Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
det er jo svært a svare på hvis man ikke kender familie forholdet, men jeg tror jeg ville blive ved med a nævne 'ja, vores kat' 'vores stole' vores seng' vores bil' vores barn' hver gang harn har sagt 'hans bil...osv osv.
Men ja det kommer jo an på om det vil blive provokerende eller hvordan og hvorledes.
Ellers ville jeg bede manden om a være opmærksom og få ham til a sige, ja VORES kat, Vores bil osv.
Nu ved jeg ikke om han er enebarn... Men min svigermor er selv slem til det der...
Min kæreste er enebarn og vokset op uden en far, så hun er hans et og alt... Til at starte med gik det mig rigtig meget på,.. vores datter var altid fars pige, alt hvad hun gjorde havde hun efter sin far osv osv...
Men et eller andet sted tror jeg bare jeg har lært at leve med det alligevel.. Jeg har et kanon forhold til min svigermor og min datter elsker sin farmor..
Og tror måske bare det er hendes måde at fortælle på hvor stolt hun er af sin søn der har givet hende sådan et fantastisk barnebarn
hvor land tid har i været sammen?
Anonym skriver: Hej piger.. !jeg har brug for at komme lidt ud med sorgen da jeg står i en træls situation! hvad ville i evtentuelt gøre eller stille op i sådan en situation hvis jeres svigerforældre blev ved med at nævne deres søns???? det skal forklares på denne måde at mig og min skønnne kæreste bor sammen og har sammen en kat. Idag var de inviteret op for at spise og der nævner hans far i det min kæreste snakker med katten ( det rigtig hans mis! ) ( det er bare hans kat!) hvor jeg siger med et smil et det er skam vores begges kat. Efter måltiden rytter vi af bordet, og så lyder det igen ( jamen hans kat burde) og mere gad jeg ikke hører på, hvor han siger Hey det vores katte!men det hjælper bare ikke vi siger det??? hvad skal man så stille op??? det skal siges at hans mormor også gør det samme! og for at være præcis så det mange ting i lejligheden de nævner som hans!??mine forældre siger derimod ALTID vores - hvad skal jeg gøre! jeg føler de ødelægger stemningen for dem selv og ikke mindst båndet!
Hej piger.. !jeg har brug for at komme lidt ud med sorgen da jeg står i en træls situation! hvad ville i evtentuelt gøre eller stille op i sådan en situation hvis jeres svigerforældre blev ved med at nævne deres søns???? det skal forklares på denne måde at mig og min skønnne kæreste bor sammen og har sammen en kat. Idag var de inviteret op for at spise og der nævner hans far i det min kæreste snakker med katten ( det rigtig hans mis! ) ( det er bare hans kat!) hvor jeg siger med et smil et det er skam vores begges kat. Efter måltiden rytter vi af bordet, og så lyder det igen ( jamen hans kat burde) og mere gad jeg ikke hører på, hvor han siger Hey det vores katte!men det hjælper bare ikke vi siger det??? hvad skal man så stille op??? det skal siges at hans mormor også gør det samme! og for at være præcis så det mange ting i lejligheden de nævner som hans!??mine forældre siger derimod ALTID vores - hvad skal jeg gøre! jeg føler de ødelægger stemningen for dem selv og ikke mindst båndet!
Har du nogensinde spurgt dem lige ud om de i grunden har noget imod dig??
Og så tage den derfra til en ordentlig snak.KærligstSussie
det kan være din kæreste skal tage hjem til sine forældre og snakke med dem alene og sige at det sårer dig.... At du bliver virkelig ked a det....
Ellers er det vel bare ikk meningen at de skal komme hjem til jer, så må i tage op til dem indtil de har lært det...
SussieThyssen skriver: Har du nogensinde spurgt dem lige ud om de i grunden har noget imod dig?? Og så tage den derfra til en ordentlig snak.KærligstSussie
Baby-støv skriver: det kan være din kæreste skal tage hjem til sine forældre og snakke med dem alene og sige at det sårer dig.... At du bliver virkelig ked a det.... Ellers er det vel bare ikk meningen at de skal komme hjem til jer, så må i tage op til dem indtil de har lært det...
kimfrit skriver: hvor land tid har i været sammen?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128