Opdatering på MD-scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

ooo

Jules skriver:

Godt at du kan være rolig ang medicinen nu...

Øv at den bette var lidt genert .... Nu må i se om den også er det om en 10 uger

Ja, glæder mig allerede til d. 13. maj, når vi skal se ham/den igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

ChatH

Ihh altså de unger derinde i de ns maver!!!

Jeg er ved at sprænges af nysgerrighed så er imponeret over du er så cool

Men hvor er det fedt scanning og medicin var godt og håber ikke glukosebelastningen er skidt så

Kæmpe kram Chatarina

Anmeld

4. marts 2011

ooo

Chatarina skriver:

Ihh altså de unger derinde i de ns maver!!!

Jeg er ved at sprænges af nysgerrighed så er imponeret over du er så cool

Men hvor er det fedt scanning og medicin var godt og håber ikke glukosebelastningen er skidt så

Kæmpe kram Chatarina

Jeg har det okay med ikke at kende kønnet. Men det gør på den anden side heller ikke noget hvis vi ved hvad det bliver.

Det er en kæmpe lettelse at både scanningen og min samtale med lægen angående min medicin gik godt. Så er jeg mere rolig.

Anmeld

4. marts 2011

Bondepigen

Metchen skriver:

Vi har fortalt dem om Niels´families forhistorie med hjernasvulster, men det er vist ikke noget de skal scanne ekstra for. Det var noget andet noget, hvis det havde været hjertet, fik vi af vide, men det er der jo ingen problemer med.

Åh ja, og dejligt at blive beroliget mht. Medicinen.

Jeg er lidt bekymret for hjerterne, for min moster døde af noget med en hjerteklap, og de var på et tidspunkt i tvivl mht. Emmas hjerte, men det lavede de dog heldigvis om, så der ikke var noget galt. Og de siger at så langt ude (synes nu ikke det virker så langt ude) så har det ikke nogen større betydning, men det de sagde dengang sidder stadig i mig, men jeg er osse meget bekymret for alting....

Må bare stole på, at hun ikke fejler noget, og at lillemanden heller ikke gør...

Det samme bliver I jo nødt til, men man vil altid have en vis angst/ bekymring for sine små poder uanset hvad... Det er desværre noget der følger med det, at blive forældre, bedsteforældre osv...

Anmeld

4. marts 2011

JustAnotherName

Ihhhh, så fik i HAM at se igen .... Jeg tror nemlig også, at I får en dreng

Men han viser ikke bare sådan lige sjoveren frem  

Anmeld

4. marts 2011

otlitrom

Ej, Mætsen. Jeg har været ved at sprænges af nysgerrighed, og har sms'et Karina flere gange i dag for at høre om du havde opdateret!

Men hvor er det godt at scanningen gik godt, og det samme med samtalen bagefter! Så kan du tage det roligt med medicinen og bare nyde at være gravid.

Hvordan går det egentlig med opkasten?

til dig og den ukendte i maven

Anmeld

4. marts 2011

Ranarupta

Årh Mette, hvor er det godt med lidt ro ang. medicinen!!

Og at den lille bebs har det godt

Anmeld

4. marts 2011

ooo

JustAnotherName skriver:

Ihhhh, så fik i HAM at se igen .... Jeg tror nemlig også, at I får en dreng

Men han viser ikke bare sådan lige sjoveren frem  

Mon ikke vi med tiden bliver glade for at han ikke viser tissetrolden frem for alle og enhver.

Anmeld

4. marts 2011

ooo

kitty skriver:

Ej, Mætsen. Jeg har været ved at sprænges af nysgerrighed, og har sms'et Karina flere gange i dag for at høre om du havde opdateret!

Men hvor er det godt at scanningen gik godt, og det samme med samtalen bagefter! Så kan du tage det roligt med medicinen og bare nyde at være gravid.

Hvordan går det egentlig med opkasten?

til dig og den ukendte i maven

Det har lettet enormt meget at både scanning og samtale gik godt. Nu har jeg slet ikke nogen skrupler over at tage de piller, og lægen sagde også at de var mest fornuftigt at tage pillerne frem for at lade være. Og igen, der er ingen sundhedsmæssige kilder der har været fremme og frarådet at man som gravid tager de piller.

Det går egentlig bedre med opkasten. Nu er jeg nede på at kaste op to-tre gange om dagen, og det er bare så dejligt at kunne være lidt normal igen. Overskuddet kommer også langsomt snigende på de gode dage, hvor jeg næsten ikke kaster op, så det er fantastisk.

Anmeld

4. marts 2011

ooo

Ranarupta skriver:

Årh Mette, hvor er det godt med lidt ro ang. medicinen!!

Og at den lille bebs har det godt

Bebs havde i hvert fald ingen problemer med at vise der var gang i den. Det er åbenbart en fest at være i min mave. Bare han ikke inviterer gæster, så er det helt i orden med mig.

Jeg havde bestemt mig for at fortsætte med pillerne i forvejen, men det er SÅ rart at blive bakket op af lægerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.