:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

nej det har jeg ikke. De har det meget i forvejen med at være meget hårde og kontante. Men jeg føler mig bare ikke lukket ind eller sådan rigtig accepteret når de siger sådan!? da de udemærket godt er klar over vi er to om alt! Min kæreste er blevet god til at rette på dem når de nu nævner ham kun. Men alligvel forstår jeg ikke at de bliver ved jeg har mest lyst til at flytte Væk!! vi bor ikke meget længere end 8 km fra dem. Hans mor har det meget med at købe små ting til mig og forkæle mig uden jeg overhovedet har bedt om det. Men forstår ikke det her ! jeg er så forvirret.

Netop derfor det er så utroligt vigtigt, at I får snakket ud om tingene.
Sæt dig ned med svigermor, hvis hun er lettetst at gå til og få så snakket rigtig ud.
Måske tænker de ikke rigtigt over det, så de slet ikke er klar over hvor ondt det gør dig.

Dialog er altid det første skridt til at danne bro ved du nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Anonym trådstarter

meem skriver:

Nu ved jeg ikke om han er enebarn... Men min svigermor er selv slem til det der...

Min kæreste er enebarn og vokset op uden en far, så hun er hans et og alt... Til at starte med gik det mig rigtig meget på,.. vores datter var altid fars pige, alt hvad hun gjorde havde hun efter sin far osv osv...

Men et eller andet sted tror jeg bare jeg har lært at leve med det alligevel.. Jeg har et kanon forhold til min svigermor og min datter elsker sin farmor..

Og tror måske bare det er hendes måde at fortælle på hvor stolt hun er af sin søn der har givet hende sådan et fantastisk barnebarn

Nej han har to søskende. en bror og søster! Og har også prøver tænke.. og hvad så!? så lad dem sige hvad de vil. Men det er skide svært for det gør sku meget ked!

men måske vender man sig til det.

Anmeld

3. marts 2011

kimfrit

Anonym skriver:

over 2 år

Hmmm. Så tror jeg havde snakket med mande og bedt ham også være opmærksom på det, og selvom du måske virke ligegyldigt for ham. Så er det jo en ting der tydeligvis gør dig ked af det, og det skal han tage hensyn til.

Og så bliv ved med at ligge tryk på VORES når de nævner hans.

og få manden med på Vores snakken også

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Netop derfor det er så utroligt vigtigt, at I får snakket ud om tingene.
Sæt dig ned med svigermor, hvis hun er lettetst at gå til og få så snakket rigtig ud.
Måske tænker de ikke rigtigt over det, så de slet ikke er klar over hvor ondt det gør dig.

Dialog er altid det første skridt til at danne bro ved du nok.

ja du har vel ret! kunne vel være jeg skulle gøre det i morgen når hun kommer op igen. Måske tænker de slet ikke over det?!

- hmm vil jeg gøre, selvom det aldrig er let.

Anmeld

3. marts 2011

twinny

Anonym skriver:

ja det har vi også talt om! men det bare skide træls for vi retter dem så tit

ihhhh.. det er bare så irriterende... Jeg tror jeg havde sagt til dem. vi må bryde kontakten indtil i har lært det... Ved godt det er hårdt, men det kan sgu da ikk være så svært at sige jeres....???? undskyld mig.... men det er da lige til at banke sig selv i hovedet over....

Anmeld

3. marts 2011

meem

Anonym skriver:

Nej han har to søskende. en bror og søster! Og har også prøver tænke.. og hvad så!? så lad dem sige hvad de vil. Men det er skide svært for det gør sku meget ked!

men måske vender man sig til det.

Hmm ja så kan det jo ikke helt sammenlignes

Synes ikke du bare skal vænne dig til det når det går dig så meget på.. I mit tilfælde er det jo lidt lettere at se bort fra, da jeg kan se en grund til hun er som hun er...

Jeg ville nok, som Sussie skriver tage en snak med svigermor, da hun virker til at være det nemmeste at gå til...

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

kimfrit skriver:

Hmmm. Så tror jeg havde snakket med mande og bedt ham også være opmærksom på det, og selvom du måske virke ligegyldigt for ham. Så er det jo en ting der tydeligvis gør dig ked af det, og det skal han tage hensyn til.

Og så bliv ved med at ligge tryk på VORES når de nævner hans.

og få manden med på Vores snakken også

god ide

han siger nu at vi snakker med dem om det en gang for alle nu! for nu gider han ikke det her cirkus længere

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

meem skriver:

Hmm ja så kan det jo ikke helt sammenlignes

Synes ikke du bare skal vænne dig til det når det går dig så meget på.. I mit tilfælde er det jo lidt lettere at se bort fra, da jeg kan se en grund til hun er som hun er...

Jeg ville nok, som Sussie skriver tage en snak med svigermor, da hun virker til at være det nemmeste at gå til...

okey
vi også blevet enige i nu at tage en alvorlig snak med dem i morgen! for jeg bliver ked hver eneste gang!

Anmeld

3. marts 2011

meem

Anonym skriver:

okey
vi også blevet enige i nu at tage en alvorlig snak med dem i morgen! for jeg bliver ked hver eneste gang!

Super godt

Så håber jeg på det bedste for dig !

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

ihhhh.. det er bare så irriterende... Jeg tror jeg havde sagt til dem. vi må bryde kontakten indtil i har lært det... Ved godt det er hårdt, men det kan sgu da ikk være så svært at sige jeres....???? undskyld mig.... men det er da lige til at banke sig selv i hovedet over....

enig her! sådan har jeg også siddet med tanken! hvis ik de vil eller kan ændre det har jeg sagt jeg ikke kan bo her mere.. så flytter jeg hjemad mod min egen familie. Bor for hans skyld så tæt på hans familie så, kan det andet her sku ikke passe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.