Er det ok at have en SFO plads, uden at bruge den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.522 visninger
48 svar
1 synes godt om
1. marts 2011

Aves.

Eller skal jeg melde min søn ud?

Han har i 3 mdr. ikke ville være i SFO og bliver derfor hentet lige efter skole...jeg har bare tænkt at lysten nok kommer igen, men jeg tror det egentlig ikke. Og så tænker jeg om jeg burde melde ham ud og så ind igen hvis lysten eller behovet kommer, eller er det ok bare at have pladsen og så ikke bruge den.

Der er ikke mangel på pladser, alle der har brug for en sfo-plads, de får den...men tja...hvad synes I?

Skal jeg se tiden an....feks så har han et par gange været med til rollespil, så sker der noget gider han godt sfo, han gider bare ikke at være der bare for ingenting og det forstår jeg egentlig godt..

Nå, hvad ville I gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

ekzunz

Så længe der ikke er mangel på SFO pladser, så kan jeg ikke se problemet. Man kan så argumentere for at det er surt at betale for noget man ikke bruger, men det er jo et valg.

Anmeld

1. marts 2011

Aves.

Znuzke skriver:

Så længe der ikke er mangel på SFO pladser, så kan jeg ikke se problemet. Man kan så argumentere for at det er surt at betale for noget man ikke bruger, men det er jo et valg.

Det er jo nok der jeg sidder og føler at det ikke er ok..fordi jeg jo har friplads... hvis jeg betalte ville jeg føle det var ok, for så betalte jeg jo for det..giver det mening?

Anmeld

1. marts 2011

ekzunz

Eva. skriver:

Det er jo nok der jeg sidder og føler at det ikke er ok..fordi jeg jo har friplads... hvis jeg betalte ville jeg føle det var ok, for så betalte jeg jo for det..giver det mening?

nå ja, det havde jeg jo så ikke lige tænkt på

Men altså jeg tror nok jeg havde beholdt den alligevel. Han bruger den jo af og til, og man ved aldrig hvordan fremtiden tegner sig.

Anmeld

1. marts 2011

Lady Marion <3

Jeg ville nok også føle at det ikke var ok når jeg havde fri plads   Hvis jeg selv betalte så var det ok for der er vel nok af sfo pladser ??

Anmeld

1. marts 2011

Klumpe-dumpe

Næh så synes jeg faktisk ikke det er i orden.

Hvis du selv havde betalt for det, så havde det været en anden sag, men når det er kommunen der betale, så synes jeg du bør melde ham ud. -Og hvis lysten så kommer igen, kan du melde ham ind igen......

Anmeld

1. marts 2011

Hansen97

Eva. skriver:

Det er vel ikke ok så.. så kunne pengene jo bruges et andet sted??

Anmeld

1. marts 2011

smokin

Men leger han så ikke med nogle? Kommer han bare hjem?  Hvorfor vil han ikke i SFO? 

Anmeld

1. marts 2011

LinLin

Jeg synes det er lidt spild af "samfundets" penge, at han har en friplads han ikke bruger...

Hvis der ikke er mangel på pladser, er det vel ikke et problem at melde ham ud og så ind igen hvis han får lyst til at gå der

Anmeld

1. marts 2011

ønskebørn74

Eva. skriver:

Eller skal jeg melde min søn ud?

Han har i 3 mdr. ikke ville være i SFO og bliver derfor hentet lige efter skole...jeg har bare tænkt at lysten nok kommer igen, men jeg tror det egentlig ikke. Og så tænker jeg om jeg burde melde ham ud og så ind igen hvis lysten eller behovet kommer, eller er det ok bare at have pladsen og så ikke bruge den.

Der er ikke mangel på pladser, alle der har brug for en sfo-plads, de får den...men tja...hvad synes I?

Skal jeg se tiden an....feks så har han et par gange været med til rollespil, så sker der noget gider han godt sfo, han gider bare ikke at være der bare for ingenting og det forstår jeg egentlig godt..

Nå, hvad ville I gøre?

Jeg synes det er ok, for ind imellem har du nok brug for at han er der... Fordi du har noget du bare skal... Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.