Anonym skriver:
Og ja ja ja, ved godt hævn ikke hjælper noget, men bare tanken om hvad jeg KUNNE gøre eller andre har gjort, det ville lune.
Sagen er den at jeg havde mødt MANDEN og det hele var godt og skønt og han var på og vi var så lykkelige. Men BOM, så dropper han det hele. NAR.
Og nu har jeg bare lyst til at hævne. Det med at slette og blokere ham på FB, det har ikke givet mig meget. Overvejede først at skrive noget på hans væg, alle kunne se. Noget med hans lille diller eller det der er værre. Men naaaarrrrhhh, ikke pænt at gøre.
Har I hævnet jer og hvad gjorde I ?
Og til dem der vil sige at man skal arbejde med sig og komme videre og der kommer en ny og hævn virker ikke og og og. Jeg ved det, men tanken er så skøn, lige nu.
Hilsen en hemmelig forsmået kvinde.
Hehe... jeg har en lille sjov historie...
Jeg var 19 år, og var sammen med en dum fyr... Han var psykisk ond ved mig... Og da jeg langt om længe slog op med ham tog jeg de ting med fra lejligheden der var mine.. inc en meget MEGET dyr flaske vin (1750,-), og det var han mere sur over end det faktum jeg gik... Nåh, men da jeg så blev 20 og skulle fejre min fødselsdag i byen, der havde jeg aftalt med min aller bedste at den skulle drikkes... Den kunne ikk holde sige mere (var fra 1995, og var nu 12 år gammel), vi varmede op på den, og den smagte himmerisk..!!! De kloge siger at man skal gemme lidt i bunden af den... Og det gjorde vi... Og der fik jeg en ide... Heheheh...
Resten kom vi i en plastik pose, +..... + lidt tis...
Og vi tog i byen, hvor jeg skrev til ham; han skulle komme, og jeg havde noget til ham... Og han kom... Han troede at jeg ville finde sammen igen men han tog imod posen og kørte hjem... Vi havde et brag af en fest... Og dagen efter skrev jeg om han drak det... Og JA, det gjorde han... Og det smagte godt...
Na na na na na..!!!