Anonym skriver:
Mmmm, mine er også store (ikke for at prale) str 75 H/I og ja, de hænger også, men det har jeg lissom lært at leve med..min læge sagde dengang at jeg også skulle tabe mig ..kom af med lidt kilo men det hjalp ikke på brysterne..syntes faktisk bare de hænger mere nu..så hvis du finder ud af noget kunne jeg godt tænke mig at få det at vide..for sådan en brystreduktion koster godt nok kassen
mine har været så store siden 9/10 klasse, så...
men jeg ammede min pige uanset hvad..det kan godt lade sig gøre og det fik sygeplejerskerne på sygehuset overbevist mig om..
Kan kun forestille mig store bryster hænger mere når luften går ud af dem
9-10 klasse, samme her. Det er mange år at have haft samme ønske,det blev dog forværret under graviditet
Hvor mange cm er der fra din nakke til vorten?
Måske skulle du tale med din læge? Jeg skal have tabt mig en del kg først men motivationen er høj når nu jeg ved hvad jeg får hvis jeg tager kampen op med vægten! (18 kg overvægtig)
Jeg var bange for at mit barn ville blive kvalt af bryst og mælk hvis jeg småblundede under amningen så jeg turde ikke at amme. Mit barn er okay i dag men ville nu gerne kunne amme den næste uden at føle skam eller ubehageligt pres fra personalet på fødegangen. Jeg sagde fra starten af at mit barn blev flaskebarn uden at ville forklare hvorfor. En god mor sidder ikke i brysterne,men jeg er ikke kun en mor,og jeg vil rigtig gerne bare være mig. Tilpas og tilfreds 
Anmeld