arg er træt af dem der tror de ved alt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

NinaNymannMadsen

Aprilmor11 skriver:

Det tror jeg også .. Hun bliver en fantastisk hjælpsom storesøster, som nok skal passe på sin lillesøster/bror

ja det tror jeg også. hun skal hvertfald være med til at hjælpe alt det hun kan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

MaybeBaby

Astasmor skriver:

nu har nogen stykker af dem jeg er venner med på facebook efterhånden kommenteret min graviditet. og ifølge dem kan jeg hvertfald slet ikke være gravid i 8+5 da maven er større end hvad den burde være.

den ene af dem har et barn og er ikke gravid og siger så at jeg hvertfald ikke er så langt henne som jeg siger, hun siger jeg hvertfald er 20+ et eller andet og det er min datter asta maria jeg venter på det sidste mave billed jeg har lagt frem.

så strå jeg lidt der, det er anden graviditet, man kan se det hurtiger end med den første, og så har jeg også lidt fra asta af stadig det gør også en del.

og den anden har en mor der har 5 børn og hun er altså kraftig af natur og der kunne man hvertfald ikke se det før hun var nogen måneder henne, og derfor burde man heller ikke kunne se det på mig før jeg er nogen måneder henne, og så det bare lige den at jeg er en del tyndere end hendes mor er så selvf vil man kunne se det på mig hurtigere end på hende.

alle graviditeter er forskellige og alle maver vokser på forskellige måder, nogen får hurtig mave og andre gør ikke. det kan bare gøre mig så ked af det at folk bare ikke kan sige jamen tillykke eller sådan et eller andet i stedet for at skal brokke sig over at man hvertfald ikke burde kunne se maven allerede når jeg kun er 8+5.

skulle bare ud med det. og vide at det bare er normalt at man er lidt større anden gang end første gang.

tak fordi du læste med og undskyld det blev lidt langt.

Ih, jeg blev BARE nødt til at svare på den her. Kender det alt for godt med de kommentarer. Jeg er i 12. uge og mange siger også, at man vist snildt kan smide 1½ måned oven i.

Hvad fanden er det for noget snak? JEg har engang vejet 30-35 kg mere end nu, så det er helt naturligt, at jeg vokser hurtigere, end hvad folk synes er normen!

Men hvorfor kan de ikke bare sige: "Sikke en dejlig babyhule, du har lavet dér." Alt andet er bare dumme, flabbede og uopdragende kommentarer!

Så langt tid du har det godt og baby med, så ned med de andre misundelige kommentarer!

/Mette

Anmeld

2. marts 2011

NinaNymannMadsen

MaybeBaby skriver:

Ih, jeg blev BARE nødt til at svare på den her. Kender det alt for godt med de kommentarer. Jeg er i 12. uge og mange siger også, at man vist snildt kan smide 1½ måned oven i.

Hvad fanden er det for noget snak? JEg har engang vejet 30-35 kg mere end nu, så det er helt naturligt, at jeg vokser hurtigere, end hvad folk synes er normen!

Men hvorfor kan de ikke bare sige: "Sikke en dejlig babyhule, du har lavet dér." Alt andet er bare dumme, flabbede og uopdragende kommentarer!

Så langt tid du har det godt og baby med, så ned med de andre misundelige kommentarer!

/Mette

ja nemlig.

og alle er jo forskellige.

det abre skide irriterende at folk tror de ved bedre, og tror de ved hvor langt man er henne ud fra eet billed. så længe man selv ved det, og man har det godt og baby har det godt så ja så kan de kommentare være lige meget. det gjorde mig bare så ked af det.

Anmeld

2. marts 2011

***S***

MaybeBaby skriver:

/Mette

Lige præcis!!!

Jeg har så det omvendte problem... "Er du sikker på du er gravid, man kan jo ikke se noget..."

Hvilket jo er meget normalt når "kun" er i uge 13...

men nogen mennesker skal bare kommentere..  

Anmeld

2. marts 2011

NinaNymannMadsen

***S*** skriver:

Lige præcis!!!

Jeg har så det omvendte problem... "Er du sikker på du er gravid, man kan jo ikke se noget..."

ja det er meget normalt.

nu er jeg anden gang gravid jo og det er ikke lang tid siden jeg fik min datter og derfor kan man se det tydliger op mig tidligt også jo.

det er irriterende når folk kun kan sige noget negativt. og det er enormt sårende

Anmeld

2. marts 2011

***S***

Astasmor skriver:

ja det er meget normalt.

nu er jeg anden gang gravid jo og det er ikke lang tid siden jeg fik min datter og derfor kan man se det tydliger op mig tidligt også jo.

det er irriterende når folk kun kan sige noget negativt. og det er enormt sårende

Jeg forstår dig godt!  Og har også hørt og læst at det er meget normalt for 2. gangs at maven vokser hurtigere!!   Det må være dejligt man allerede kan se den lille mavse vokse. 

Du skal ikke lytte til de 2 som skrive til dig på face, slet deres kommentar og glæd dig over din fine mave!

og tillykke selvfølgelig!

Anmeld

2. marts 2011

NinaNymannMadsen

***S*** skriver:

Jeg forstår dig godt!  Og har også hørt og læst at det er meget normalt for 2. gangs at maven vokser hurtigere!!   Det må være dejligt man allerede kan se den lille mavse vokse. 

Du skal ikke lytte til de 2 som skrive til dig på face, slet deres kommentar og glæd dig over din fine mave!

og tillykke selvfølgelig!

mange tak. og tillykke til dig også,

det er rigtig dejligt allerede at kan følge med i hvor meget maven vokser. og bare se der sker noget.

Anmeld

2. marts 2011

MaybeBaby

***S*** skriver:

Lige præcis!!!

Jep, de ved bedre og mere. Både om vores kroppe, baby og babyhuler. Fjollede fjollede mennesker. Håber ikke selv jeg bliver sådan engang, når jeg er færdig med al dette babyhalløj Vi kunne starte en ny positiv generation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.