Huset indeholder stor stue med terrasse, stort værelse vi bruger som it-rum, entre og køkken i stueplan, samt 3 pæne værelser + altan og badeværelse på 1. sal.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. marts 2011

LauraLW

ja det er jeg godt klar over :-) Derfor spørger jeg både hvor det ligger og om man selv synes det er dyrt eller billigt (i forhold til det område man bor i)

SussieThyssen skriver:

Der er jo stor forskel på hvor i landet man bor, og om det er i en mindre by, en storby eller på landet.

Da vi boede i Slagelse indtil for snart 3 år siden, havde vi en lejlighed på 110 m2.
4 værelses med det hele.
Der gav vi 7000 kr rent om måneden og så kom forbrug oven i.

Nu bor vi lidt uden for Nyborg i et dejligt hus med have.
Det er i 2 plan og 150 m2.
Og vi giver 4500 kr rent.
Huset indeholder stor stue med terrasse, stort værelse vi bruger som it-rum, entre og køkken i stueplan, samt 3 pæne værelser + altan og badeværelse på 1. sal.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.