Lige i tiden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Laulund87

Vingummien skriver:

Tror ikke tråden går ud på at føle sig truffet. Men mere om at det er trist når nogle bliver såret på noget de ikke kan gøre for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

L.J.L

Vingummien skriver:

Tror ikke tråden går ud på at føle sig truffet. Men mere om at det er trist når nogle bliver såret på noget de ikke kan gøre for

same same i mit hovede. Pointen er at hvis man ikke kan lide lugten i bageriet så er man heldigvis ikke tvunget til at læse/debattere med. Hvad gør man ikke hvis man falder over en artikel i ekstrabladet hvor man føler sig stødt? Klager man så til EB fordi man føler sig trådt på eller såret over de ord der er brugt?

Ja undskyld, men jeg kan bare ikke se hvordan man kan blive såret over måden andre vælger at debattere på... Det er jo ikke personligt...

Anmeld

3. marts 2011

Laulund87

linselouise skriver:

same same i mit hovede. Pointen er at hvis man ikke kan lide lugten i bageriet så er man heldigvis ikke tvunget til at læse/debattere med. Hvad gør man ikke hvis man falder over en artikel i ekstrabladet hvor man føler sig stødt? Klager man så til EB fordi man føler sig trådt på eller såret over de ord der er brugt?

Ja undskyld, men jeg kan bare ikke se hvordan man kan blive såret over måden andre vælger at debattere på... Det er jo ikke personligt...

Hvordan kan du så hidse dig op over min tråd?

Den kunne du jo også gå udenom så..Jeg spørger pænt om noget der undrer mig og andre svarer pænt..

Anmeld

3. marts 2011

Vingummien

linselouise skriver:

Nej det gør man ikke, men nogle gør nok

Men hvis du så ligger mærke til det, så er der en del der slår det op herind  og siger det virker sårende det de læste, og det er på en måde næsten det samme.

Og sådan burde det jo også være med det her indlæg jo, kan folk ikke lide det trådstarteren skriver, så lad være at svare. Lige for lige ik

Anmeld

3. marts 2011

Laulund87

Vingummien skriver:

Men hvis du så ligger mærke til det, så er der en del der slår det op herind  og siger det virker sårende det de læste, og det er på en måde næsten det samme.

Og sådan burde det jo også være med det her indlæg jo, kan folk ikke lide det trådstarteren skriver, så lad være at svare. Lige for lige ik

Vi tænker da vist ret ens for jeg har lige skrevet det samme, nogenlunde hehe

Anmeld

3. marts 2011

Vingummien

Laulund87 skriver:

Vi tænker da vist ret ens for jeg har lige skrevet det samme, nogenlunde hehe

Telepatere

Anmeld

3. marts 2011

L.J.L

Laulund87 skriver:

Hvordan kan du så hidse dig op over min tråd?

Den kunne du jo også gå udenom så..Jeg spørger pænt om noget der undrer mig og andre svarer pænt..

Hidse mig op?? LOL Hvor får du det fra?? Fordi jeg ikke havde smileys med i teksten eller hvordan?

Der skal sgu mere til at hidse mig op haha

Anmeld

3. marts 2011

Laulund87

Vingummien skriver:

Telepatere

Anmeld

3. marts 2011

L.J.L

Vingummien skriver:

jo trådstarter spurgte jo om et spørgsmål, og så kan der jo svares om man er enig eller uenig, går jeg da ud fra ?

Men ihvertfald så svarede jeg nej, som er det samme som uenig, og det ser jeg ikke noget problem i

Anmeld

3. marts 2011

Laulund87

linselouise skriver:

Hidse mig op?? LOL Hvor får du det fra?? Fordi jeg ikke havde smileys med i teksten eller hvordan?

Der skal sgu mere til at hidse mig op haha

Måske dem her; ?!

Men det kunne jeg da virkelig heller ikke forstå hvis du gjorde, eller hvorfor du så skrev i tråden..Du kunne jo bare springe den over hvis det var tilfældet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.