Lige i tiden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Vingummien

linselouise skriver:

jo trådstarter spurgte jo om et spørgsmål, og så kan der jo svares om man er enig eller uenig, går jeg da ud fra ?

Men ihvertfald så svarede jeg nej, som er det samme som uenig, og det ser jeg ikke noget problem i

Nej det må man ik tænkte mere på at den kørte videre for folk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

L.J.L

Laulund87 skriver:

Måske dem her; ?!

Men det kunne jeg da virkelig heller ikke forstå hvis du gjorde, eller hvorfor du så skrev i tråden..Du kunne jo bare springe den over hvis det var tilfældet

lige nøjagtig

Jeg svarede på din tråd og var tilfældigvis uenig og det valgte jeg så at uddybe, fair and square

Og ps. ?!?!?!?! er ikke (i mine øjne) ensbetydende med at man er hidsig, men blot for at understrege min undren

God aften til alle, nu har jeg vidst fået ytret min mening

Anmeld

3. marts 2011

Laulund87

linselouise skriver:

lige nøjagtig

Jeg svarede på din tråd og var tilfældigvis uenig og det valgte jeg så at uddybe, fair and square

Og ps. ?!?!?!?! er ikke (i mine øjne) ensbetydende med at man er hidsig, men blot for at understrege min undren

God aften til alle, nu har jeg vidst fået ytret min mening

Det virkede lidt hidsigt på mig

Det har du og det er helt fair!

God aften til dig også

Anmeld

3. marts 2011

smokin

jannebjerre skriver:

Jeg er fuldstændig enig
- Ja man kan gå udenom debatterne, men man vil gerne forsvarer sig selv, hvis man føler sig truffet??
Desuden sys jeg det er mega småligt at bringe en tråd om stavning på bane...der kan dælme være mange årsager til folk ikke kan stave!!!

SKAM JER!!!

Er der nogle der har gjort det? Gud hvor strengt 

Anmeld

3. marts 2011

Laulund87

Zette skriver:

Er der nogle der har gjort det? Gud hvor strengt 

Jeps det er der

Anmeld

3. marts 2011

smokin

Laulund87 skriver:

Jeps det er der

link lige...

Anmeld

3. marts 2011

quar20

Laulund87 skriver:

Synes jeg at der er for meget dunken i hovedet herinde

F.eks tråden om at være dårlig til at stave, abort osv..

Jeg føler mig ikke ramt, men føler en stor trang til at forsvare dem der måske gør

Det kan godt være jeg er mega nærtagende, men jeg synes ikke det plejer at være sådan??

Nogen der kan følge mig?

Kan kun være enig med dig - og må indrømme jeg er en af dem der blev ramt under en debat - ja du ved hvilken - og jeg valgte så at gå uden om den debat fordi den ramte mig dybt...!!

Syntes nogle gange det kan blive temmelig personligt og være modbydeligt hvordan folk kan finde på at skrive til hinanden i nogle meget følsomme emner...!!

Men at tage en debat op er helt fint med mig - jeg elsker at debattere forskellige emner - MEN man skal ikke blive personlig..!!

Anmeld

3. marts 2011

Laulund87

quar20 skriver:

Kan kun være enig med dig - og må indrømme jeg er en af dem der blev ramt under en debat - ja du ved hvilken - og jeg valgte så at gå uden om den debat fordi den ramte mig dybt...!!

Syntes nogle gange det kan blive temmelig personligt og være modbydeligt hvordan folk kan finde på at skrive til hinanden i nogle meget følsomme emner...!!

Men at tage en debat op er helt fint med mig - jeg elsker at debattere forskellige emner - MEN man skal ikke blive personlig..!!

Det er lige præcis det jeg mener! Det skal ikke kun være , men der er, som sagt, grænser og man må godt tænke lidt over hvordan det virker på folk!

Anmeld

3. marts 2011

quar20

Laulund87 skriver:

Det er lige præcis det jeg mener! Det skal ikke kun være , men der er, som sagt, grænser og man må godt tænke lidt over hvordan det virker på folk!

Lige præcis søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.