Neeeejjjj! Hvad skal jeg nu spise?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Frøken J.

Vingummien skriver:

Vask det

ej kender det, købte en sandwich en dag, hvor det var karry vidste jeg heller ik, er bare skod sådan noget

Haha, det går vidst ikke Jeg kontaktede just-eats kundeservice for at spørge om ikke de skulle oplyse den slags. Fik bare at vide, at jo var den risiko man løb når man bestilte mad. Ja ja, MEN ALTSÅ! Jeg er gravid og så må man ikke gå mine madlyster i mod

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Vingummien

Secrets skriver:

Haha, det går vidst ikke Jeg kontaktede just-eats kundeservice for at spørge om ikke de skulle oplyse den slags. Fik bare at vide, at jo var den risiko man løb når man bestilte mad. Ja ja, MEN ALTSÅ! Jeg er gravid og så må man ikke gå mine madlyster i mod

Syntes nu også det er sådan en ting man oplyser om. kender faktisk en del der ikke vil have det der karry

Anmeld

3. marts 2011

Carina1977

Ej karry smager da godt  

Jeg troede gravide åd alt de kunne komme i nærheden af haha   

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

Vingummien skriver:

Syntes nu også det er sådan en ting man oplyser om. kender faktisk en del der ikke vil have det der karry

Jamen også fordi det er sådan et fremtrædende krydderi! Så kunne man da godt lige! Havde bestilt en med tun og en med kylling (ellers kunne jeg ikke få leveret), men de ringede og sagde de ikke havde mere tun, så om de skulle lave en til med kylling. Hvis de bare havde haft tun, kunne det være jeg havde haft aftensmad

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Ej karry smager da godt  

Jeg troede gravide åd alt de kunne komme i nærheden af haha   

Du må gerne få det! Har 2 stks til fri afbenyttelse Måske skulle jeg sælge dem under "køb og salg". Køb dem til den fordelagtige pris af 500 kroner! Her og nu tilbud!! 

Anmeld

3. marts 2011

Vingummien

Secrets skriver:

Jamen også fordi det er sådan et fremtrædende krydderi! Så kunne man da godt lige! Havde bestilt en med tun og en med kylling (ellers kunne jeg ikke få leveret), men de ringede og sagde de ikke havde mere tun, så om de skulle lave en til med kylling. Hvis de bare havde haft tun, kunne det være jeg havde haft aftensmad

Pyuuhhh ha :p nåede lige og tænke tun og karry ad men godt det ikke var det de havde blandet sammen hehe

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

Vingummien skriver:

Pyuuhhh ha :p nåede lige og tænke tun og karry ad men godt det ikke var det de havde blandet sammen hehe

Haha ja, fy for pokker

Anmeld

3. marts 2011

Vingummien

Secrets skriver:

Haha ja, fy for pokker

nemlig. Får det helt dårligt nu

Anmeld

3. marts 2011

Carina1977

Secrets skriver:

Du må gerne få det! Har 2 stks til fri afbenyttelse Måske skulle jeg sælge dem under "køb og salg". Køb dem til den fordelagtige pris af 500 kroner! Her og nu tilbud!! 

Hmm det bliver godt nok noget meget dyrt mad, hvis jeg skal tur/retur til Århus efter dem hehe  

Men kunne nu være ret morsomt, hvis du satte dem til salg herinde haha

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

Vingummien skriver:

nemlig. Får det helt dårligt nu

Sorry, my bad! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.