Din historie kunne lige så vel have været min .
Puha , jeg har en søn på to måneder . og ja . jeg stå i sammen situation som dig , jeg aner bare ikk hvordan jeg skal tage springet og komme ud af det .
min kæreste hjalp os mig da jeg gik på arbejde med alle de kedelige pligter her hjemme .
Desværre blev jeg sygemeldt 4 måneder før fødslen
- med bækkenløsning , og vupti så hang Pernille her på hele lorten selv , rengøring tøj vask ordne bil , lave mad . skifte sengetøj ordne badeværelse . Hmm fedt tænkte jeg , jeg konfronterede ham med det , og det blev da lidt bedre ja . men langt fra godt nok . Jeg kunne jo ikk få fjernet barnet nu . og det var jo os et STORT ønske fra min side at få et barn .
Jeg slog det hele tiden hen med at det nok skulle blive bedre når barnet var født for det lovede han jo hver gang under min graviditet når jeg sagde det til ham .
Min søn blev født det hele var rosa og lyserødt de første 3 uger og så faldt bomben altså , jeg magtede ikk mere nu .
Jeg stod for tøj vask jeg stod for oprydning , jeg stod for rengøring , skifte sengetøj , ordne badeværelse og passe vores søn om dagen i mens han var på job og om natten imens han sov .
Jeg så så afkræftet til sidst , (min søn skreg og skreg 24/7 de første 4 uger efter fødslen og sov stort set ikk om dagen og kun 3 timer af gangen om natten , jeg magtede bare ikk mere . så det røg bare ud af min mund at hvis ikk han gad hjælpe til så kunne han bare flytte sin vej for jeg orkede ikk mere nu . hun flippede fuldstændig ud på mig , forklare mig at jeg fandme gik hjemme for at lave ALLE disse ting , og hvis ik jeg magtede det havde jeg fandme et stort problem , jeg var dum i hovedet osv osv osv . jeg diskutere næsten med ham 1 gang om ugen nu over det her .
For jeg kan simpelthen ikk sørger for det hele jeg kan aldrig slappe af jo , og jeg ønsker bare såååååå megt at komme ud af det her .
Jeg ser det sådan her . Jeg kan vælge at lavde det være som det er nu hvor jeg alligevel er alene med vores søn
eller jeg kan smutte og være alene med vores søn .
Og egentlig så ønsker jeg det sidste , jeg er SLET ikk lykkelig mere , han er aldrig hjemme føler jeg . når han kommer hjem fra job så sætter han sig i sofaen der sidder han og glor tv indtil omkring kl 19-20 stykker i mellem tidne har jeg ordnet dagens gøremål . og så går det op for ham det kunne jo være han skulle lave noget mad , ja god ide tænker jeg bare . så her spiser vi omkring kl 21 hver dag , fedt . når han er færdig med at spise står jeg med opvasken . og så sætter han sig igen i sofaen og der falder han så i søvn . hmm fed dag .
jeg vil bare ud af det her helvede , blive mig selv igen og føle mig glad og lykkelig .
Undskyld for det lange indlæg havde blot bare brug for at fortælle min historie .
Jeg håber så meget du kan finde styrken til at komme ud af det . jeg leder stadig selv efter min . Forhåbentlig kommer den til mig en dag .