Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tak for jeres svar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva. skriver: Åhh, altså...det er svært at sige...mine var meget værre end dine og jeg betalte selv. Men du skal da prøve...helt sikkert...når det er sagt, så skulle du tage og søge på bryster på nettet, der vil du se at du faktisk har pæne bryster i forhold til hvad der er normale bryster som sidder på kvinder der har fået børn. Men kontakt din læge..det er trist at være ked af sig selv hvis det kan ændres.. her smukke kvinder: http://www.q.dk/Skon-fra-top-til-ta/Elsk-din-krop/2008_43_bryster.aspx
Åhh, altså...det er svært at sige...mine var meget værre end dine og jeg betalte selv.
Men du skal da prøve...helt sikkert...når det er sagt, så skulle du tage og søge på bryster på nettet, der vil du se at du faktisk har pæne bryster i forhold til hvad der er normale bryster som sidder på kvinder der har fået børn.
Men kontakt din læge..det er trist at være ked af sig selv hvis det kan ændres..
her smukke kvinder: http://www.q.dk/Skon-fra-top-til-ta/Elsk-din-krop/2008_43_bryster.aspx
Linket duer ikke
MoarHvidovre skriver: Linket duer ikke
Mærkeligt...gør det når jeg trykker..
Eva. skriver: Mærkeligt...gør det når jeg trykker..
Den siger, at siden ikke blev fundet (med en fejl 404). Mystisk
MoarHvidovre skriver: Den siger, at siden ikke blev fundet (med en fejl 404). Mystisk
mærkeligt..
Jeg kan heller ikke få det til at virke
Eva. skriver: mærkeligt..
Det virker fint her ..
Herlige damer!
Den største kvinde har de pæneste bryster..
Bryder mig ikke om hængebryster..
Jeg har sendt en mail med vedhæftet foto til en klinik i dag for at få en ca pris. Sidder spændt og venter på svaret..!!
tror aldrig man bliver tilfreds uanset hvordan de ser ud
Mine er ok i bh , men se uden Ammet 3 unger ,,
Ingen bryster overhoved og tør ikke få lagt noget i dem .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128