Tjuhl skriver:
ja altså jeg sad hjemme hos Karina igår da den her opdatering kom, det er derfor jeg ikke har svaret - men den ER læst!! 
hvor var det dejligt at få at vide, at den har det godt - uanset hvad det er
men jeg kan virkelig godt forstå Niller gerne vil have lidt vished
men det er vel ikke ALLE pigebørnene i hans familie der blir syge?
og det der blærebetændelse! det er så meganederen! jeg fik det konstateret 4 gange i træk og tog de der onde onde pencillinpiller morgen, middag og aften og var ved at ørle YDERLIGERE! og til sidst sagde min læge "hver gang vi stickstester slår den ud som om du har det, men når jeg så dyrker din urin er der INTET!" - godt så! så få dem lige til at dyrke urinen engang, ikk?
det er nemlig helt normalt man intet kan mærke, men en ubehandlet blærebetændelse kan give plukveer og plukveer kan lede til rigtige veer og rigtige veer kan som bekendt lede til fødsel og fødsel kan lede til...eller....you get my point? 
Jeg kan lige så godt sige det som det er - jeg er IKKE klar til at føde nu.
Ej, jeg har bare ingen fornemmelse af at skulle have blærebetændelse, men har heller ikke haft det før, så ved ikke hvordan det skulle føles. De ville ringe til mig, hvis det er blærebetændelse, ellers skulle jeg ikke gøre noget. Regner egentlig ikke med at høre noget.
Nej, det er ikke alle pigebørnene i Nillers familie, men der har været to tilfælde i de sidste to generationer, så vi er lige lidt obs.
Anmeld