Opbevaring af rugbrød!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi ligger om vinteren brødet i brødkassen og om sommeren i køleskabet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

FrkT

Diana... skriver:

I køleskabet. Jeg kan bedst lide det koldt. Og her når det ikke at ligge længe nok til at blive tørt. Vi spiser meget rugbrød. 

Jeg kan sige det samme. Vi opbevarer også vores i køleskabet. Jeg kan bedst lide det koldt, og synes det kommer til at lugte lidt muggent ved stuetemperatur i løbet af NO TIME! 

Vi spiser også så meget rugbrød at det aldrig bliver noget problem. Og de perioder hvor vi ikke spiser rugbrød herhjemme (jeg spiser stadig på arbejde), der lader vi bare vær at købe noget.

Og bliver det alligevel for tørt til at vi vil spise det, så får hønsene det bare 

Anmeld

3. marts 2011

BellaCiinea

Jeg opbevarer det ved stuetemp. 

Da jeg simpelthen synes at det bliver SÅÅÅ tørt og hårdt af at være i køleskab. Bvadr.

Anmeld

3. marts 2011

Becks

Har stemt blankt!

Mit ryger i ovnen nemlig, kan ikke lide rugbrød der har været i køleskabet, det bliver tørt og hårdt..

Anmeld

3. marts 2011

Diana...

FrkT skriver:

Jeg kan sige det samme. Vi opbevarer også vores i køleskabet. Jeg kan bedst lide det koldt, og synes det kommer til at lugte lidt muggent ved stuetemperatur i løbet af NO TIME! 

Vi spiser også så meget rugbrød at det aldrig bliver noget problem. Og de perioder hvor vi ikke spiser rugbrød herhjemme (jeg spiser stadig på arbejde), der lader vi bare vær at købe noget.

Og bliver det alligevel for tørt til at vi vil spise det, så får hønsene det bare 

Nemlig  Også synes jeg bare det er vammelt med sådan en lun mad AD. 

Anmeld

3. marts 2011

FrkT

Diana... skriver:

Nemlig  Også synes jeg bare det er vammelt med sådan en lun mad AD. 

Helt klart! Det er meget bedre, det er der ingen tvivl om!

Min kæreste, som er kok, siger også at de bakterier der er i rugbrøddet (pga. det er lavet på surdej) formerer sig ekstremt hurtigt ved stuetemperatur, og de kan først ses som mug, når de er så slemme at de kan give dig en mild forgiftning. Så det er dårligt at spise længe før du SER muggen. Ret klamt at tænke på.

Så helt klart køleskab til rugbrød! 

Anmeld

3. marts 2011

millesofie

Muffi<3 skriver:

Ja ganske enkelt , hvor opbevarer i rugbrød , i køleskab eller ved stuetemperatur , begrund gerne

ved stuetemperatur

for i køleskabet bliver det tørt, koldt og kedeligt

men jeg fryser vores ned i 4 så det ikke når at blive dårligt

Anmeld

3. marts 2011

Lone Jakobsen

MoarHvidovre skriver:

Vi ligger om vinteren brødet i brødkassen og om sommeren i køleskabet

også her

Anmeld

3. marts 2011

Diana...

FrkT skriver:

Helt klart! Det er meget bedre, det er der ingen tvivl om!

Min kæreste, som er kok, siger også at de bakterier der er i rugbrøddet (pga. det er lavet på surdej) formerer sig ekstremt hurtigt ved stuetemperatur, og de kan først ses som mug, når de er så slemme at de kan give dig en mild forgiftning. Så det er dårligt at spise længe før du SER muggen. Ret klamt at tænke på.

Så helt klart køleskab til rugbrød! 

Ja det fik vi også at vide på hotel og resturent skolen. 

Anmeld

3. marts 2011

FrkT

Diana... skriver:

Ja det fik vi også at vide på hotel og resturent skolen. 

Har du gået på sådan en? Okay  Hvor og hvornår? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.