Neeeejjjj! Hvad skal jeg nu spise?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

twinny

Secrets skriver:

Aaaad, bacon er næsten værre end karry! Haha

hehe.. overhovedet ikk for mig... jeg hader virkelig os karry.... puhhhaaa.... Jeg elsker bacon, pånær fedtprocenterne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

hehe.. overhovedet ikk for mig... jeg hader virkelig os karry.... puhhhaaa.... Jeg elsker bacon, pånær fedtprocenterne...

Karry og bacon er mine to hadeting! Så en sandwich med kylling, bacon og karry kan ikke blive værre!

Anmeld

3. marts 2011

twinny

Secrets skriver:

Karry og bacon er mine to hadeting! Så en sandwich med kylling, bacon og karry kan ikke blive værre!

hehe.. og min er skinke og gongonzola...

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

hehe.. og min er skinke og gongonzola...

Tanken om det kan godt nok også gøre mig lidt kvalm, så jeg forstår dig godt 

Anmeld

3. marts 2011

Majeha

Nu er det nok for sent, men ville personligt have ringet til pizzeriaet/restauranten og forklaret at det ikke kunne spises. Jeg kan ikke tåle hvidløg, så hvis der var hvidløgsdressing på noget jeg havde bestilt udefra, ville jeg omgående ringe og høre om man kunne få en "erstatning" bragt ud. I dit tilfælde en pastasalat UDEN karry.

Kommer dog aldrig ud for det mere, da jeg automatisk spørger, om der er hvidløg i. Og nu hører karrydressing som regel til en kyllingsalat, men rigtig træls alligevel, at det ikke var oplyst

Oplever dog af of til, at der er bacon i min kyllingsalat eller -sandwich, selvom det ikke står på sedlen. Men det hører åbenbart sammen. Det er sog noget nemmere bare at pille fra end dressing er.

Håber du finder noget frem fra skabet, som kan ryge ned. Ellers må du en tur forbi tankstationen

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

Majeha skriver:

Nu er det nok for sent, men ville personligt have ringet til pizzeriaet/restauranten og forklaret at det ikke kunne spises. Jeg kan ikke tåle hvidløg, så hvis der var hvidløgsdressing på noget jeg havde bestilt udefra, ville jeg omgående ringe og høre om man kunne få en "erstatning" bragt ud. I dit tilfælde en pastasalat UDEN karry.

Kommer dog aldrig ud for det mere, da jeg automatisk spørger, om der er hvidløg i. Og nu hører karrydressing som regel til en kyllingsalat, men rigtig træls alligevel, at det ikke var oplyst

Oplever dog af of til, at der er bacon i min kyllingsalat eller -sandwich, selvom det ikke står på sedlen. Men det hører åbenbart sammen. Det er sog noget nemmere bare at pille fra end dressing er.

Håber du finder noget frem fra skabet, som kan ryge ned. Ellers må du en tur forbi tankstationen

Jeg snakkede med just-eat som sagde, at der ikke var noget at komme efter desværre! Og jeg plejer nemlig bare at få det med creme fraiche dressing normalt fra andre steder, så det var lidt øv Hehe!

Men det kan være jeg skal gøre som dig fremover og frabede det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.