Lige i tiden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Laulund87

sweet skriver:

tænker du sådan på dem der skriver de vil have abort eller på dem der har tabt de små spire??

altså jeg syntes ihvertfald jeg har fået meget godt ud af at skrive med folk om det at have tabt en eller flere gange... det har gjort mig stærkere på nogen områder og det har været rart med noget støtte og sådan..

men vil give dig ret i f.eks. den debat med at kunne stave den syntes jeg måske er lidt plat hvis man kan kalde det sådan

Jeg tænker på de debatter hvor meningen er at give dem, der har fået abort, dårlig samvittighed fordi der er barnløse. Det synes jeg bare slet ikke man kan stille op mod hinanden

I sådanne tilfælde tror jeg det sårer mere end andet, og så vil jeg forsvare dem der nok føler sig ramt

Det er ikke fordi jeg synes det skal være ene kys og rygklap, men jeg synes godt man må have lidt medfølelse hist og her..Især også den med stavningen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

sweet

Laulund87 skriver:

Jeg tænker på de debatter hvor meningen er at give dem, der har fået abort, dårlig samvittighed fordi der er barnløse. Det synes jeg bare slet ikke man kan stille op mod hinanden

I sådanne tilfælde tror jeg det sårer mere end andet, og så vil jeg forsvare dem der nok føler sig ramt

Det er ikke fordi jeg synes det skal være ene kys og rygklap, men jeg synes godt man må have lidt medfølelse hist og her..Især også den med stavningen..

okay jamen det kan jeg kun give dig ret i

skulle bare lige være sikker på jeg forstod det rigtigt hvad du mente

Anmeld

3. marts 2011

Laulund87

sweet skriver:

okay jamen det kan jeg kun give dig ret i

skulle bare lige være sikker på jeg forstod det rigtigt hvad du mente

Helt i orden

Og rart at vide jeg ikke er helt ude på et sidespor

Anmeld

3. marts 2011

Vingummien

Kan fuldt ud følge dig, og selvfølgelig er det ikke fordi du kun vil læse sukkersøde debatter. Det vil alle da få nok da

Men syntes heller ikke sådan en som stavning er ok, og ved godt trådstarter skrev det ikke var for at såre eller noget, men er bare sådan en tråd der ikke kan undgås at ramme nogle.

Og man ser jo forskelligt på tingene, og nogle kan godt lide heftigt læsestof konstant, mens vi andre nogle gange kan få lidt nok af det, og gerne vil se lidt positive ting også

Så syntes da det er helt fint du lufter ud, og siger hvordan du ser det herinde for tiden, er du jo ikke den første der har gjort

Anmeld

3. marts 2011

Laulund87

linselouise skriver:

undskyld jeg lige blander mig, men prøv lige at overvej hvor kedeligt livet ville være hvis der var restriktioner på hvad man måtte debattere og hvad man ikke måtte!?

Hvis man føler sig truffet over et emne, så kan man da vel bare lukke øjnene og springe videre til næste emne...

Rolig da!

Jeg kan ikke svare på jannebjerre vegne, men det er altså ikke sådan jeg mener..Tror lidt du læser hvad du vil læse.

Anmeld

3. marts 2011

2721

Enig søde

Anmeld

3. marts 2011

Vingummien

linselouise skriver:

undskyld jeg lige blander mig, men prøv lige at overvej hvor kedeligt livet ville være hvis der var restriktioner på hvad man måtte debattere og hvad man ikke måtte!?

Hvis man føler sig truffet over et emne, så kan man da vel bare lukke øjnene og springe videre til næste emne...

Tror ikke tråden går ud på at føle sig truffet. Men mere om at det er trist når nogle bliver såret på noget de ikke kan gøre for

Anmeld

3. marts 2011

Laulund87

Vingummien skriver:

Kan fuldt ud følge dig, og selvfølgelig er det ikke fordi du kun vil læse sukkersøde debatter. Det vil alle da få nok da

Men syntes heller ikke sådan en som stavning er ok, og ved godt trådstarter skrev det ikke var for at såre eller noget, men er bare sådan en tråd der ikke kan undgås at ramme nogle.

Og man ser jo forskelligt på tingene, og nogle kan godt lide heftigt læsestof konstant, mens vi andre nogle gange kan få lidt nok af det, og gerne vil se lidt positive ting også

Så syntes da det er helt fint du lufter ud, og siger hvordan du ser det herinde for tiden, er du jo ikke den første der har gjort

Dejligt med et svar på hvad jeg rent faktisk spørger om

Jeg kan lide lidt af det hele, (Kan de fleste ikke det?) men noget synes jeg er for sårende at skrive

Anmeld

3. marts 2011

Vingummien

Laulund87 skriver:

Dejligt med et svar på hvad jeg rent faktisk spørger om

Jeg kan lide lidt af det hele, (Kan de fleste ikke det?) men noget synes jeg er for sårende at skrive

Så lidt

Og helt sikkert, sådan har jeg det også nogle gange når jeg læser noget

Anmeld

3. marts 2011

Laulund87

Puslingen skriver:

Enig søde

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.