Astasmor skriver:
nu har nogen stykker af dem jeg er venner med på facebook efterhånden kommenteret min graviditet. og ifølge dem kan jeg hvertfald slet ikke være gravid i 8+5 da maven er større end hvad den burde være.
den ene af dem har et barn og er ikke gravid og siger så at jeg hvertfald ikke er så langt henne som jeg siger, hun siger jeg hvertfald er 20+ et eller andet og det er min datter asta maria jeg venter på det sidste mave billed jeg har lagt frem.
så strå jeg lidt der, det er anden graviditet, man kan se det hurtiger end med den første, og så har jeg også lidt fra asta af stadig det gør også en del.
og den anden har en mor der har 5 børn og hun er altså kraftig af natur og der kunne man hvertfald ikke se det før hun var nogen måneder henne, og derfor burde man heller ikke kunne se det på mig før jeg er nogen måneder henne, og så det bare lige den at jeg er en del tyndere end hendes mor er så selvf vil man kunne se det på mig hurtigere end på hende.
alle graviditeter er forskellige og alle maver vokser på forskellige måder, nogen får hurtig mave og andre gør ikke. det kan bare gøre mig så ked af det at folk bare ikke kan sige jamen tillykke eller sådan et eller andet i stedet for at skal brokke sig over at man hvertfald ikke burde kunne se maven allerede når jeg kun er 8+5.
skulle bare ud med det. og vide at det bare er normalt at man er lidt større anden gang end første gang.
tak fordi du læste med og undskyld det blev lidt langt.
Ej søde skat ..
Det skal du da bare lade flyve ud .. Jeg må da indrømme at jeg er da misundelig over at man allerede kan se det på dig OG at det er dit 2. vidunder du venter dig 
Man kunne godt nok godt se det tidligt på mig og jeg er første gang, men det lignede bare lidt godt mad, i stedet for graviditet :p
Luk du ørene for sådan en gang pis, og bed dem spørg deres læge om det kan lade sig gøre, hvis de ikke tror på dig 
Anmeld