Lige i tiden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.936 visninger
59 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Laulund87

Synes jeg at der er for meget dunken i hovedet herinde

F.eks tråden om at være dårlig til at stave, abort osv..

Jeg føler mig ikke ramt, men føler en stor trang til at forsvare dem der måske gør

Det kan godt være jeg er mega nærtagende, men jeg synes ikke det plejer at være sådan??

Nogen der kan følge mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

morethanperfect

Laulund87 skriver:

Jeg føler mig ikke ramt, men føler en stor trang til at forsvare dem der måske gør

Det kan godt være jeg er mega nærtagende, men jeg synes ikke det plejer at være sådan??

Nogen der kan følge mig?

Hmm . Egentlig ikke ..

Det er jo en debat , og man kan vel debattere det man vil

Så må man gå udenom de emner man ikke vil debattere i .. 

Anmeld

3. marts 2011

Swerg

Laulund87 skriver:

Nogen der kan følge mig?

Anmeld

3. marts 2011

Laulund87

morethanperfect skriver:

Hmm . Egentlig ikke ..

Det er jo en debat , og man kan vel debattere det man vil

Så må man gå udenom de emner man ikke vil debattere i .. 

Ja da selvfølgelig

Synes bare det er en smule hårdt i tiden..Jeg kan selvfølgelig ikke gøre noget ved det, det undrede mig bare..

Anmeld

3. marts 2011

Laulund87

Elias<3 skriver:

Okay, så er jeg da ikke den eneste

Anmeld

3. marts 2011

morethanperfect

Laulund87 skriver:

Ja da selvfølgelig

Synes bare det er en smule hårdt i tiden..Jeg kan selvfølgelig ikke gøre noget ved det, det undrede mig bare..

Tja .. Det rammer nok nogle jo .. Men , ja , som sagt , kan vi ikke gøre noget .

Anmeld

3. marts 2011

SussieThyssen

Laulund87 skriver:

Nogen der kan følge mig?

Jo du har ret.
Men igen..lidt damp ud af ørerne skal folk jo have lov at lukke ud..og hellere en brokketråd eller tre, som man bare kan springe over end at folk ryger i hovedet på hinanden og skændes, så der kommer anmeldelser og uvenskab.

Jeg tror bare at vi alle sammen trænger godt og grundigt til forår og fuglesang.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Nogen der kan følge mig?

Altså både og.. På den ene side kan jeg godt følge dig, især med den der med stavningen. På den anden side føler jeg også lidt, at folk ikke er så glade for at debattere de mere følsomme emner herinde, hvilket er ærgerligt, for det er jo netop dem, som kan være rigtig spændende

Anmeld

3. marts 2011

jannebjerre

Laulund87 skriver:

Nogen der kan følge mig?

Jeg er fuldstændig enig
- Ja man kan gå udenom debatterne, men man vil gerne forsvarer sig selv, hvis man føler sig truffet??
Desuden sys jeg det er mega småligt at bringe en tråd om stavning på bane...der kan dælme være mange årsager til folk ikke kan stave!!!

SKAM JER!!!

Anmeld

3. marts 2011

Laulund87

SussieThyssen skriver:

Jo du har ret.
Men igen..lidt damp ud af ørerne skal folk jo have lov at lukke ud..og hellere en brokketråd eller tre, som man bare kan springe over end at folk ryger i hovedet på hinanden og skændes, så der kommer anmeldelser og uvenskab.

Jeg tror bare at vi alle sammen trænger godt og grundigt til forår og fuglesang.

Kærligst
Sussie

Ja halleluja forår!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.