Fortæl om jeres hemmelige hævnaktioner ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Mi

Jeg har sagt til min mand, at hvis han er mig utro, så vil jeg hænge nøgenbilleder op af ham i den taekwondoklub som har bruger  Men du skal da bare lige høre den der sang med sys bjerre om hævn.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Silas&Mille

SussieThyssen skriver:

Hævnet mig har jeg aldrig og kunne aldrig i livet finde på det, men jeg har uddelt nogle små lærestreger og det betragter jeg ikke som hævn.

Den bedste jeg har lavet i den retning var engang for mange år siden.
Jeg var ansat på en arbejdsplads, hvor der var denne her fyr som inviterede mig ud til stor middag med det hele.
Han så godt ud og var noget af en charmebøf, så jeg smeltede noget videre og sagde ja tak, vel vidende hvad han egentligt gerne ville opnå, men...man var jo single så hvorfor ikke??
Vi aftalte, at han skulle komme og hente mig...jeg boede i den periode hos mine forældre sammen med min lille datter, så der var jo ingen ko på isen mht pasning.
Han ankom og blev inviteret ind.
Mine forældre hilste på ham, og jeg fornemmede en vis anspændelse, da han mødte min mor.
Jeg gik ud for at ordne mig det sidste og min mor kom ud til mig, mens min far underholdt min "gæst".
"Ham kender jeg", sagde min mor, "Han er gift og har 3 børn, og er bare områdets værste Don-Johansen".
Nøøøj. hvor blev jeg vred.
Jeg har aldrig brugt at lægge an på, eller endsige skæve til en anden kvindes mand, så jeg skumlede lidt over det og sagde så til min mor:
"Ham ordner jeg, men jeg håber du er frisk til en sen køretur i aften, for jeg tror ikke, jeg bliver kørt hjem"

Nå jeg satte alle sejl til og vi kørte afsted. Stor dyr middag på en større bys restaurant, natklub med drinks og hele gøjemøget fik han lov at punge ud med..og jeg var noget såååå sød.
Henad ved ettiden blev han meget intim og foreslog et motel..hrmm.
Jeg sagde, at jeg skulle træde af på naturens vegne og gik ud og ringede til min mor og sagde at nu kunne hun godt lette anker og hente mig. (Det var før mobilerne...hehe)
Og så gik jeg ind igen.
Han rejste sig og lod til at have betalt regningen.
Jeg så smilende på ham og sagde:
"Nu må du sandelig have tak for en dejlig aften, det var rigtigt hyggeligt."
Han stod og gloede og stammede: "Jamen jeg troede...."
Så smilede jeg endnu sødere og sagde:
"Ja, jeg ved godt hvad du troede, men ser du, jeg går ikke i seng med andre kvinders mænd!"
Og så vendte jeg ryggen til og gik.
Jeg skævede ud af øjenkrogen og så ham stå der pæonrød i hovedet og glane.

Hævn?
Næ...men en lærestreg, så det ville noget. Det håber jeg da
I virkeligheden var han jo en sølle stakkel.

Kærligst
Sussie

Sussie!!! Du er simpelthen fantastisk 

Hold kæft (pardon my french) hvor ville jeg gerne have set det. Det er SÅ fedt gjort 

Anmeld

3. marts 2011

twinny

hihi...

Jeg skrubbede toilettet med hans tandbørste og skred..... uden at fortælle ham noget om det.... Han var et rigtig svin og fortjente.......

Anmeld

3. marts 2011

eElak

Anonym skriver:

Og ja ja ja, ved godt hævn ikke hjælper noget, men bare tanken om hvad jeg KUNNE gøre eller andre har gjort, det ville lune.

Sagen er den at jeg havde mødt MANDEN og det hele var godt og skønt og han var på og vi var så lykkelige. Men BOM, så dropper han det hele. NAR.

Og nu har jeg bare lyst til at hævne. Det med at slette og blokere ham på FB, det har ikke givet mig meget. Overvejede først at skrive noget på hans væg, alle kunne se. Noget med hans lille diller eller det der er værre. Men naaaarrrrhhh, ikke pænt at gøre.

Har I hævnet jer og hvad gjorde I ?

Og til dem der vil sige at man skal arbejde med sig og komme videre og der kommer en ny og hævn virker ikke og og og. Jeg ved det, men tanken er så skøn, lige nu.

Hilsen en hemmelig forsmået kvinde.

"XXX Dit dumme svin, du har givet mig klamydia"

har jeg set at en har skrevet - kunne det være noget? 

Ej spøg til side... 

jeg har ikke rigtigt nogle hævnaktioner at berette om...  

Anmeld

3. marts 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Og ja ja ja, ved godt hævn ikke hjælper noget, men bare tanken om hvad jeg KUNNE gøre eller andre har gjort, det ville lune.

Sagen er den at jeg havde mødt MANDEN og det hele var godt og skønt og han var på og vi var så lykkelige. Men BOM, så dropper han det hele. NAR.

Og nu har jeg bare lyst til at hævne. Det med at slette og blokere ham på FB, det har ikke givet mig meget. Overvejede først at skrive noget på hans væg, alle kunne se. Noget med hans lille diller eller det der er værre. Men naaaarrrrhhh, ikke pænt at gøre.

