Jeg har snart fødselsdag..hvor gammel bliver jeg...;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

Aves.

Henriette.S.J skriver:

Siger max 37

Du go... 36 bliver jeg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

kan bare ikke komme på andre jeg har haft på...men tak, sad og kikkede på det og blev i tvivl om jeg lignede en på 45 år på det billede..

Okay jeg tror nok de fleste på 45 ville prise sig lykkelige hvis de så sådan ud når de var 45  jeg synes det billed er SÅ godt og u ligner ikke en på over 30 på det billed

Anmeld

5. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Eva. skriver:

Du go... 36 bliver jeg..

øvvv skrev 36 slette det så og max 37 hihi

Anmeld

5. marts 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

Okay jeg tror nok de fleste på 45 ville prise sig lykkelige hvis de så sådan ud når de var 45  jeg synes det billed er SÅ godt og u ligner ikke en på over 30 på det billed

Tusind tak... jeg synes egentlig også det er ok, og at jeg ikke så nær så træt (slidt ) ud som jeg tit går rundt og gør i hverdagen her...savner sol og varme.....

Anmeld

5. marts 2011

H+S Skjolgborg.

jaaa 45 også så smuk

Anmeld

5. marts 2011

Aves.

Henriette.S.J skriver:

øvvv skrev 36 slette det så og max 37 hihi

hihi..men du var god til at gætte..

Anmeld

5. marts 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Jamen, du ser bare ikke ældre ud.. sådan er det... så lidt, smukke...

Det er jeg glad for at hører  men jeg savner nu også varme og sol samt lidt farve i kinderne

Anmeld

5. marts 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

Det er jeg glad for at hører  men jeg savner nu også varme og sol samt lidt farve i kinderne

Hehe... Ja, er det ikke ved at være nok med den kulde...i dag var jeg ude og gå i solen (overspringshandling..... ) men hvor var det bare skønt og med lidt god vilje kunne jeg mærke at foråret er liiiige om hjørnet...

Anmeld

5. marts 2011

132319

Jeg har skam heller ingen steder skrevet at hun ser hverken slidt eller grim ud 

Og fordi du ikke synes hun ligner en i den alder, kan andre jo godt gøre det.

Eva spurgte selv og jeg svarede på baggrund af mit indtryk udfra netop det billede -At jeg så tog næsten 10 år fejl, er jo en anden sag.

Anmeld

5. marts 2011

dukke

Eva. skriver:

og dem der ved det behøver ikke svare...blev bare lige fornærmet forleden dag... så ja..hvor gammel bliver jeg...?

nu har jeg ikke læst hvad andre har skrevet men jeg ville skyde på 27 eller 28

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.