JEG ER SÅ TRÆT AF AT HUN SKAL VÆRE SÅ PISSE MEGET "SE MIG HØR MIG JEG ER KLOG, JEG ER GOD, DU ER EN TABER, DU ER ANSAT I NETTO, DIN TABER, DU ER IKKE UNDER UDDANNELSE, DU BURDE BLIVE PÆDAGOG SÅ KAN VI BARE BLIVE SÅ SEJE BLA BLA BLA.. og hun er 31.!!!!!!! HVAD FANDEN ER HENDES FUCKING PROBLEM.!!!!!
Hvis dette ikke små-dufter af misundelse over søsterens uddannelse, når hun selv arbejder i Netto (udmærket arbejde i øvrigt), at trådstarter føler sig mindreværdig "som en taber" og at hun har et selvtillidsproblem i forhold til at sige fra overfor søsteren, så ved jeg da snart ikke - jeg tror nærmere, at det er et problem, at TS ikke vil erkende, at der er nogle følelser i klemme, som hun ikke er herre over, men som i øvrigt nok er helt naturlige at have.
- og det kan godt være at nogle er irriterede over, at andre mennesker ikke kan finde ud af, hvad andre kan tillade sig at blande sig i - men så må man lige finde modet til at gøre noget ved situationen i stedet for at gå og være indebrændt over det.....jeg tror såmænd bare, at irritationen over søsterens indblanden i håndteringen af barnet er et symptom på noget dybereliggende og ikke så meget lige denne situation, det er bare det, jeg beder hende tænke over.
Anmeld