Jeg har snart fødselsdag..hvor gammel bliver jeg...;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Aves.

Tjuhl skriver:

øv! men jeg synes nu alligevel det er godt klaret, at du kan bevare troen på kærligheden og nøjes med at miste troen på mændene jeg håber der kommer en mand der kan give dig troen tilbage!

Nu tog det mig 4 år at komme tilbage og tro på mænd, så nægter jeg at lade sådan et vildskud ødelægge mere for mig...jeg vælger at tro på der er en grund til at jeg lige løb ind i ham og det der fulgte med...men for pokker da, syge børn, eksamen og en mand der vrager en over mobilen...det er skisme da øv bøv...

Men videre...solen skinner, mine unger er glade og livet leves nu og her..

God dag til dig og dine...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

oo

Eva. skriver:

Nu tog det mig 4 år at komme tilbage og tro på mænd, så nægter jeg at lade sådan et vildskud ødelægge mere for mig...jeg vælger at tro på der er en grund til at jeg lige løb ind i ham og det der fulgte med...men for pokker da, syge børn, eksamen og en mand der vrager en over mobilen...det er skisme da øv bøv...

Men videre...solen skinner, mine unger er glade og livet leves nu og her..

God dag til dig og dine...

vraget over telefonen...tsk tsk! Dét fortjener man uanset hvad et velplaceret los i bollerne for

Anmeld

6. marts 2011

Aves.

Tjuhl skriver:

vraget over telefonen...tsk tsk! Dét fortjener man uanset hvad et velplaceret los i bollerne for

Ja...og det var sgu det eneste jeg havde sagt til ham...meld for pokker ud og gør det ordenligt...men altså, det fortæller jo alt om ham..sørgelige mand...

Anmeld

6. marts 2011

eElak

Uden at have læst tråden igennem - så vil jeg lige komme med mit gæt... 

det er baseret på at jeg mindes at have læst det et sted, og så at du har 3 børn.. 

Kan det passe at du bliver 35?

Lad mig lige det sådan - du ligner ikke en på 35... Knapt nok 30 

Så det er ren logisk tænkning som er inde over... 

Nu vil jeg finde svaret i tråden..... 

Anmeld

6. marts 2011

Aves.

KaLee skriver:

Uden at have læst tråden igennem - så vil jeg lige komme med mit gæt... 

det er baseret på at jeg mindes at have læst det et sted, og så at du har 3 børn.. 

Kan det passe at du bliver 35?

Lad mig lige det sådan - du ligner ikke en på 35... Knapt nok 30 

Så det er ren logisk tænkning som er inde over... 

Nu vil jeg finde svaret i tråden..... 

Hehe...tak...jeg bliver 36 år....og ja, har tre unger, den store bliver 14 år...det er vildt som tiden bare går, jeg midnes tydeligt da jeg var på den alder...

Anmeld

6. marts 2011

eElak

Eva. skriver:

Hehe...tak...jeg bliver 36 år....og ja, har tre unger, den store bliver 14 år...det er vildt som tiden bare går, jeg midnes tydeligt da jeg var på den alder...

Så slap jeg for at se tråden igennem.. :-)

Jeg kunne bare huske at du enten blev 35 eller var 35... 

og så vælger man jo den mest flatterende.. 

Herligt med 14 års alderen... er det noget du mærker til i det daglige?? 

Anmeld

6. marts 2011

Aves.

KaLee skriver:

Så slap jeg for at se tråden igennem.. :-)

Jeg kunne bare huske at du enten blev 35 eller var 35... 

og så vælger man jo den mest flatterende.. 

Herligt med 14 års alderen... er det noget du mærker til i det daglige?? 

Godt husket..

Nej, han er godt nok det nemmeste barn tror jeg...det eneste jeg kan mærke det på er at jeg bare er dybt piiiinlig og har den dårligste humor, i hans optik....Skønt, han er ved at løsrive sig.

Men altså, han er nu nem, den anden dag skrev han en sms til mig..han var lige over ved mien forældre og skulle sove der og så skrev han for at høre om han måtte være oppe til 23 hvis han lovede at han stod op uden problemer næste dag...da tænkte jeg at de fleste nok ikek ville spørge og da slet ikke hvis ikke de var hjemme..

Anmeld

6. marts 2011

Fenja09

Har ikke kigget svaret endnu - men skyder på 35

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.