Mine bryster (pic) Ang emnet om amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Anonym trådstarter

Du HAR bryster. De er små,men pæne,- de sidder pænt. Hvis du er utilfreds og føler dig ked af det så syntes jeg du skulle kontakte en klinik! Jeg føler at hele mit liv handler om mine bryster og jeg er så træt af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Anonym

du er desværre ikke ene og alene

jeg havde en deglig fast 80 B inden jeg blev gravid, men efterhånden som mælkejungerne blev fyldt op endte jeg i en 85 D  og kan faktisk snige mig op i en E i visse mærker snøft . .

da jeg fik min dreng var jeg også meget bange for at amme ham da jeg simpelthen var sikker på at kvæle ham med de store kasser, så jeg stoppede med at amme allerede 12 dage efter fødsel, jeg håbede mine kasser ville sumpe lidt ind så at jeg i det mindste fik lidt faste, men nej, de er stadig samme str, de er så bare mere slatne og triste og HÆNGER og så er der så mange triste streger og mærker

jeg er virkelig ked af mine, og har allerede aftalt med min mand at hvis der kommer en mere baby så bliver det ikke med amning det forgår, og så vil jeg have lavet mine bryster efter, for jeg er rigtigt ked af dem og vil overhovedet ikke vise dem. .

så du er ikke alene, men håber for dig du kan få dem lavet, for jeg vil kæmpe for samme side

Anmeld

13. april 2011

Stiner

Vil lige gøre opmærksom på, at det KAN give problemer at amme, hvis man har fået en brystreducerende operation! Grunden er, at mælkegangene kan have været skåret over under sen sådan operation.

Bare værd at have med i overvejelserne, hvis det handler om, at man GERNE vil kunne amme sit barn.

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Vi har talt om amning. Hvis vi får et barn mere en dag så bliver det et flaskebarn. Min drøm om pæne bryster vejer mere end drømmen om at amme. Skammer mig uendelig meget. Foreksempel bader jeg aldrig efter træning for jeg vil ikke vise mine bryster offentligt. Det påvirker min træning og følelsen af selve træningen bagefter. Syntes hele mit liv handler om bryster..  En dag ligger jeg mig under kviven. Jeg drømmer om den dag hver evig eneste dag. Forestil jer at i ikke kan stå foran spejlet på badeværelset og se jer selv i øjnene. Når man ikke kan det, hvordan skulle man så kunne gøre det foran fremmede i et træningscenter eller som ammende kvinde i føtex. Jeg tør ikke. Min drøm en brystoperation fylder mere og mere for hver dag der går  Må ærlig indrømme at det er "dejligt" at se at der er andre i samme båd. Det er jo et tabu emne at debattere,både med online venner og irl

Anmeld

13. april 2011

BinaMor

jeg sys nu du har pæne bryster! de ligner ikke silikone bryster nej. men det er nødvendigvis hellere ikke flottere!!

Anmeld

13. april 2011

qp

Kunne tyde på at folk læser overskrifter på trådene i disse dage!!  712 visninger og 24 svar    

Anmeld

13. april 2011

Aprilmor11

Anonym skriver:

Som i kan se er de store,den ene større end den anden, efter graviditeten blev det værre og jeg hader mine bryster. De er faktisk den ærlige grund til at jeg ikke ville amme mit barn. Følte alle gloede og grinte og nægtede at tale med sundhedsplejesken i tidernes morgen  Nu er snakken om endnu et barn kommet på tale og nu er der opstået kaos i mit hoved ang amning og flaske.

Tror i jeg vil være berettiget til en operation af det offentlige hvis jeg viste dem det her? Vil så gerne kunne amme under næste omgang!

Jeg er kun 21 og har en 75E-F, og de hænger og har faktisk gjort det i mange år nu .. Jeg har været ked af dem siden jeg var omkring de 15 år, men i dag tænker jeg bare, at bryster er bryster, og ikke en kvinde har ens bryster med o andre ..

Og mit det venstre brysrt er næsten en skål tørre end det højre ..

Og ejg fik lige af vide for lidt tid siden, at det ikke er amningen som gøre at de begynder at hænge mere, det er selve graviditeten .. Vær glad for at du har nogen .. Mine er værre end dine .. Tro mig ..

Ang. en betalt operation, så gøre de det ikke medmindre at det påvirker ryggen, og ikke hvis det er fordi at man er ked af dem .. Og det ødelagger stadig brysterne hvis du får dem lavet inden ..

Så mit forslag, hvis du bare gerne ville have dem lavet så vent til du er færdig med at få børn ..

Kram

Anmeld

13. april 2011

Aprilmor11

BinaMor skriver:

jeg sys nu du har pæne bryster! de ligner ikke silikone bryster nej. men det er nødvendigvis hellere ikke flottere!!

Tommel op herfra .. De "ægte" er klart det pænneste i de fleste tilfælde

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

For nogle dage siden var jeg til massør. Det var lidt ydmygene..For jeg skulle ligge på graviditetsbriksen -pga mine bryster. Jeg kan ikke huske hvornår jeg har ligget så godt på maven  

Jeg har været ved lægen ang mine bryster i dag. Jeg bliver indkaldt til nærmere undersøgelse på en klinik. Hvornår vides ikke. Jeg håber på at det bliver inden længe Det var så forfærdeligt at stå bar overfor et andet menneske. Jeg prøver såvidt det er muligt at holde dem skjult foran min mand,så det var en grænseoverskridene episode der fandt sted tidligere  

Hvis jeg er heldig så stopper mit liv med de her bryster snart. Åh hvor jeg håber  Skær dem af,bare jeg kan trække vejret normalt og gå i bad efter træning uden at skamme mig,eller stå nøgen foran min kæreste uden at skamme mig..  

Anmeld

4. maj 2011

Anonym

Jeg synes altså du har pæne bryster, og slet ikke noget at skamme sig over. Synes også det er synd, at du har og vil opgive amning, pga det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.