Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eva. skriver: og dem der ved det behøver ikke svare...blev bare lige fornærmet forleden dag... så ja..hvor gammel bliver jeg...?
og dem der ved det behøver ikke svare...blev bare lige fornærmet forleden dag... så ja..hvor gammel bliver jeg...?
Hmm jeg tror du er en smule ældre end mig....35 år måske?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold da ferie! Du er da godt nok en MILF
Jeg vil gætte i starte at du kun er i starten af 30'erne hmm du fylder måske 32
Uanset alder (gættede dog også til midt trediverne) så er du en køn "dame" ..Jeg vil da godt se så smækker ud i trediverne.Men det klart det lige giver et ekstra slag i hovedet når man blir vraget samme dag - de mænd altså!Can't live with them - can't live without them
37.
jeg siger 28
Carina1984 skriver: 37.. Hvornår kommer svaret?
37.. Hvornår kommer svaret?
På side 5 er svaret
wamse skriver: På side 5 er svaret
Eva. skriver: Ham jeg helst ville sparke var sgu for langt væk,...kryster...men altså, det var jo så bare en illusion, når han nu ikke var hvad han gav udtryk for...men tisse træls og nu er jeg så lige mandehader for en stund...jeg tror på kærligheden, men lige nu tror jeg ikke på mænd..førhen troede jeg heller ikke på kærligheden, så egentlig er jeg jo kommet et stykke alligevel..
Ham jeg helst ville sparke var sgu for langt væk,...kryster...men altså, det var jo så bare en illusion, når han nu ikke var hvad han gav udtryk for...men tisse træls og nu er jeg så lige mandehader for en stund...jeg tror på kærligheden, men lige nu tror jeg ikke på mænd..førhen troede jeg heller ikke på kærligheden, så egentlig er jeg jo kommet et stykke alligevel..
øv! men jeg synes nu alligevel det er godt klaret, at du kan bevare troen på kærligheden og nøjes med at miste troen på mændene jeg håber der kommer en mand der kan give dig troen tilbage!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128