Opbevaring af rugbrød!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor opbevares rugbrødet ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.864 visninger
40 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

Lady Marion <3

Ja ganske enkelt , hvor opbevarer i rugbrød , i køleskab eller ved stuetemperatur , begrund gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Aves.

I køleskab, men min x der var bager sagde at det med tilsætningsstoffer i skulle være i stuetemp. og det uden i køleskab...mit ryger i køleskab så det holder længere og så er det der der er plads...og er ikke til de der brødkasser..

Anmeld

1. marts 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

I køleskab, men min x der var bager sagde at det med tilsætningsstoffer i skulle være i stuetemp. og det uden i køleskab...mit ryger i køleskab så det holder længere og så er det der der er plads...og er ikke til de der brødkasser..

Jeg er sådan i tvivl  ,, Har prøvet alt , også en brødkasse   Opbevares det ude syntes jeg det bliver nærmest varmt og hurtigt muggent og er det i køleskab syntes jeg det bliver lidt hårdt og vådt i det   Syntes jeg køber rugbrød hele tiden ,,

Anmeld

1. marts 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Vi har i mange år haft vores rugbrød til at ligge i køleskabet, men da jeg synes det bliver hårdt og tørt alt for hurtigt, er vi gået over til at ligge det i skuffen. Så er det dejlig blødt og luftigt... Og nej, det når ikke at blive for gammelt

Anmeld

1. marts 2011

Trine89

Jeg har det i et alm. skab, men jeg vil gerne have en brødkasse  
Jeg gør det fordi sår'n gjorde vi da jeg boede hjemme. og så fordi at jeg syntes det bliver sååå hårdt af at ligge i køle skabet, og det kan jeg ikke så godt lide. hehe..  

Anmeld

1. marts 2011

muzen

i køleskabet bliver rugbød tørt. men det skulle fransbrød der imod ikke gøre.

så vorees rugbrød ligger i en brødkasse udenfor køleskabet :-D

Anmeld

1. marts 2011

Diana...

I køleskabet. Jeg kan bedst lide det koldt. Og her når det ikke at ligge længe nok til at blive tørt. Vi spiser meget rugbrød. 

Anmeld

1. marts 2011

Sabina92

Jeg har altid vores i køleskabet, det kan jeg bedste lide..

oplever ikke at det bliver tørt

Anmeld

1. marts 2011

eElak

Jeg har stemt blankt..

For det er lidt forskelligt..

Jeg opbevarer det som regel i stuetemperatur - men køber som regel også kun små pakker, da vi kun er 2.

Når min kære far er på besøg får jeg repremanden HVER gang om at det altså skal på køl, og så ryger det derind... dvs. en gang om ugen..

Han får ret og jeg får fred..

Grunden til at jeg ikke opbevarer det i køleskabet ellers er bl.a. fordi jeg glemmer det.. men også fordi jeg synes det bliver ret tørt..

Anmeld

1. marts 2011

Pullemulle

Herhjemme bliver det opbevaret i en skuffe (vi har store skuffer istedet for skabe) sammen med havregryn osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.