Opdatering på MD-scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

KWL

En dreng tror du   

Jeg har meget stærkt på fornemmelsen at du venter en pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

ooo

Kristinewl skriver:

En dreng tror du   

Jeg har meget stærkt på fornemmelsen at du venter en pige

Arjjj Kristine, nu bliver jeg jo helt vildt nysgerrig. Er du vant til at gætte rigtigt? Eller er det bare en fornemmelse?

Anmeld

5. marts 2011

msax

Metchen skriver:

Arjjj Kristine, nu bliver jeg jo helt vildt nysgerrig. Er du vant til at gætte rigtigt? Eller er det bare en fornemmelse?

Hvor er det dejligt at baby er sund og raske derinde i den fine mave...

Jeg tror "desværre" jeg er med på Kristine's pige vogn... kan ikke forklare hvorfor - men bare fordi. Men det er dig der er moren så du bør jo vide bedst selv...

Anmeld

5. marts 2011

ooo

msax skriver:

Hvor er det dejligt at baby er sund og raske derinde i den fine mave...

Jeg tror "desværre" jeg er med på Kristine's pige vogn... kan ikke forklare hvorfor - men bare fordi. Men det er dig der er moren så du bør jo vide bedst selv...

Du behøver ikke at sige desværre, vil også gerne have en pige. Nu har jeg jo set hvor søde ns piger er, til Sols navngivningsfest, så det ville ikke være en skidt ting.

Men tror stadig at det er en dreng, har bare en fornemmelse, men ved endnu ikke om den fornemmelse er rigtig. Nu må vi se om baby er lige så genert om 10 ugers tid.

Anmeld

5. marts 2011

oo

ja altså jeg sad hjemme hos Karina igår da den her opdatering kom, det er derfor jeg ikke har svaret - men den ER læst!!

hvor var det dejligt at få at vide, at den har det godt - uanset hvad det er men jeg kan virkelig godt forstå Niller gerne vil have lidt vished  men det er vel ikke ALLE pigebørnene i hans familie der blir syge?

og det der blærebetændelse! det er så meganederen! jeg fik det konstateret 4 gange i træk og tog de der onde onde pencillinpiller morgen, middag og aften og var ved at ørle YDERLIGERE! og til sidst sagde min læge "hver gang vi stickstester slår den ud som om du har det, men når jeg så dyrker din urin er der INTET!" - godt så! så få dem lige til at dyrke urinen engang, ikk? det er nemlig helt normalt man intet kan mærke, men en ubehandlet blærebetændelse kan give plukveer og plukveer kan lede til rigtige veer og rigtige veer kan som bekendt lede til fødsel og fødsel kan lede til...eller....you get my point?

Anmeld

5. marts 2011

ooo

Tjuhl skriver:

ja altså jeg sad hjemme hos Karina igår da den her opdatering kom, det er derfor jeg ikke har svaret - men den ER læst!!

hvor var det dejligt at få at vide, at den har det godt - uanset hvad det er men jeg kan virkelig godt forstå Niller gerne vil have lidt vished  men det er vel ikke ALLE pigebørnene i hans familie der blir syge?

og det der blærebetændelse! det er så meganederen! jeg fik det konstateret 4 gange i træk og tog de der onde onde pencillinpiller morgen, middag og aften og var ved at ørle YDERLIGERE! og til sidst sagde min læge "hver gang vi stickstester slår den ud som om du har det, men når jeg så dyrker din urin er der INTET!" - godt så! så få dem lige til at dyrke urinen engang, ikk? det er nemlig helt normalt man intet kan mærke, men en ubehandlet blærebetændelse kan give plukveer og plukveer kan lede til rigtige veer og rigtige veer kan som bekendt lede til fødsel og fødsel kan lede til...eller....you get my point?

Jeg kan lige så godt sige det som det er - jeg er IKKE klar til at føde nu.

Ej, jeg har bare ingen fornemmelse af at skulle have blærebetændelse, men har heller ikke haft det før, så ved ikke hvordan det skulle føles. De ville ringe til mig, hvis det er blærebetændelse, ellers skulle jeg ikke gøre noget. Regner egentlig ikke med at høre noget.

Nej, det er ikke alle pigebørnene i Nillers familie, men der har været to tilfælde i de sidste to generationer, så vi er lige lidt obs.

Anmeld

5. marts 2011

oo

Metchen skriver:

Jeg kan lige så godt sige det som det er - jeg er IKKE klar til at føde nu.

Ej, jeg har bare ingen fornemmelse af at skulle have blærebetændelse, men har heller ikke haft det før, så ved ikke hvordan det skulle føles. De ville ringe til mig, hvis det er blærebetændelse, ellers skulle jeg ikke gøre noget. Regner egentlig ikke med at høre noget.

Nej, det er ikke alle pigebørnene i Nillers familie, men der har været to tilfælde i de sidste to generationer, så vi er lige lidt obs.

jeg har heller aldrig haft det før og kunne heller intet mærke...men det var der jo så en grund til megatræls er det dog - især at man slår ud! hallo! bestem dig dog, din trælse blære

ja jeg kan godt forstå I er obs!!

Anmeld

5. marts 2011

anna-jonas

En sund og rask lille baby........................det er bare det vigtigste.

Anmeld

5. marts 2011

ooo

anna-jonas skriver:

En sund og rask lille baby........................det er bare det vigtigste.

Det er det nemlig Mette. Og det var heldigvis en meget aktiv og rask baby.

Anmeld

6. marts 2011

KWL

Metchen skriver:

Har haft ret en del gange

Men nu må vi jo se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.