Fortæl om jeres hemmelige hævnaktioner ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

2 gange i løbet af mange knuste forhold har jeg taget lidt "hævn" efterfølgende...

Første gang var efter jeg troede jeg havde mødt en fantastisk fyr der var ældre end mig.. Vi var sammen i nogle måneder (var stadig jomfru efter forholdet sluttede gudskelov)... efter vi brød med hinanden fandt jeg ud af at jeg blot havde været "den anden"... han var forlovet og hun ventede hans barn samt de stod og var igang med at købe et hus sammen... Min hævn- det nummer han ringede til mig fra var hendes mobil så en besked på telefonsvareren med hvem jeg var og havde været.. fik et opkald fra ham hvor han hidsede sig op osv men jeg var ikke længere bange for ham og havde det bare supergodt... min samvittighed var meget lettet efter at have været ærlig... stakkels hende dog, men kunne virkelig ikke klare at hun ikke vidste hvad for en klaphat hun var på vej til at leve sammen med...

Anden gang var en fyr der også påstod den der med at de bare var venner med en veninde... Jeg stolede blindt på ham indtil han nytårsaften kommer ind og vækker mig (er ikke så god med alkohol) og fortæller at han altså ikke kunne modstå hende og havde kysset med hende.. dette var efter midnat- fed måde at starte det nye år på... Min hævn- blev efterfølgende inviteret med til en fest hos ham og havde det lidt sjovt med hans lillebror... hehe.. han virkede ret lille næste dag og lillebroren og jeg havde det bare hyggeligt den ene aften/nat uden der var mere i det...

idag har jeg været i et dejligt forhold i mere end 7 år og vi venter barn sammen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Hævnet mig har jeg aldrig og kunne aldrig i livet finde på det, men jeg har uddelt nogle små lærestreger og det betragter jeg ikke som hævn.

Den bedste jeg har lavet i den retning var engang for mange år siden.
Jeg var ansat på en arbejdsplads, hvor der var denne her fyr som inviterede mig ud til stor middag med det hele.
Han så godt ud og var noget af en charmebøf, så jeg smeltede noget videre og sagde ja tak, vel vidende hvad han egentligt gerne ville opnå, men...man var jo single så hvorfor ikke??
Vi aftalte, at han skulle komme og hente mig...jeg boede i den periode hos mine forældre sammen med min lille datter, så der var jo ingen ko på isen mht pasning.
Han ankom og blev inviteret ind.
Mine forældre hilste på ham, og jeg fornemmede en vis anspændelse, da han mødte min mor.
Jeg gik ud for at ordne mig det sidste og min mor kom ud til mig, mens min far underholdt min "gæst".
"Ham kender jeg", sagde min mor, "Han er gift og har 3 børn, og er bare områdets værste Don-Johansen".
Nøøøj. hvor blev jeg vred.
Jeg har aldrig brugt at lægge an på, eller endsige skæve til en anden kvindes mand, så jeg skumlede lidt over det og sagde så til min mor:
"Ham ordner jeg, men jeg håber du er frisk til en sen køretur i aften, for jeg tror ikke, jeg bliver kørt hjem"

Nå jeg satte alle sejl til og vi kørte afsted. Stor dyr middag på en større bys restaurant, natklub med drinks og hele gøjemøget fik han lov at punge ud med..og jeg var noget såååå sød.
Henad ved ettiden blev han meget intim og foreslog et motel..hrmm.
Jeg sagde, at jeg skulle træde af på naturens vegne og gik ud og ringede til min mor og sagde at nu kunne hun godt lette anker og hente mig. (Det var før mobilerne...hehe)
Og så gik jeg ind igen.
Han rejste sig og lod til at have betalt regningen.
Jeg så smilende på ham og sagde:
"Nu må du sandelig have tak for en dejlig aften, det var rigtigt hyggeligt."
Han stod og gloede og stammede: "Jamen jeg troede...."
Så smilede jeg endnu sødere og sagde:
"Ja, jeg ved godt hvad du troede, men ser du, jeg går ikke i seng med andre kvinders mænd!"
Og så vendte jeg ryggen til og gik.
Jeg skævede ud af øjenkrogen og så ham stå der pæonrød i hovedet og glane.

Hævn?
Næ...men en lærestreg, så det ville noget. Det håber jeg da
I virkeligheden var han jo en sølle stakkel.

Kærligst
Sussie

Hehe det der er heller ikke hævn i mine øjne....det er bestemt en lærestreg, som du jo også selv nævnte.

