Eva. skriver:
Jeg tror for din egen og dit barns skyld....tænder og god søvn...at du skal droppe den der natamning...det er jo en uvane og ikke et reelt behov og det gavner jer jo ikke.
Få din mand til at tage hende et par nætter...det om dagen, det stopper måske selv, måske ikke...tror det handler om at amme for barnets skyld og ikke for egen..altså når ikke hun vil mere, så stop det frem for måske lige at presse på.
Mine valgte selv fra...og jeg trappede de to yngste ud af natamning omkring de 5-6 mdr.
Ja men du har helt ret mht om natten. Det vil jeg også rigtig gerne stoppe med. Jo før jo bedre næsten, også selvom det bliver på den hårde måde, men jeg har været alene hjemme med hende de sidste to måneder, og har simpelthen ikke haft energien til et antal skrigenætter. Manden kommer hjem om en uge, så den del tror jeg vi tager fat på i fællesskab snart.
Mht om dagen, så er det stadig hende, der ønsker det. For min skyld kunne vi godt trappe ned til en eller to gange om dagen, men jeg har i forvejen meget svært ved at holde det på tre, hvis jeg er hjemme, fordi hun altid søger brystet, når hun har brug for hygge eller trøst.
Anmeld