Fortæl om jeres hemmelige hævnaktioner ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

blomst84

Jeg har også taget min hævn, var for mange år siden sammen med en fyr i ca. 1 års tid, jeg var ung og dybt forelsket, han var derimod lidt ældre og lavede en del sidespring. Men dum og naiv som jeg var flyttede vi alligevel sammen men efter et par måneder slog han op med mig, jeg var helt knust og fandt ud af han havde været sammen med en del af mine bekendte.. Jeg var rasende... Nåh men han skulle så på ferie og jeg skulle flytte ud af hans lejlighed imens, jeg skulle ligge nøglen og smække døren når jeg var færdig, jeg havde forinden købt 10 poser frøkarse og hældte dem ud over han gulvtæppe i stuen under sofa bordet, derefter en masse vand på også farvel og tak haha karsen voksede helt fint på hans gulvtæppe inden han kom hjem han skrev en SMS til mig længe efter hvor han sagde at jeg skyldte ham et nyt tæppe, og at lejligheden stadig stank af karse HAHA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

sweet

blomst84 skriver:

Jeg har også taget min hævn, var for mange år siden sammen med en fyr i ca. 1 års tid, jeg var ung og dybt forelsket, han var derimod lidt ældre og lavede en del sidespring. Men dum og naiv som jeg var flyttede vi alligevel sammen men efter et par måneder slog han op med mig, jeg var helt knust og fandt ud af han havde været sammen med en del af mine bekendte.. Jeg var rasende... Nåh men han skulle så på ferie og jeg skulle flytte ud af hans lejlighed imens, jeg skulle ligge nøglen og smække døren når jeg var færdig, jeg havde forinden købt 10 poser frøkarse og hældte dem ud over han gulvtæppe i stuen under sofa bordet, derefter en masse vand på også farvel og tak haha karsen voksede helt fint på hans gulvtæppe inden han kom hjem han skrev en SMS til mig længe efter hvor han sagde at jeg skyldte ham et nyt tæppe, og at lejligheden stadig stank af karse HAHA

hehe den var sku god... sikke en masse gode ideer man kan få

Anmeld

3. marts 2011

Betteisen

wamse skriver:

Jeg har taget hævn en gang, og jeg griner stadig over det i dag, og det er 10 år siden.

Jeg havde en meget intens flirt kørende med en fyr i meget lang tid, og så sked han totalt på mig. Så jeg mødtes med ham nede i byen en aften/nat på stamværtshuset, og jeg lod som om, at der intet var galt. Men hjemmefra havde jeg knust nogle afføringspiller, og da han gik på toilettet, hældte jeg dem ned i hans øl

Hold da k***, en fart han fik på lige pludselig, og han var der ude så længe, at han løb tør for toiletpapir, og måtte bruge hans ene sok

Hold kæft så sjovt... griner endnu

Anmeld

3. marts 2011

Vingummien

Anonym skriver:

Og ja ja ja, ved godt hævn ikke hjælper noget, men bare tanken om hvad jeg KUNNE gøre eller andre har gjort, det ville lune.

Sagen er den at jeg havde mødt MANDEN og det hele var godt og skønt og han var på og vi var så lykkelige. Men BOM, så dropper han det hele. NAR.

Og nu har jeg bare lyst til at hævne. Det med at slette og blokere ham på FB, det har ikke givet mig meget. Overvejede først at skrive noget på hans væg, alle kunne se. Noget med hans lille diller eller det der er værre. Men naaaarrrrhhh, ikke pænt at gøre.

Har I hævnet jer og hvad gjorde I ?

Og til dem der vil sige at man skal arbejde med sig og komme videre og der kommer en ny og hævn virker ikke og og og. Jeg ved det, men tanken er så skøn, lige nu.

Hilsen en hemmelig forsmået kvinde.

Uhhh ha, nogle gange tror jeg at bare tanken om at vil gøre sådan og sådan er nok til at man får lettet lidt.

Og selvfølgelig får man sådan nogle tanker nogle gange, vil da ikke være sundt andet

Anmeld

3. marts 2011

Anonym

Ikke trådstarter

Jeg havde engang en fyr der røvrendte mig og var sammen med en anden (jeg tog ham faktisk midt i akten)

Så af ren hævn, knaldede jeg en af hans gode kammerater, tog hjem til ham og sagde: Du har været sammen med en anden, og det har jeg også, så nu pakker jeg mine ting og så er det slut.

Det var rigtig rart(og barnligt), og jeg kom hurtigt videre i teksten.

Anmeld

3. marts 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Og ja ja ja, ved godt hævn ikke hjælper noget, men bare tanken om hvad jeg KUNNE gøre eller andre har gjort, det ville lune.

Sagen er den at jeg havde mødt MANDEN og det hele var godt og skønt og han var på og vi var så lykkelige. Men BOM, så dropper han det hele. NAR.

Og nu har jeg bare lyst til at hævne. Det med at slette og blokere ham på FB, det har ikke givet mig meget. Overvejede først at skrive noget på hans væg, alle kunne se. Noget med hans lille diller eller det der er værre. Men naaaarrrrhhh, ikke pænt at gøre.

Har I hævnet jer og hvad gjorde I ?

Og til dem der vil sige at man skal arbejde med sig og komme videre og der kommer en ny og hævn virker ikke og og og. Jeg ved det, men tanken er så skøn, lige nu.

Hilsen en hemmelig forsmået kvinde.

HIHI... Hvad med den med klamydia...

http://www.bt.dk/nyheder/se-de-sjove-danske-facebook-bommerter

Den ville være plastret på min mands side... Hvis han strøg med en anden efter 12år...

Anmeld

3. marts 2011

Fru Nielsen

I stedet for at hævne mig ville jeg nok tænke jeg er et voksent menneske, så jeg lader ham løbe sin vej også kommer jeg vider i mit liv....

Alt andet ville simpelthen være for barnligt, og går ikke ud fra du er 13 år gammel.....

Knus

Anmeld

3. marts 2011

ønskebørn74

wamse skriver:

Jeg har taget hævn en gang, og jeg griner stadig over det i dag, og det er 10 år siden.

Jeg havde en meget intens flirt kørende med en fyr i meget lang tid, og så sked han totalt på mig. Så jeg mødtes med ham nede i byen en aften/nat på stamværtshuset, og jeg lod som om, at der intet var galt. Men hjemmefra havde jeg knust nogle afføringspiller, og da han gik på toilettet, hældte jeg dem ned i hans øl

Hold da k***, en fart han fik på lige pludselig, og han var der ude så længe, at han løb tør for toiletpapir, og måtte bruge hans ene sok

LOL....

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Tusind tusind tak alle jer der forstod at give mig et dejligt grin og jeg sidder her og nyder tanken og glæder mig over at jeg har en date i morgen for den bedste hævn er jo at jeg er lykkelig snart igen.

Til jer andre der tog det meget bogstaveligt. Ro på, jeg hævner ikke andet end inde i mit hoved. Skønt.

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Uhhh ha, nogle gange tror jeg at bare tanken om at vil gøre sådan og sådan er nok til at man får lettet lidt.

Og selvfølgelig får man sådan nogle tanker nogle gange, vil da ikke være sundt andet

Netop. Jeg gider ikke bruge hævnkrudt på ham. Er som ikke engang gal, men det er sjovt at læse alle de gode historier.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.