Jeg har snart fødselsdag..hvor gammel bliver jeg...;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

Pige2009

Eva. skriver:

Nej.. den har jeg haft længe... den anden Eva er ikke mig i hvert fald..

Det er nok bare mig der har misforstået det så. Men der var en dag hvor jeg faldt over listen med mest aktive brugere og der figurerede du pludselig som nr. 1, men en blot 30 dage gammel profil og det var jo helt hen i skoven. Derfor undrede jeg mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Aves.

Mulleunge skriver:

jeg havde sagt 30 .. syntes du er smuk 

Tak, hvor er du bare sød...

Anmeld

5. marts 2011

Aves.

Baagøe skriver:

Det er nok bare mig der har misforstået det så. Men der var en dag hvor jeg faldt over listen med mest aktive brugere og der figurerede du pludselig som nr. 1, men en blot 30 dage gammel profil og det var jo helt hen i skoven. Derfor undrede jeg mig

Ok..jamen, den her har jeg haft...et stykke tid...før hed jeg jo bare Eva men måtte slette mig af personlige årsager...

Anmeld

5. marts 2011

slettet_7530

Ja.. det giver lidt udtryk, eller karakter måske, at der kommer rynker...dem har jeg slet ikke noget imod, det er jo helt naturligt...men selvfølgelig må de da gerne komme stille og roligt..

Er vi ikke jævnladrende, hvor gammel er du..

Og tak for de søde ord....ikke lige så pæn man føler sig efter man bliver vraget..

og så siger de kloge at kvinder bliver bedre efter de har rundet 40

jeg bliver 40 næste gang

Håber mr nice guy dukker op igen

Anmeld

5. marts 2011

twiggi

Eva. skriver:

Ejj, hvor var det sødt sagt...tusind tak... føler mig nu ellers ret meget gammel lige nu..træt ogs lidt..

det er ikke til at se..

Anmeld

5. marts 2011

132319

Ud fra et andet profilbillede du engang har haft, troede jeg faktisk at du var ældre end 36 -Nærmere 45  Sorry!

Anmeld

5. marts 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

og så siger de kloge at kvinder bliver bedre efter de har rundet 40

jeg bliver 40 næste gang

Ej, vildt...troede faktisk måske du var yngre end mig..

Jeg nyder i hvert fald den der indre ro jeg føler jeg har fået med alderen...og håber da det bare fortsætter og fortsætter..

Anmeld

5. marts 2011

Pige2009

Eva. skriver:

Ok..jamen, den her har jeg haft...et stykke tid... før hed jeg jo bare Eva men måtte slette mig af personlige årsager...

Det mente jeg jo også...  Men nu er du her og så er det for så vidt også ligegyldigt, hvad du hedder som bruger

Anmeld

5. marts 2011

Aves.

MHK skriver:

Ud fra et andet profilbillede du engang har haft, troede jeg faktisk at du var ældre end 36 -Nærmere 45  Sorry!

hahaha...hvad dælen var det for et billede...

Anmeld

5. marts 2011

Aves.

NinaSophia skriver:

det er ikke til at se..

Tak....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.