Har I hævnet jer og hvad gjorde I ?

Og til dem der vil sige at man skal arbejde med sig og komme videre og der kommer en ny og hævn virker ikke og og og. Jeg ved det, men tanken er så skøn, lige nu.

Hilsen en hemmelig forsmået kvinde.

Det siges, at den bedste hævn over en x er at virke som om du er fuld af overskud, ser lækker ud, gør en masse dejligt og rart for dig selv og oser af selvtillid  

Så måske skulle du prøve det - og mens du så går og oser og ser lækker ud møder du måske HAM der gør det hele værd

/Fenja

Anmeld

3. marts 2011

eElak

SussieThyssen skriver:

Hævnet mig har jeg aldrig og kunne aldrig i livet finde på det, men jeg har uddelt nogle små lærestreger og det betragter jeg ikke som hævn.

Den bedste jeg har lavet i den retning var engang for mange år siden.
Jeg var ansat på en arbejdsplads, hvor der var denne her fyr som inviterede mig ud til stor middag med det hele.
Han så godt ud og var noget af en charmebøf, så jeg smeltede noget videre og sagde ja tak, vel vidende hvad han egentligt gerne ville opnå, men...man var jo single så hvorfor ikke??
Vi aftalte, at han skulle komme og hente mig...jeg boede i den periode hos mine forældre sammen med min lille datter, så der var jo ingen ko på isen mht pasning.
Han ankom og blev inviteret ind.
Mine forældre hilste på ham, og jeg fornemmede en vis anspændelse, da han mødte min mor.
Jeg gik ud for at ordne mig det sidste og min mor kom ud til mig, mens min far underholdt min "gæst".
"Ham kender jeg", sagde min mor, "Han er gift og har 3 børn, og er bare områdets værste Don-Johansen".
Nøøøj. hvor blev jeg vred.
Jeg har aldrig brugt at lægge an på, eller endsige skæve til en anden kvindes mand, så jeg skumlede lidt over det og sagde så til min mor:
"Ham ordner jeg, men jeg håber du er frisk til en sen køretur i aften, for jeg tror ikke, jeg bliver kørt hjem"

Nå jeg satte alle sejl til og vi kørte afsted. Stor dyr middag på en større bys restaurant, natklub med drinks og hele gøjemøget fik han lov at punge ud med..og jeg var noget såååå sød.
Henad ved ettiden blev han meget intim og foreslog et motel..hrmm.
Jeg sagde, at jeg skulle træde af på naturens vegne og gik ud og ringede til min mor og sagde at nu kunne hun godt lette anker og hente mig. (Det var før mobilerne...hehe)
Og så gik jeg ind igen.
Han rejste sig og lod til at have betalt regningen.
Jeg så smilende på ham og sagde:
"Nu må du sandelig have tak for en dejlig aften, det var rigtigt hyggeligt."
Han stod og gloede og stammede: "Jamen jeg troede...."
Så smilede jeg endnu sødere og sagde:
"Ja, jeg ved godt hvad du troede, men ser du, jeg går ikke i seng med andre kvinders mænd!"
Og så vendte jeg ryggen til og gik.
Jeg skævede ud af øjenkrogen og så ham stå der pæonrød i hovedet og glane.

Hævn?
Næ...men en lærestreg, så det ville noget. Det håber jeg da
I virkeligheden var han jo en sølle stakkel.

Kærligst
Sussie

Jeg har sjovt nok en lign. historie.... og den er under en måned gammel.. 

Den er ikke så gennemtænkt som sussies, men slutresultatet er det samme. 

Jeg var med til en fest for ca 2 uger siden, og allerede fra starten falder jeg i snak med en fyr. Jeg opdager så efter 2-3 timer at han er gift (= no go!!!). Men vi havde allerede aftalt at jeg skulle have et lift med i taxaen hjem, som han alligevel skulle betale... 

Så da festen var ved at slutte, spørger han mig så om jeg havde tænkt mig at tage alene hjem. Hvilket jeg selvfølgelig havde. Siger dog til at ham hvis tilbuddet med taxaen stadig står, så ville jeg gerne køre med.. 

Han spørger igen da vi venter på taxaen, og svaret er det samme fra mig. 

Inde i taxaen, spørger han mig så igen, og begynder at kysse på mig. Jeg får sagt at jeg altså tager alene hjem!!! 

Det endte med at jeg fik den taxatur hjem uden at betale 

et andet eksempel er fra mine yngre dage, og jeg var til en årlig "sommerfest". Hvor min eks-kæreste, som havde droppet mig for en anden 2 år før, også var med.

Vi var dog stadig på talefod, og igennem hele den sommerfest, så prøver han at få fat i mig igen.. Han var stadig sammen med hende han havde droppet mig for - endda forlovet, hun var bare på ferie. 

Jeg ender med at sige - foran hans venner - at han ikke skal tro at han ejer mig, eller at han har nogen chance hos mig. Og så endte jeg med at date hans ven (det stoppede efter 2 gange). 
Var faktisk ikke ude med vennen pga hævn, men pga han virkede sød. men det var lidt sjovt alligevel at jeg fik sat ham x'en i et dårligere lys, når nu han ikke kunne holde nallerne væk  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.