Fortæl om jeres hemmelige hævnaktioner ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Carina1977

Jeg er ikke typen der hævner mig på folk. jeg ville få så dårligt samvittighed, hvis jeg gjorde det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tjoo, men igen - hvad nu hvis han også har af dig (en af de fuckhoveder jeg fik hævn over, havde bla fotograferet mig mens jeg sov nøgen - opdagede det ved en tilfældighed )

Plus, han kan jo altid påstå at der er brugt photo-shop...

Det har han ikke. men altså, ville da heller ikke. Tanken hygger jeg mig bare med.

Anmeld

3. marts 2011

celkt

hahahaha

ja, når man er såret, kan man godt finde på ting, der ikke er så pæne...

Jeg er desværre ingen undtagelse....

Da jeg var 19 havde jeg i omkring 1½ år haft et forhold til en fyr der var en hel del ældre end mig... Og jeg mente det meget serisøst, jeg var meget moden for min alder og var parat til flytten sammen og familie og det hele...  Desværre mente han det ikke så seriøst, men hyggede sig bare med at fjolle rundt med en teenager, det er del vel også en del prestige i for nogen...  Nå, men han havde ikke travlt i hvert fald, og hver gang jeg forsøgte at presse ham lidt, droppede han mig en månedstid, men kom så alligevel tilbage til mig igen. Skiderik!!

Til sidst blev jeg træt af ham og fik nok. Og til en sommerfest, hvor vi begge to var med, og han regnede med at det bare kunne være som det plejede og jeg ville tage ham tilbage igen igen, ja der kom jeg sørme til at være sammen med en anden fyr, foran hans lange næse... Og så jordede jeg ham lige lidt mere dagen efter, noget i retning af at han ikke var mand nok til mig-agtigt i fuld offentlighed, hvorpå jeg gik i bad. Da jeg kom ud fra badet, var han sørme kørt hjem... Og jeg må indrømme, jeg havde det fint... 

Min eneste dårlige samvittighed var den stakkels fyr, jeg havde fjollet rundt med. Jeg lagde jo ikke noget som helst i det, mens han syntes jeg var dejlig,.... ak ja...

Det er eneste gang den side af mig har fået lov at komme på tapetet...  Men hva, vi er da på talefod den dag i dag...

Anmeld

3. marts 2011

Anonym

Anonym skriver:

He he, det var da en god idé.

Jeg har nu nok være den der har været en røv førhen, men altså, det giver bare ingen mening det her, det er så mærkeligt. Så jeg har nok ikke brug for hævn, bare forståelse af hvad der skete.

Så er det nok bare dårlig karma hehe

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

celkt skriver:

hahahaha

ja, når man er såret, kan man godt finde på ting, der ikke er så pæne...

Jeg er desværre ingen undtagelse....

Da jeg var 19 havde jeg i omkring 1½ år haft et forhold til en fyr der var en hel del ældre end mig... Og jeg mente det meget serisøst, jeg var meget moden for min alder og var parat til flytten sammen og familie og det hele...  Desværre mente han det ikke så seriøst, men hyggede sig bare med at fjolle rundt med en teenager, det er del vel også en del prestige i for nogen...  Nå, men han havde ikke travlt i hvert fald, og hver gang jeg forsøgte at presse ham lidt, droppede han mig en månedstid, men kom så alligevel tilbage til mig igen. Skiderik!!

Til sidst blev jeg træt af ham og fik nok. Og til en sommerfest, hvor vi begge to var med, og han regnede med at det bare kunne være som det plejede og jeg ville tage ham tilbage igen igen, ja der kom jeg sørme til at være sammen med en anden fyr, foran hans lange næse... Og så jordede jeg ham lige lidt mere dagen efter, noget i retning af at han ikke var mand nok til mig-agtigt i fuld offentlighed, hvorpå jeg gik i bad. Da jeg kom ud fra badet, var han sørme kørt hjem... Og jeg må indrømme, jeg havde det fint... 

Min eneste dårlige samvittighed var den stakkels fyr, jeg havde fjollet rundt med. Jeg lagde jo ikke noget som helst i det, mens han syntes jeg var dejlig,.... ak ja...

Det er eneste gang den side af mig har fået lov at komme på tapetet...  Men hva, vi er da på talefod den dag i dag...

Hvor GODT gjort og helt fortjent...

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så er det nok bare dårlig karma hehe

Og nemesis.

Anmeld

3. marts 2011

wamse

Jeg har taget hævn en gang, og jeg griner stadig over det i dag, og det er 10 år siden.

Jeg havde en meget intens flirt kørende med en fyr i meget lang tid, og så sked han totalt på mig. Så jeg mødtes med ham nede i byen en aften/nat på stamværtshuset, og jeg lod som om, at der intet var galt. Men hjemmefra havde jeg knust nogle afføringspiller, og da han gik på toilettet, hældte jeg dem ned i hans øl

Hold da k***, en fart han fik på lige pludselig, og han var der ude så længe, at han løb tør for toiletpapir, og måtte bruge hans ene sok

Anmeld

3. marts 2011

Carina1977

Men der var faktisk en, der på en måde truede mig med at han ville hævne sig på mig, på en meget dybt sindssyg måde.

