jer der bor til leje...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

SussieThyssen

LauraLW skriver:

ja det er jeg godt klar over :-) Derfor spørger jeg både hvor det ligger og om man selv synes det er dyrt eller billigt (i forhold til det område man bor i)

Åhhja..jeg glemte at skrive det med dyrt eller billigt.
Vores hus er vist en ret rimelig gennemsnitspris for området, og sammenlignet med hvad vi gav for mindre plads og ingen have i Slagelse, så er det her jo bare skønt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

wamse

Vi har en lejlighed på 114 m2 og huslejen er på 5200 i måneden inkl. varme og antenne. el afregnes med el-udbyderen. 

Oprindelig var huslejen på 6700, men så modtog boligselskabet nogle fonde og billige lån, for at få nedsat huslejen. De havde svært ved at få lejet de ledige lejemål ud, for huslejen var alt for høj i forhold området.

Anmeld

5. marts 2011

MaliksMor

Vi flytter til Glostrup her d. 1 maj.

Der skal vi betale 7900 i husleje og 1000 for A/C forbrug - 8900 i alt.

Det er nye lejligheder, og har alt lige ved siden af(center, station osv), så synes det er en fair pris..

Anmeld

5. marts 2011

Pige2009

LauraLW skriver:

Hvor meget betaler I i husleje?

Spørger da vi skal fra andel over i lejebolig her indenfor den nærmeste fremtid, og det er lige gået op for mig at jeg faktisk ikke aner hvad der er dyrt og billigt når vi snakker lejebolig.

Så:

Hvad giver I?
Er det dyrt/billigt ifølge jer selv?
Er det inkl alt?
Hvor?
Hvor stor er boligen?

Håber I vil hjælpe :-)

3200,-
Billigt!
Inkl. vand og varme
Odense
69 m 2

Anmeld

5. marts 2011

Silvermist

Vi bor i Århus Nord (Charlottehøj) i et 2 plans rækkehus på 79 m2 og betaler kr. 7300,- eksl. el.

Vi synes at det er en okay husleje. Vi bor i et dejligt område og huset er vi meget glade for at bo i. Vi har et stort soveværelse, pigerne har hvert sit værelse, køkkenet er stort og næsten helt nyt og så elsker vi vores lille have.

Anmeld

5. marts 2011

SHERO

Jeg synes jeg bor billigt.

93 m2 (+15 m2 lukket altan med gulvtæppe og termoruder)

Giver 3800 + forbrug (efter boligstøtte giver jeg 4000 kr inkl vand, varme, el og tv) Så brokker mig bestemt ikke. Ligger 4 km fra århus centrum.

Anmeld

5. marts 2011

132319

Jeg bor i Nærum.

Min lejlighed er 80 m2 og jeg betaler lige omkring 7000 i boligudgifter, dette er inkl. el, vand, varme og tv. 

Jeg får 3000 i boligstøtte da min indkomst er lav (dagpenge) 

Synes det er mange penge men sådan er det her i området og generelt i Storkøbenhavn 

Anmeld

5. marts 2011

Kamulla

Hvad giver I? 8000kr 
Er det dyrt/billigt ifølge jer selv?  Dyrt!! da det er noget gammelt utæt lort.. 
Er det inkl alt? ja
Hvor? I Høje Taastrup... så betaler ikke just for beliggenhed
Hvor stor er boligen? den er 83m2 fordelt på 2 etager. og trappen tager en hel del m2

Anmeld

5. marts 2011

Frøken J.

LauraLW skriver:

Spørger da vi skal fra andel over i lejebolig her indenfor den nærmeste fremtid, og det er lige gået op for mig at jeg faktisk ikke aner hvad der er dyrt og billigt når vi snakker lejebolig.

Så:

Hvad giver I?
Er det inkl alt?
Hvor?
Hvor stor er boligen?

Vi giver ca. 3500 for 56 kvadratmeter i centrum af Århus. Det er en 2 værelses. Det er inklusive vand og varme. Det er EKSTREMT billigt for en lejlighed, der ligger helt centralt i århus ved den gamle by, og som er ret lækker. Men vi har kun eget WC. Bruseren er i kælderen, som vi deler med opgangen, så det er nok derfor det er billigt. Men delebruseren er absolut ikke et problem, for det er et stort velholdt baderum, hvor man bare låser når man er inde, og i det ½ år jeg har boet her, har jeg kun én gang oplevet der var optaget, da jeg skulle i bad

Anmeld

5. marts 2011

Mamalou

LauraLW skriver:

Så:

Hvad giver I?
Er det inkl alt?
Hvor?
Hvor stor er boligen?

Hej

Vi giver 8000.- incl. vand/varme for en 4 værs lejlighed på 105 kvm. Den ligger i Aalborg 10 minutter fra centrum.

Jeg synes det er lidt krydret, selvom lejligheden er fuldstændig ny istandsat med alt i hårde hvide varer. Men vi valgte denne, da den opfyldte vores behov og er en lejlighed vi begge kan se os bo i gennem flere år. 

Inden jeg flyttede sammen med min kæreste boede jeg i en 90 kvm lejlighed sammen med en veninde. Det var en ældre lejlighed, hvor man skulle gennem et værelse for at komme til badet, toilettet var for sig selv. Det gav vi 4200 kr for med vand/varme. Det ligger faktisk kun 200 meter, hvor kæresten og jeg bor nu. Så i Aalborg kan man få forholdsvis store lejligheder til forskellige priser (og forskellige stand).

Held og lykke med boligjagten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.