Neeeejjjj! Hvad skal jeg nu spise?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Hmm det bliver godt nok noget meget dyrt mad, hvis jeg skal tur/retur til Århus efter dem hehe  

Men kunne nu være ret morsomt, hvis du satte dem til salg herinde haha

KAn godt sende dem med posten! Garanterer ikke for friskheden ved ankomst, men de ser mega lækre ud, så det er da det værd?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Vingummien

Secrets skriver:

Sorry, my bad! 

hehe ja

Anmeld

3. marts 2011

Carina1977

Secrets skriver:

KAn godt sende dem med posten! Garanterer ikke for friskheden ved ankomst, men de ser mega lækre ud, så det er da det værd?? 

Altså...så kan du jo først sende dem imorgen. Så kan jeg tidligst have dem lørdag, og hvis nu de ikke når at aflevere dem der, så bliver det først mandag. uhhh hvilken dejlig stank på posthuset hæhæh

Tør slet ikke tænke på, hvilken tilstand det mad efterhånden ville have

Ej måske det var bedre din første indskydelse....at lade din kære kæreste spise det hehe

Anmeld

3. marts 2011

twinny

Secrets skriver:

Er alene hjemme i aften og ville bestille lidt godt udefra. Så jeg bestilte pastasalat x 2 (for at have bestilt nok til udbringning) og så hyldeblomstsaft..

Har lige modtaget maden og det er med KARRY! Og det stod ikke på siden. Jeg kan ikke FORDRAGE karry, så nu har jeg betalt for 2x pastasalat jeg ikke kan bruge til en skid, og har nu slet intet at spise. Hvad skal jeg nu spise? Nogen forslag?

Har i haft lignende nedtursoplevelser med bestilt mad?

ja, faktisk hertil aften. havde kæresten og jeg bestilt pizza med pepperoin, chili, hvidløg, løg og grønpeber... mmmmmmm

Men da den kommer fandt vi ud a min kæreste havde bestilt med skinke, gongonzola (staves?)....

havde glædet mig så meget...

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Altså...så kan du jo først sende dem imorgen. Så kan jeg tidligst have dem lørdag, og hvis nu de ikke når at aflevere dem der, så bliver det først mandag. uhhh hvilken dejlig stank på posthuset hæhæh

Tør slet ikke tænke på, hvilken tilstand det mad efterhånden ville have

Ej måske det var bedre din første indskydelse....at lade din kære kæreste spise det hehe

Hmm ja, nu du siger det på den måde har du måske ret! Haha

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

ja, faktisk hertil aften. havde kæresten og jeg bestilt pizza med pepperoin, chili, hvidløg, løg og grønpeber... mmmmmmm

Men da den kommer fandt vi ud a min kæreste havde bestilt med skinke, gongonzola (staves?)....

havde glædet mig så meget...

Noooo! Det er så nederen! Føler med dig!

Anmeld

3. marts 2011

twinny

Secrets skriver:

Noooo! Det er så nederen! Føler med dig!

jaah, jeg skreg os bare som en sindsyg at det kunn jeg ihvertfald ikk spise fordi jeg var gravid... haha..... så nok sådan herudLidt synd for ham, det var jo ikk med vilje...

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

jaah, jeg skreg os bare som en sindsyg at det kunn jeg ihvertfald ikk spise fordi jeg var gravid... haha..... så nok sådan herudLidt synd for ham, det var jo ikk med vilje...

Hihihi! Hvad har du så spist i stedet?

Anmeld

3. marts 2011

twinny

Secrets skriver:

Hihihi! Hvad har du så spist i stedet?

det vil du ikk vide.... bacon og tomat.... hehe..... sad og æd bacon uden noget også en tomat...

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

det vil du ikk vide.... bacon og tomat.... hehe..... sad og æd bacon uden noget også en tomat...

Aaaad, bacon er næsten værre end karry! Haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.