LauraLW skriver:
Hvor meget betaler I i husleje?
Spørger da vi skal fra andel over i lejebolig her indenfor den nærmeste fremtid, og det er lige gået op for mig at jeg faktisk ikke aner hvad der er dyrt og billigt når vi snakker lejebolig.
Så:
Hvad giver I?
Er det dyrt/billigt ifølge jer selv?
Er det inkl alt?
Hvor?
Hvor stor er boligen?
Håber I vil hjælpe :-)
Er det dyrt/billigt ifølge jer selv?
^^ Den fik jeg ikke svaret ordentligt på den første gang jeg skrev i din debat. Ifølge mig er jeg meget glad for det jeg har nu, men jeg har jo hørt fra andre at man kan få noget større til samme penge, da jeg snakkede med min kæreste om det sagde han at det sted der blev snakket om er et gammelt sted i Randers hvor mange indvandrer bor og der er ingen sikkerhed.
Da jeg hørte det blev jeg enig med min kæreste om at det sted vi bor nu er mega lækkert til pengene 
Der er meget sikkerhed hvor vi bor i form af magnet låse til kælder rummene, så hvis der skulle være grund til det kan man få at vide hvem der brugte sin magnet til at komme ind i kælderen. Trappe vask hver anden dag. Meget søde og venlig viceværter. Storskrald ca. den 20. hver måned. Store container til affald samt store moloker til hhv. glas, papir og affald 
Held og lykke med lejligheds søgningen 
Anmeld