Mine bryster (pic) Ang emnet om amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

Vi har talt om amning. Hvis vi får et barn mere en dag så bliver det et flaskebarn. Min drøm om pæne bryster vejer mere end drømmen om at amme. Skammer mig uendelig meget. Foreksempel bader jeg aldrig efter træning for jeg vil ikke vise mine bryster offentligt. Det påvirker min træning og følelsen af selve træningen bagefter. Syntes hele mit liv handler om bryster..  En dag ligger jeg mig under kviven. Jeg drømmer om den dag hver evig eneste dag. Forestil jer at i ikke kan stå foran spejlet på badeværelset og se jer selv i øjnene. Når man ikke kan det, hvordan skulle man så kunne gøre det foran fremmede i et træningscenter eller som ammende kvinde i føtex. Jeg tør ikke. Min drøm en brystoperation fylder mere og mere for hver dag der går  Må ærlig indrømme at det er "dejligt" at se at der er andre i samme båd. Det er jo et tabu emne at debattere,både med online venner og irl

Jeg vil bare lige sige at det ikke er amningen men selve graviditeten der gør det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Som i kan se er de store,den ene større end den anden, efter graviditeten blev det værre og jeg hader mine bryster. De er faktisk den ærlige grund til at jeg ikke ville amme mit barn. Følte alle gloede og grinte og nægtede at tale med sundhedsplejesken i tidernes morgen  Nu er snakken om endnu et barn kommet på tale og nu er der opstået kaos i mit hoved ang amning og flaske.

Tror i jeg vil være berettiget til en operation af det offentlige hvis jeg viste dem det her? Vil så gerne kunne amme under næste omgang!

Jeg synes du har smukke bryster og synes ikke forskellen er synlig... Tror fol var missundelige på dig... Jeg har meget stor forskel på mine, men manden eeeeelsker dem som de er og viser det konstant...

Tror sagtens du kan få dem lavet i det offentlige, men personligt synes jeg det er synd... For de er da super flotte... Og arene det kan give er ikke kønne... Jeg hadede mine før, nu er jeg tilfreds og lykkelig... Håber du finder din løsning og bliver glad for dine flotte bryster!!!

Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.