jer der bor til leje...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

L.J.L

LauraLW skriver:

Hvor meget betaler I i husleje?

Spørger da vi skal fra andel over i lejebolig her indenfor den nærmeste fremtid, og det er lige gået op for mig at jeg faktisk ikke aner hvad der er dyrt og billigt når vi snakker lejebolig.

Så:

Hvad giver I?
Er det dyrt/billigt ifølge jer selv?
Er det inkl alt?
Hvor?
Hvor stor er boligen?

Håber I vil hjælpe :-)

vi giver knap 6000,- inkl aconto vand og varme i en 2½ V på 86kvm på Nørrebro

Det er rigtig billigt, når man tænker på at vi bor i centrum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

FamilienSørensen

LauraLW skriver:

Spørger da vi skal fra andel over i lejebolig her indenfor den nærmeste fremtid, og det er lige gået op for mig at jeg faktisk ikke aner hvad der er dyrt og billigt når vi snakker lejebolig.

Så:

Hvad giver I?
Er det inkl alt?
Hvor?
Hvor stor er boligen?

Hvad giver I? Vi giver 4.043 kr i husleje, og ca 5.500 kr med det hele. Vi får boligstøtte på 689 kr og betaler 400 kr på et boligindskudslån. Det kan være lidt svingende fordi vaskeri også er med i, men det koster 5 kr pr. vask og 2 kr. for at tørre
Er det dyrt/billigt ifølge jer selv? Mange vil mene at det er lidt dyrt, fordi man kan få noget større (99kvm) til samme penge, men vi synes at det er et dejligt sted samt med nyt køkken og bad vi bor i. Det er tæt på billige butikker samt en føtex. Bussen holder lige udenfor. Der er 5 min. til skole og børnehave samt vuggestue.
Er det inkl alt? Ca. 5.500 kr er vores månedelig husleje opkrævning på.
Hvor? Randers NØ
Hvor stor er boligen? 85 kvm. Gang, soveværelse, børneværelse, nyt badeværelse, nyt køkken med plads til lille spisebord, stor stue med plads til stort spisebord, gæsteværelse og en god altan.

Vi er rigtig tilfredse

Anmeld

5. marts 2011

Maria.

Vi bor i Rødovre, og giver 8500,- incl forbrug.. Vi synes det et dyrt, men prisen er meget normal i området!!! Lejligheden er 89 kvm fordelt på 3 vær..

Anmeld

5. marts 2011

MorTilMalene

vi bor RIGTIG RIGTIG DYRT!!!!!

vi bor i 2 værelses lejlighed på 84 kvm2 og vi giver lige omkring 8000 med det hele.. det er dyrt med smør på!!!

for hvis vi kunne flytte en etage ned kunne vi få 4 værelser for samme pris..(det skal lige siges vi leder efter ny lejlighed)

Anmeld

5. marts 2011

Manakauapo

Baagøe skriver:

3200,-
Billigt!
Inkl. vand og varme
Odense
69 m 2

Hold da op! Hvor er det lige henne i Odense?

Kigger jo selv på lejebolig/lejlighed i øjeblikket, fordi jeg ikke kan flytte ind på det kollegium, jeg helst ville, før jeg fylder 18.

Og der har jeg så fået en lejlighed i Odense C på 39m² til 2600 kr. om måneden plus 600 kr. i A/C forbrug.

Anmeld

5. marts 2011

FamilienSørensen

LauraLW skriver:

Så:

Hvad giver I?
Er det inkl alt?
Hvor?
Hvor stor er boligen?

^^ Den fik jeg ikke svaret ordentligt på den første gang jeg skrev i din debat. Ifølge mig er jeg meget glad for det jeg har nu, men jeg har jo hørt fra andre at man kan få noget større til samme penge, da jeg snakkede med min kæreste om det sagde han at det sted der blev snakket om er et gammelt sted i Randers hvor mange indvandrer bor og der er ingen sikkerhed.

Da jeg hørte det blev jeg enig med min kæreste om at det sted vi bor nu er mega lækkert til pengene

Der er meget sikkerhed hvor vi bor i form af magnet låse til kælder rummene, så hvis der skulle være grund til det kan man få at vide hvem der brugte sin magnet til at komme ind i kælderen. Trappe vask hver anden dag. Meget søde og venlig viceværter. Storskrald ca. den 20. hver måned. Store container til affald samt store moloker til hhv. glas, papir og affald

Held og lykke med lejligheds søgningen

Anmeld

5. marts 2011

Silas&Mille

Lige nu bor vi i Sverige, men den pris er ikke så relevant

Men om tre uger flytter vi til Skanderborg.

Vi skal betale 7840 kr for 4 værelser/111 m2.
Det er inkl vand, varme, el og antenne.

Synes det er en ok pris i forhold til hvor meget plads vi får. 

Anmeld

5. marts 2011

Trine89

Lige nu bor kæresten og jeg i en 2 vær. på 79 kvm. Vi giver 5125 kroner om mdr. og det er med vand, varme og antenne (mellempakken hos YouSee kabeltv) (vi bor I Nyborg. rimelig tæt på centrum det tager 7 min at gå ned i byen og 10 min at gå op til banegården.) Jeg ved ikke rigtig hvordan priserne normalt er i Nyborg. men jeg syntes det er en okay pris. 

her om 14 dage flytter vi op i en 3 vær. på 115kvm og 6kvm altan den skal vi give 6800 kr for om måneden (eller lige der omkring). igen er det også med Vand, varme og antenne (mellempakken hos YouSee kabeltv). Det er en Ny istandsat lejlighed med ALT i hårde hvidevare . når jah så er det udsigt over Storebælt og man kan se over til Sprogø.  den ligger også super centralt. stadig kun ligeomkring 5 min. gang til byen. dog får vi lidt længere op til banegården da vi flytter om på den anden side af centrum men det er gør nu heller ikke noget.. 
pris mæssigt syntes jeg også dette er en fair pris at give.. 

Anmeld

6. marts 2011

MetteDN

Vi bor lige pt i en 3vær lejlighed på 74kvm der giver vi 4400.- inkl aconto varme..

Vi flytter dig i en 4vær lejlighed på 95kvm i næste uge. Den skal vi give 4000.- for ..

Anmeld

6. marts 2011

bare mig

efter at have læst alle indlæg er jeg godt nok glad for at bo på bornholm..

jeg bor i et hus på ca.130 kw.m. med dejlig have egen carport og garage..

jeg har en husleje på kun 2700 + forbrug..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.