Neeeejjjj! Hvad skal jeg nu spise?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.151 visninger
35 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Frøken J.

Er alene hjemme i aften og ville bestille lidt godt udefra. Så jeg bestilte pastasalat x 2 (for at have bestilt nok til udbringning) og så hyldeblomstsaft..

Har lige modtaget maden og det er med KARRY! Og det stod ikke på siden. Jeg kan ikke FORDRAGE karry, så nu har jeg betalt for 2x pastasalat jeg ikke kan bruge til en skid, og har nu slet intet at spise. Hvad skal jeg nu spise? Nogen forslag?

Har i haft lignende nedtursoplevelser med bestilt mad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

morethanperfect

Er alene hjemme i aften og ville bestille lidt godt udefra. Så jeg bestilte pastasalat x 2 (for at have bestilt nok til udbringning) og så hyldeblomstsaft..

Har lige modtaget maden og det er med KARRY! Og det stod ikke på siden. Jeg kan ikke FORDRAGE karry, så nu har jeg betalt for 2x pastasalat jeg ikke kan bruge til en skid, og har nu slet intet at spise. Hvad skal jeg nu spise? Nogen forslag?

Eiij hvor træls ! Ring da og brok dig

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

morethanperfect skriver:

Eiij hvor træls ! Ring da og brok dig

Jamen kan man godt det bare fordi de ikke har skrevet det? De har jo heller ikke skrevet, at der IKKE er karry i Hehe, du fik lige smidt nogle billeder af tøj med

Anmeld

3. marts 2011

morethanperfect

Jamen kan man godt det bare fordi de ikke har skrevet det? De har jo heller ikke skrevet, at der IKKE er karry i Hehe, du fik lige smidt nogle billeder af tøj med

Se bort fra billederne .. Var ved at oprette en anden tråd i et andet vindue og så satte den billederne med her ..

Jo det man man godt .. De skal jo skrive hvad der er i .. Jeg ville i hvert fald brokke Mig

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

morethanperfect skriver:

Se bort fra billederne .. Var ved at oprette en anden tråd i et andet vindue og så satte den billederne med her ..

Jo det man man godt .. De skal jo skrive hvad der er i .. Jeg ville i hvert fald brokke Mig

Sikke en fin grå trøje! Haha, ej skal nok lade være med at drille Hmm, det kan godt ske jeg skal gøre det så

Anmeld

3. marts 2011

L.J.L

Secrets skriver:

ej det er så nedtur at have total lækkerlyst til et eller andet og så svarer det bare ikke til ens forventninger! Har tit prøvet at bestille en lækker pizza, og så glemte de liige at skrive at der var løg og /eller champignoner på øv!

havde det værret mig så havde jeg nok ringet efter ny mad

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

linselouise skriver:

ej det er så nedtur at have total lækkerlyst til et eller andet og så svarer det bare ikke til ens forventninger! Har tit prøvet at bestille en lækker pizza, og så glemte de liige at skrive at der var løg og /eller champignoner på øv!

havde det værret mig så havde jeg nok ringet efter ny mad

Ja, det er bare så nederen! Har oplevet det samme med pølsemix der var mega klamt. Og det var lige i starten da jeg havde testet positiv og var meget overfølsom. Havde en kæmpe tudetur

Jeg kom lige i tanke om der er en færdigret i fryseren.. Det var ikke lige det jeg havde tænkt mig, men sådan må det blive :/ Så må kæresten få de to salater til frokost.. Restauranten har lige lukket nemlig!

Anmeld

3. marts 2011

Disa

Jeg har prøvet at pizzariaet var kommet til at putte dressing på min pizza, men det glemte de bare lige at fortælle, og opdagede det først da jeg kom hjem, så jeg har lært at tjekke inden jeg kører hjem med pizza igen.

En anden gang sad jeg og tænkte på pizza, det kunne være lækkert til aftensmad. 2 minutter senere ringede det på døren og der stod pizza manden med 2 pizzaer, men jeg havde ikke bestilt dem. Tænkte lækkert, gratis mad til mig, men måtte nok hellere lige tjekke om det var nogle af de andre i opgangen der havde bestilt dem, og det var der.

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

Disa skriver:

Jeg har prøvet at pizzariaet var kommet til at putte dressing på min pizza, men det glemte de bare lige at fortælle, og opdagede det først da jeg kom hjem, så jeg har lært at tjekke inden jeg kører hjem med pizza igen.

En anden gang sad jeg og tænkte på pizza, det kunne være lækkert til aftensmad. 2 minutter senere ringede det på døren og der stod pizza manden med 2 pizzaer, men jeg havde ikke bestilt dem. Tænkte lækkert, gratis mad til mig, men måtte nok hellere lige tjekke om det var nogle af de andre i opgangen der havde bestilt dem, og det var der.

Haha, du skulle ikke have checket 

Anmeld

3. marts 2011

Vingummien

Vask det

ej kender det, købte en sandwich en dag, hvor det var karry vidste jeg heller ik, er bare skod sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.