Hypnose - virker det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

matryoshka

Secrets skriver:

Bestemt Men måske virker det i virkeligheden også. Alt afhænger af hvad man tror på. Sidder lige og læser om fx akupunktur. Hvis man ikke tror på det virker, så virker det ikke, uanset om det er rigtig akupunktur eller "fake" placebo-akupunktur. Lidt det samme Sussie var inde på.

Undskyld jeg hele tiden siger: "Jamen jeg har lige læst og blablabla", men det er bare den del af mit studie jeg finder vanvittigt interessant, og jeg sidder faktisk lige og læser i og skriver noter til en bog, der hedder "Placebo Effects" af Fabrizio Benedetti as we speek, og det er måske derfor jeg er lidt overivrig. Sorry, det er bare et interessefelt for mig 

Undskyld jeg først svarer nu!

Haha! Jamen, det er dejligt med lidt enthusiasme. Jeg er også bare interesseret, det er jo derfor jeg spurgte.  

Har været inde og læst lidt på din blog, jeg elsker at læse blogs! Og jeg blir så glad af at læse om hvor glad du er for dit studie. Fantasktisk at kunne studere lige det man interesserer sig for.. Og i sådan en ung alder. Et skulderklap til dig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.