Jeg var 18 år og havde skrevet og talt i telefon med en mand. Han udgav sig som en mand værende i starten af 20´erne. jeg mødtes så med ham i en større by, og jeg kunne da godt se at han bestemt var ældre end det han havde sagt. og yep....det viste sig at manden var 34 år.

Da jeg kom hjem vidste jeg godt at jeg ikke ville være sammen med ham. Han havde løjet omkring sin alder, vi lå langt fra hinanden sådan modenheds-mæssigt og vi passede simpelthen bare ikke sammen. jeg sagde så til ham at jeg ikke ville starte et forhold med ham, og syntes vi skulle stoppe der. Han accepterede det fint nok troede jeg. En dag kom der et brev dumpende ned i mi9n postkasse. Det var den pågældende mand, der havde skrevet et afskedsbrev til mig. Han truede mig med at han ville ligge sig på skinnerne og lade et tog køre ham over, og så ville han efterlade et brev til hans familie, hvori han ville skrive at det var mig, der var skyld i hans død.

Jeg blev fuldstændig bange....jeg var blot en usikker 18-årig, og så kom han med sådan nogle trusler. Jeg fandt heldigvis ud af at det kun havde drejet sig om tomme trusler.

Siden dengang har jeg aldrig kunnet forstå de folk, der kunne finde på at ønske hævn pga. sårede følelser.

Nå blot min historie

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg har taget hævn en gang, og jeg griner stadig over det i dag, og det er 10 år siden.

Jeg havde en meget intens flirt kørende med en fyr i meget lang tid, og så sked han totalt på mig. Så jeg mødtes med ham nede i byen en aften/nat på stamværtshuset, og jeg lod som om, at der intet var galt. Men hjemmefra havde jeg knust nogle afføringspiller, og da han gik på toilettet, hældte jeg dem ned i hans øl

Hold da k***, en fart han fik på lige pludselig, og han var der ude så længe, at han løb tør for toiletpapir, og måtte bruge hans ene sok

Ej, det er fandme i orden. Nu sidder jeg også og griner

Anmeld

3. marts 2011

SussieThyssen

Hævnet mig har jeg aldrig og kunne aldrig i livet finde på det, men jeg har uddelt nogle små lærestreger og det betragter jeg ikke som hævn.

Den bedste jeg har lavet i den retning var engang for mange år siden.
Jeg var ansat på en arbejdsplads, hvor der var denne her fyr som inviterede mig ud til stor middag med det hele.
Han så godt ud og var noget af en charmebøf, så jeg smeltede noget videre og sagde ja tak, vel vidende hvad han egentligt gerne ville opnå, men...man var jo single så hvorfor ikke??
Vi aftalte, at han skulle komme og hente mig...jeg boede i den periode hos mine forældre sammen med min lille datter, så der var jo ingen ko på isen mht pasning.
Han ankom og blev inviteret ind.
Mine forældre hilste på ham, og jeg fornemmede en vis anspændelse, da han mødte min mor.
Jeg gik ud for at ordne mig det sidste og min mor kom ud til mig, mens min far underholdt min "gæst".
"Ham kender jeg", sagde min mor, "Han er gift og har 3 børn, og er bare områdets værste Don-Johansen".
Nøøøj. hvor blev jeg vred.
Jeg har aldrig brugt at lægge an på, eller endsige skæve til en anden kvindes mand, så jeg skumlede lidt over det og sagde så til min mor:
"Ham ordner jeg, men jeg håber du er frisk til en sen køretur i aften, for jeg tror ikke, jeg bliver kørt hjem"

Nå jeg satte alle sejl til og vi kørte afsted. Stor dyr middag på en større bys restaurant, natklub med drinks og hele gøjemøget fik han lov at punge ud med..og jeg var noget såååå sød.
Henad ved ettiden blev han meget intim og foreslog et motel..hrmm.
Jeg sagde, at jeg skulle træde af på naturens vegne og gik ud og ringede til min mor og sagde at nu kunne hun godt lette anker og hente mig. (Det var før mobilerne...hehe)
Og så gik jeg ind igen.
Han rejste sig og lod til at have betalt regningen.
Jeg så smilende på ham og sagde:
"Nu må du sandelig have tak for en dejlig aften, det var rigtigt hyggeligt."
Han stod og gloede og stammede: "Jamen jeg troede...."
Så smilede jeg endnu sødere og sagde:
"Ja, jeg ved godt hvad du troede, men ser du, jeg går ikke i seng med andre kvinders mænd!"
Og så vendte jeg ryggen til og gik.
Jeg skævede ud af øjenkrogen og så ham stå der pæonrød i hovedet og glane.

Hævn?
Næ...men en lærestreg, så det ville noget. Det håber jeg da
I virkeligheden var han jo en sølle stakkel.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.