[citat][f][småt]Anne skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Chritinap skriver:[/småt][/f]
Self er hun en skurk.
Men kan ikke have ondt af en drabsmand, om han er 10 eller 80.
Og ærgligt, forstår jeg ikke du kan få dig selv til at sige det.
Så ondt kan jeg dog ikke få af andre mennesker.
>(>(
(H)[/citat]
Han er jo også et offer....jeg kan den anden vej rundt ikke forstå at du ikke kan se det...men det er da helt klart nemmere at forholde sig sort/hvidt til sådanne sager, det er bare ikke muligt for mig og heldigvis, ellers kunne jeg ikke arbejde med det jeg gør.
Knus..[/citat]
Der er utroligt mange ofre i den her sag. Den dræbtes familie og venner, og Rasmus Popendas familie og venner.
Måske hans mor ikke havde ressourcerne, men hvad f..... er det for et argument at kommunen skulle spare, så derfor prøvede man gentagende gange med metoder der ikke hjalp. Tror nok at Aalborg Kommune også har en del af skylden. De har svigtet en familie, der har haft brug for hjælp, og det har været synligt hver gang politiet, har smidt sagen på sagsbehandlerens bord, hver gang Rasmus Popenda har begået noget kriminelt.
Det er frygteligt at tænke på, hvad stoffer og svigt kan gøre ved et menneske.
[/citat]
Desværre ender sådanne sager rigtig tit pga økonomi...det er sørgeligt og skrækkeligt og jeg er sikker på der i fremtiden vil komme flere af sådanne sager. Stakkels små uskyldige børn som fødes ind i familier hvor de på ingen måde får det de burde og derfor ødelægges for altid....
:'(
Anmeld