jeg skal lige rase ud på min søster!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.203 visninger
38 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Isabella_mor

jeg er så pisse træt af min søster! 

hun er igang med en udd. til folkeskolelærer, og hun HVER GANG man ses med hende skal hun sidde og prale af hvad hun har læst og virke belærende og hive den ene bog op efter den anden og læse op fra den (hvilket når hun gør ikke engang kan udtale ordene i den fucking bog)hun skal altid vise sig og fortælle hvor god hun er når man tydeligt kan se at hun er så pisse ringe at det er til at brække sig over..
nu er det også meget sjovt på en eller anden komisk måde. men jeg kan godt mærke at jeg er rigtig træt af hende allerede fordi at jeg INDERS INDE godt ved at hun nok skal komme og fortælle mig hvordan jeg skal gøre m.h.t opdragelse af min egen søn.. hun har endda sagt at når hun er blevet Cand pæd at så skal jeg bare få at høre.!!!

og det irritere mig at jeg allerede NU ved at hvis det skulle stå til hende så skulle han være hendes prøveklud m.h.t hendes udd. og alle de ting.hun han præge ham med dem præger hun ham med når jeg ser hende. han er 7 uger nu.!! det kan da ikke være rigtigt at hun skal BLANDE SIG....  

hendes børn havde en stofble som nusseklud. og det besluttede jeg mig for at det skulle min dreng ikke have da man så skal til at bøvle med at vende ham af med BÅDE en sut og en nusseklud.. og hendes mindste pige er altså 5½ år gammel og bruger den STADIG...!! og så når hun er på besøg eller jeg er på besøg hos hende så lægger hun den stofble på samme måde som hun gjorde med sine piger og siger at den skal han da bruge ligesom hendes piger gjorde.!!! ARRRRGHHHHHHHH forhelvede... jeg skal fanerme nok selv bestemme hvad min dreng skal have og hvad han ikke skal have som trøstemiddel.!!
hvorfor skal hun være sådan når det er mit barn. bare fordi hun er storesøster så skal HUN ikke opdrage MIT barn... jeg har fanme ikke opdraget på hendes piger.! 

JEG ER SÅ TRÆT AF AT HUN SKAL VÆRE SÅ PISSE MEGET "SE MIG HØR MIG JEG ER KLOG, JEG ER GOD, DU ER EN TABER, DU ER ANSAT I NETTO, DIN TABER, DU ER IKKE UNDER UDDANNELSE, DU BURDE BLIVE PÆDAGOG SÅ KAN VI BARE BLIVE SÅ SEJE BLA BLA BLA.. og hun er 31.!!!!!!! HVAD FANDEN ER HENDES FUCKING PROBLEM.!!!!!

og så er hun så fucking matrialistisk og det hele handler om at have penge og have dit og dat og iphone4 og mac og dyrer tv og dyrt dyrt dyrt det hele.!! hun er på fucking SU og jeg fatter det slet ikke..!! 

hvem vil hun virkelig imponere, sig selv eller os andre. jeg bliver ikke imponeret, jeg bliver IRRITERET.!

(jeg skulle lige have afløb for mine frustrationer..!! )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Kindfed

... Hjalp det så..

Anmeld

2. marts 2011

Isabella_mor

Kindfed skriver:

... Hjalp det så..

lidt... jeg burde nok tage den med hende... men hun er sgu ikke til at skyde igennem.. riti træls. 

Anmeld

2. marts 2011

Aves.

hehe...søskende kærlighed...jeg elsker mine søstre men de kan sgu også være så trælse at jeg er ved at gå amok...det ændrer sig nok aldrig, man er vel søskende...og det gode ved at man nu er voksne er jo at man ikke behøver ses, hvis man lige har en "arrrggggghhhh" periode..

Anmeld

2. marts 2011

Isabella_mor

Eva. skriver:

hehe...søskende kærlighed...jeg elsker mine søstre men de kan sgu også være så trælse at jeg er ved at gå amok...det ændrer sig nok aldrig, man er vel søskende...og det gode ved at man nu er voksne er jo at man ikke behøver ses, hvis man lige har en "arrrggggghhhh" periode..

ja jeg elsker hende rigtig meget.

men ligenu er jeg bare træt af hende...  også fordi at jeg ved at hun er sgu så glad for hendes uddannelse og hun er så ivrig efter at lære noget. men hvorfor skal jeg tales ned til fordi jeg ikke lige er under den samme udd, som hende.. jeg kan ikke engang have en debat med hende fordi at hun NÆGTER at lytte, kun tale.. hele tiden. 

Anmeld

2. marts 2011

Aves.

isabellamor skriver:

ja jeg elsker hende rigtig meget.

men ligenu er jeg bare træt af hende...  også fordi at jeg ved at hun er sgu så glad for hendes uddannelse og hun er så ivrig efter at lære noget. men hvorfor skal jeg tales ned til fordi jeg ikke lige er under den samme udd, som hende.. jeg kan ikke engang have en debat med hende fordi at hun NÆGTER at lytte, kun tale.. hele tiden. 

Hun er nok bare helt opslugt..det foretager sig...hvor længe har hun læst?

Anmeld

2. marts 2011

Isabella_mor

Eva. skriver:

Hun er nok bare helt opslugt..det foretager sig...hvor længe har hun læst?

hmm.. 1½ år.! tror jeg.

Anmeld

2. marts 2011

Aves.

isabellamor skriver:

hmm.. 1½ år.! tror jeg.

bare smil og vink, som pingvinerne i madagascar...

Ej, når hun er træls og kører i selvsving så sig til hende at hun måske liiiiige skulle komme ud og virke i praksis inden hun blæser sig selv op på den måde...eller sig du bare ikke gider høre på alt hendes...

Min søster læser til pædagog ligesom jeg og vi går i samme klasse...så der kan sgu også være lidt...selvom vi er gode til at holde os hver for sig...

Anmeld

2. marts 2011

Isabella_mor

Eva. skriver:

bare smil og vink, som pingvinerne i madagascar...

Ej, når hun er træls og kører i selvsving så sig til hende at hun måske liiiiige skulle komme ud og virke i praksis inden hun blæser sig selv op på den måde...eller sig du bare ikke gider høre på alt hendes...

Min søster læser til pædagog ligesom jeg og vi går i samme klasse...så der kan sgu også være lidt...selvom vi er gode til at holde os hver for sig...

ja jeg tror også hun burde fatte at teori og praksis er to vidt forskellige ting..

men der er jo mange ting som hun siger som gør mig pissed.. men det er mest det med at hun vil opdrage på mit barn på en eller anden bedrevidende måde og jeg har efter hendes hovede ikke noget at skulle have sagt.. 

Anmeld

2. marts 2011

Aves.

isabellamor skriver:

ja jeg tror også hun burde fatte at teori og praksis er to vidt forskellige ting..

men der er jo mange ting som hun siger som gør mig pissed.. men det er mest det med at hun vil opdrage på mit barn på en eller anden bedrevidende måde og jeg har efter hendes hovede ikke noget at skulle have sagt.. 

Men det er jo dig der har problemet...så du skal finde ud af at tackle det...jeg havde sagt at hun ikke skulle blande sig...enkelt og lige til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.