Mine bryster (pic) Ang emnet om amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.143 visninger
31 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. marts 2011

Anonym trådstarter

Som i kan se er de store,den ene større end den anden, efter graviditeten blev det værre og jeg hader mine bryster. De er faktisk den ærlige grund til at jeg ikke ville amme mit barn. Følte alle gloede og grinte og nægtede at tale med sundhedsplejesken i tidernes morgen  Nu er snakken om endnu et barn kommet på tale og nu er der opstået kaos i mit hoved ang amning og flaske.

Tror i jeg vil være berettiget til en operation af det offentlige hvis jeg viste dem det her? Vil så gerne kunne amme under næste omgang!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

<3

Øhm jeg kan ikke bedømme det men der skal en masse udregninger til bla. fra skulderen til brystvorten ved jeg da - mener der skal være 20-25cm og der kunne du da godt umiddelbart komme i betragtning.

Tror du må gå til din læge og spørge

Synes hvis du virkelig er SÅ ked af det over dem at du skal forsøge at gøre noget ved dem, for det er da bare slet ikke sjovt at have det så skidt med sin egen krop!

Anmeld

1. marts 2011

Aves.

Som i kan se er de store,den ene større end den anden, efter graviditeten blev det værre og jeg hader mine bryster. De er faktisk den ærlige grund til at jeg ikke ville amme mit barn. Følte alle gloede og grinte og nægtede at tale med sundhedsplejesken i tidernes morgen  Nu er snakken om endnu et barn kommet på tale og nu er der opstået kaos i mit hoved ang amning og flaske.

Tror i jeg vil være berettiget til en operation af det offentlige hvis jeg viste dem det her? Vil så gerne kunne amme under næste omgang!

Åhh, altså...det er svært at sige...mine var meget værre end dine og jeg betalte selv.

Men du skal da prøve...helt sikkert...når det er sagt, så skulle du tage og søge på bryster på nettet, der vil du se at du faktisk har pæne bryster i forhold til hvad der er normale bryster som sidder på kvinder der har fået børn.

Men kontakt din læge..det er trist at være ked af sig selv hvis det kan ændres..

her smukke kvinder: http://www.q.dk/Skon-fra-top-til-ta/Elsk-din-krop/2008_43_bryster.aspx

Anmeld

1. marts 2011

LIZO

snak med din læge.. så har du da forsøgt at gøre noget ved det, ved ikke om de godkender dig.

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Der er 38-39 cm

Anmeld

1. marts 2011

Frk. Himmelblå

Jeg tror ikke helt, jeg forstår?

Er du ked af, dine bryster er store? Eller? 

Jeg kan ikke se, hvad der skulle være i vejen med dem. Ærligt talt. Men kan da godt se, de ikke ligner dem man ser (hvad enten man vil det eller ej) på forsiden af mandebladene (ja og kvindebladene for den sags skyld). Det gør mine i øvrigt heller ikke.

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg tror ikke helt, jeg forstår?

Er du ked af, dine bryster er store? Eller? 

Jeg kan ikke se, hvad der skulle være i vejen med dem. Ærligt talt. Men kan da godt se, de ikke ligner dem man ser (hvad enten man vil det eller ej) på forsiden af mandebladene (ja og kvindebladene for den sags skyld). Det gør mine i øvrigt heller ikke.

Tak :`) De fleste kvinders bryster ligner ikke dem i mandebladene,jeg ville ikke have mine skal se lige sådan ud. Et løft og fyld i den anden så de er lige store er min helt store drøm

Hvad jeg hader,at den ene er en E og den anden er en lille D,plus det faktum at de hænger  Har været inde og læse på diverse internetsider og kan se jeg skal tabe mig nogle kg for at blive opeereret. Skal jeg tale med lægen før jeg starter vægttab ang mine bryster eller skal jeg først henvende mig efter vægttabet?

Anmeld

1. marts 2011

Anonym

Mmmm, mine er også store (ikke for at prale) str 75 H/I og ja, de hænger også, men det har jeg lissom lært at leve med..min læge sagde dengang at jeg også skulle tabe mig ..kom af med lidt kilo men det hjalp ikke på brysterne..syntes faktisk bare de hænger mere nu..så hvis du finder ud af noget kunne jeg godt tænke mig at få det at vide..for sådan en brystreduktion koster godt nok kassen

mine har været så store siden 9/10 klasse, så...

men jeg ammede min pige uanset hvad..det kan godt lade sig gøre og det fik sygeplejerskerne på sygehuset overbevist mig om..

Anmeld

1. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

Tak :`) De fleste kvinders bryster ligner ikke dem i mandebladene,jeg ville ikke have mine skal se lige sådan ud. Et løft og fyld i den anden så de er lige store er min helt store drøm

Hvad jeg hader,at den ene er en E og den anden er en lille D,plus det faktum at de hænger  Har været inde og læse på diverse internetsider og kan se jeg skal tabe mig nogle kg for at blive opeereret. Skal jeg tale med lægen før jeg starter vægttab ang mine bryster eller skal jeg først henvende mig efter vægttabet?

Hvis jeg var dig så ville jeg tabe mig først....dine bryster taber 30 g pr bryst pr kilo og det er jo en del og kan gøre en stor forskel...

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Mmmm, mine er også store (ikke for at prale) str 75 H/I og ja, de hænger også, men det har jeg lissom lært at leve med..min læge sagde dengang at jeg også skulle tabe mig ..kom af med lidt kilo men det hjalp ikke på brysterne..syntes faktisk bare de hænger mere nu..så hvis du finder ud af noget kunne jeg godt tænke mig at få det at vide..for sådan en brystreduktion koster godt nok kassen

mine har været så store siden 9/10 klasse, så...

men jeg ammede min pige uanset hvad..det kan godt lade sig gøre og det fik sygeplejerskerne på sygehuset overbevist mig om..

Kan kun forestille mig store bryster hænger mere når luften går ud af dem  9-10 klasse, samme her. Det er mange år at have haft samme ønske,det blev dog forværret under graviditet  Hvor mange cm er der fra din nakke til vorten?

Måske skulle du tale med din læge? Jeg skal have tabt mig en del kg først men motivationen er høj når nu jeg ved hvad jeg får hvis jeg tager kampen op med vægten! (18 kg overvægtig)

Jeg var bange for at mit barn ville blive kvalt af bryst og mælk hvis jeg småblundede under amningen så jeg turde ikke at amme. Mit barn er okay i dag men ville nu gerne kunne amme den næste uden at føle skam eller ubehageligt pres fra personalet på fødegangen. Jeg sagde fra starten af at mit barn blev flaskebarn uden at ville forklare hvorfor. En god mor sidder ikke i brysterne,men jeg er ikke kun en mor,og jeg vil rigtig gerne bare være mig. Tilpas og tilfreds

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.