Vil bare sige godt gået der  

Anmeld

3. marts 2011

klmf

Havde engang en veninde, der tissede på eksens nye kærestes tandbørste

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

hihi. Hvor godt og sjovt

Anmeld

3. marts 2011

Laulund87

lotchen skriver:

Fedt!

Anmeld

3. marts 2011

TbCp

wamse skriver:

Jeg har taget hævn en gang, og jeg griner stadig over det i dag, og det er 10 år siden.

Jeg havde en meget intens flirt kørende med en fyr i meget lang tid, og så sked han totalt på mig. Så jeg mødtes med ham nede i byen en aften/nat på stamværtshuset, og jeg lod som om, at der intet var galt. Men hjemmefra havde jeg knust nogle afføringspiller, og da han gik på toilettet, hældte jeg dem ned i hans øl

Hold da k***, en fart han fik på lige pludselig, og han var der ude så længe, at han løb tør for toiletpapir, og måtte bruge hans ene sok

Anmeld

3. marts 2011

klmf

Laulund87 skriver:

Fedt!

Hun var ikke sjov at blive uvenner med!

Anmeld

3. marts 2011

Laulund87

lotchen skriver:

Hun var ikke sjov at blive uvenner med!

Nej det tror jeg på!

Anmeld

3. marts 2011

Anonym

Anonym skriver:

Og ja ja ja, ved godt hævn ikke hjælper noget, men bare tanken om hvad jeg KUNNE gøre eller andre har gjort, det ville lune.

Sagen er den at jeg havde mødt MANDEN og det hele var godt og skønt og han var på og vi var så lykkelige. Men BOM, så dropper han det hele. NAR.

Og nu har jeg bare lyst til at hævne. Det med at slette og blokere ham på FB, det har ikke givet mig meget. Overvejede først at skrive noget på hans væg, alle kunne se. Noget med hans lille diller eller det der er værre. Men naaaarrrrhhh, ikke pænt at gøre.

Har I hævnet jer og hvad gjorde I ?

Og til dem der vil sige at man skal arbejde med sig og komme videre og der kommer en ny og hævn virker ikke og og og. Jeg ved det, men tanken er så skøn, lige nu.

Hilsen en hemmelig forsmået kvinde.

Hehe... jeg har en lille sjov historie...

Jeg var 19 år, og var sammen med en dum fyr... Han var psykisk ond ved mig... Og da jeg langt om længe slog op med ham tog jeg de ting med fra lejligheden der var mine.. inc en meget MEGET dyr flaske vin (1750,-), og det var han mere sur over end det faktum jeg gik... Nåh, men da jeg så blev 20 og skulle fejre min fødselsdag i byen, der havde jeg aftalt med min aller bedste at den skulle drikkes... Den kunne ikk holde sige mere (var fra 1995, og var nu 12 år gammel), vi varmede op på den, og den smagte himmerisk..!!! De kloge siger at man skal gemme lidt i bunden af den... Og det gjorde vi... Og der fik jeg en ide... Heheheh...

Resten kom vi i en plastik pose, +..... + lidt tis...

Og vi tog i byen, hvor jeg skrev til ham; han skulle komme, og jeg havde noget til ham... Og han kom... Han troede at jeg ville finde sammen igen men han tog imod posen og kørte hjem... Vi havde et brag af en fest... Og dagen efter skrev jeg om han drak det... Og JA, det gjorde han... Og det smagte godt...Na na na na na..!!!

Anmeld

3. marts 2011

Anonym

ja ja ja jeg ellllsskkker hævnaktioner.....

Her er den bedste fra mit liv:

Jeg havde en kæreste som jeg var meget glad for, han var en mand med mange jern i ilden, og havde kun sjældent tid til at ses. Jeg måtte ikke møde hans forældre, og alt blev i det hele taget mere og mere underligt.

En dag fandt jeg ud af at han også havde en anden fast kæreste. (jeg læste hans sms'er FY!) Jeg konfronterede ikke min kæreste, men ringede til hende den anden, og sammen planlagde vi en hævnaktion. hun havde i øvrigt heller aldrig mødt hans forældre. Men hun havde mødt nogle af hans venner, som jeg også havde mødt!

Vi ventede til en dag, hvor han havde besøg af sine forældre, og så bankede vi på hans dør sammen (han anede ikke at vi kendte til hinanden ). Vi lavede en vældig scene - det var simpelthen så sjovt så sjovt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.