arg er træt af dem der tror de ved alt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

NinaNymannMadsen

Buito skriver:

Vis du stolt din mave frem, og luk ørerne for de 2.!  De er da ikke værd at bruge krudt på 

det gør mig bare ked af at de ikke tror på mig og tror de ligepludselig ved alt.

men man kan ikke være andet end stolt af ens mave når der gemmer sig noget godt der inde som man ønsker sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

tazz

Tillykke med graviditeten!

Kloge mennesker er der nok af her i verden  Når jeg hører sådannne historier, så tænker jeg altid på min kollega, som gerne ville skjule sin graviditet, men da hun var i 3. måned var hun større end mig der var i 9.

Håber at de vil klappe lidt i og lade dig nyde din graviditet i fred

Anmeld

2. marts 2011

Janni.

Astasmor skriver:

det gør mig bare ked af at de ikke tror på mig og tror de ligepludselig ved alt.

men man kan ikke være andet end stolt af ens mave når der gemmer sig noget godt der inde som man ønsker sig.

Kan sørme godt forstå at du bliver ked af det. Her går du og er lykkelig over at du har maven at vise frem samt et ønskebarn på vej, og så bliver du nærmest tværet ned af de 2. 

Op med humøret, lad dem ikke slå dig ud 

De er sikkert misundelig over din flotte mave 

Ret træls med den slags mennesker 

Anmeld

2. marts 2011

NinaNymannMadsen

tazz skriver:

Tillykke med graviditeten!

Kloge mennesker er der nok af her i verden  Når jeg hører sådannne historier, så tænker jeg altid på min kollega, som gerne ville skjule sin graviditet, men da hun var i 3. måned var hun større end mig der var i 9.

Håber at de vil klappe lidt i og lade dig nyde din graviditet i fred

ja okay. igen alle graviditeter er forskellige.

de kan sige hvad de vil, ved selv hvad der er rigtig. men håber da de stopper med de kommentare for det er da ikke fedt at få afvide.

og det er jo også nr 2 jeg skal ha og havde noget mave fra asta af stadig så det gør jo også noget.

Anmeld

2. marts 2011

TbCp

Astasmor skriver:

har kun hørt fra alle jeg kender man kan se det hurtiger. og ja jeg lidt slank.

det bare træls at folk tror det er klogere på det, specielt hende der kun har et barn og ikke prøvet at være gravid mere end en gang jo.

Bare luk ørerne for de er da ikke værd at spilde tid på!

Anmeld

2. marts 2011

NinaNymannMadsen

Buito skriver:

Kan sørme godt forstå at du bliver ked af det. Her går du og er lykkelig over at du har maven at vise frem samt et ønskebarn på vej, og så bliver du nærmest tværet ned af de 2. 

Op med humøret, lad dem ikke slå dig ud 

De er sikkert misundelig over din flotte mave 

Ret træls med den slags mennesker 

ja nemlig.

er kun glad for jeg så kan gå her ind og snakke med alle jer skønne kvinder som er forstående.
og til at snakke med.

det skal også lige siges den ene er kun en 10 klasses elev og den anden er 17 år gammel.

Anmeld

2. marts 2011

NinaNymannMadsen

TbCp skriver:

Bare luk ørerne for de er da ikke værd at spilde tid på!

nej rigtig nok.

Anmeld

2. marts 2011

Janni.

Astasmor skriver:

ja nemlig.

er kun glad for jeg så kan gå her ind og snakke med alle jer skønne kvinder som er forstående.
og til at snakke med.

det skal også lige siges den ene er kun en 10 klasses elev og den anden er 17 år gammel.

Uanset alder, så forstår jeg bare ikke hvad de får ud af at tvære dig ned på den måde 

Nogen mennesker er bare EGOISTER til op over hovedet, og helt ærligt.... Det er sq for sørgeligt 

Anmeld

2. marts 2011

NinaNymannMadsen

Buito skriver:

Uanset alder, så forstår jeg bare ikke hvad de får ud af at tvære dig ned på den måde 

Nogen mennesker er bare EGOISTER til op over hovedet, og helt ærligt.... Det er sq for sørgeligt 

kan kun give dig ret lige der.

jeg har det sådan at skal man gøre som de gjorde burde de virkelig holde det for sig selv og lade mig være glad for min mave.

Anmeld

2. marts 2011

tazz

Astasmor skriver:

ja okay. igen alle graviditeter er forskellige.

de kan sige hvad de vil, ved selv hvad der er rigtig. men håber da de stopper med de kommentare for det er da ikke fedt at få afvide.

og det er jo også nr 2 jeg skal ha og havde noget mave fra asta af stadig så det gør jo også noget.

Det gør meget. Min kollega havde været megastor under første graviditet, så det var som om kropen tænkte "Nå, det igen" og vupti så var der plads til baby

Det sjove var, at hun ikke havde fortalt sine forældre det, det skulle være en overraskelse når hun skulle hjem og besøge dem. Og det blev noget af en overraskelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.