arg er træt af dem der tror de ved alt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

NinaNymannMadsen

tazz skriver:

Det gør meget. Min kollega havde været megastor under første graviditet, så det var som om kropen tænkte "Nå, det igen" og vupti så var der plads til baby

Det sjove var, at hun ikke havde fortalt sine forældre det, det skulle være en overraskelse når hun skulle hjem og besøge dem. Og det blev noget af en overraskelse

ja det tør da siges.

har billeder i mit fotoalbum her inde af min graviditet nu og af da jeg ventede asta i to forskellige albums. og der kan man forskellen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Kindfed

Jeg blev i en periode helt bekymret, da jeg var gravid, fordi mange kommenterede, at jeg 'var da ikke ret stor, hvis jeg var så langt henne', 'er du sikker på, at den vokser, som den skal' og 'er du sikker på, at den lille mave får næring nok, sådan som du spiser' (sundt, pga. PCOS).

Jesus Christ, hvor folk ikke tænker sig om, før de taler og netop er enormt kloge på, hvordan andres maver skal se ud.

Anmeld

2. marts 2011

NinaNymannMadsen

Kindfed skriver:

Jeg blev i en periode helt bekymret, da jeg var gravid, fordi mange kommenterede, at jeg 'var da ikke ret stor, hvis jeg var så langt henne', 'er du sikker på, at den vokser, som den skal' og 'er du sikker på, at den lille mave får næring nok, sådan som du spiser' (sundt, pga. PCOS).

Jesus Christ, hvor folk ikke tænker sig om, før de taler og netop er enormt kloge på, hvordan andres maver skal se ud.

nemlig.

det er irriterende at nogen bare tror de ved alt bare fordi at de selv har været gravide det har jeg også en gang før, men det betyder ikke jeg ved alt, jeg kan stadig lære noget nyt og det kan alle.

Anmeld

2. marts 2011

Laulund87

Okay nu har jeg læst hvad personen har skrevet. Hvad bilder hun sig ind at skrive på din væg at du mindste må være 20 uger henne?! Det er da dybt uacceptabelt og jeg er kommet til at skrive et mindre pænt svar til hende

Anmeld

2. marts 2011

Janni.

Astasmor skriver:

kan kun give dig ret lige der.

jeg har det sådan at skal man gøre som de gjorde burde de virkelig holde det for sig selv og lade mig være glad for min mave.

NEMLIG 

Anmeld

2. marts 2011

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Okay nu har jeg læst hvad personen har skrevet. Hvad bilder hun sig ind at skrive på din væg at du mindste må være 20 uger henne?! Det er da dybt uacceptabelt og jeg er kommet til at skrive et mindre pænt svar til hende

ja det tænkte jeg også og så at hun påstår at det er med asta maria det billed jeg har lagt ind.

du så vel også mit svar til hende.

jo hun har prøvet at være gravid men det har jeg også. og det er mit andet barn.

hun burde bare ha holdt sin mund i stedet for det der syntes jeg.

Anmeld

2. marts 2011

Laulund87

Astasmor skriver:

ja det tænkte jeg også og så at hun påstår at det er med asta maria det billed jeg har lagt ind.

du så vel også mit svar til hende.

jo hun har prøvet at være gravid men det har jeg også. og det er mit andet barn.

hun burde bare ha holdt sin mund i stedet for det der syntes jeg.

Ja det læste jeg også..

Nøj hvor jeg bliver gal når folk påstår sådan noget, at sige at du lyver

Anmeld

2. marts 2011

NinaNymannMadsen

Buito skriver:

NEMLIG 

det kan bare sårre en så meget når man selv er rigtig glad for at man allerede kan se det og sådan nogen ting jo at de så skal gøre det nummer.

Anmeld

2. marts 2011

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Ja det læste jeg også..

Nøj hvor jeg bliver gal når folk påstår sådan noget, at sige at du lyver

det blev jeg også. og det er da bare et skide godt svar du er kommet med.

tror jeg tager et billed på søndag sammen med asta og maven så hun virkelig kan se at det ligesom ikke er asta der ligger inde i maven på mine billeder.

Anmeld

2. marts 2011

Laulund87

Astasmor skriver:

det blev jeg også. og det er da bare et skide godt svar du er kommet med.

tror jeg tager et billed på søndag sammen med asta og maven så hun virkelig kan se at det ligesom ikke er asta der ligger inde i maven på mine billeder.

Bare trist at du er nødt til det..Sådan en spade

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.